Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
De putin timp m-am intors de la reprezentanta Opel. Ciudat... A iesit tot aceasi eroare -- tensiune inalta in sistem. La masurarea cu Voltmetrul cu diversi consumatori porniti a fost intre [13.2 V - 14.7 V]. Se pare ca bateria este slaba si nu incarca cum trebuie. Asa ca mi-a recomandat ca in prima faza sa schimb bateria si apoi sa ma intorc sa retestam, ar putea sa fie si ceva la alternator... dar prima data trebuie schimbata bateria. Are oricum 6 ani. Nu stiu cum de nu s-a observat la primul test acum o luna. Dar nu a mai zis nimic despre computer si ambreiaj. Ar fi bine ca problema sa fie doar bateria / alternatorul, as scapa ieftin.
Corsa a mers OK fara vreo problema desosebita vreo 25 Km, fara ca indicatorul masinuta cu cheie sau F sa mai apara.
Acum sa aleg o baterie de 55 A/h. Care ar fi cea mai buna optiune pt Corsa? Bosch , Vartra ?
Voi ce ati luat | aveti?
Skip ads

  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
se pare ca am descoperit problema la mine: carbunii.
l-am facut bucati, dar nu pot scoate axul rotorului ca sa pot scoate periile.. am batut in capatul lui, unde e fixat rulmentul, dar mi-e frica sa bat mai tare, ca nu cumva sa stric rulmentul, sau sa sparg plasticul unde sta el.. ceva idei ?



  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Incearca sa congelezi ansamblul, il scoti si incalzesti numai plasticul cu un uscator de par sau mai bine cu apa fierbinte si dupa asta tragi de el.
Trebuie de vazut daca nu cumva rulmentul este incastrat in plastic si iese numai axul. Vezi cum este montat melcul pe ax. Scoate pinionul alb si memoreaza pozitia lui, fa zgiriieturi pe el.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
din cate am vazut rulmentul e incastrat in plastic. iar axul, pe cantul de surubelnita dreapta, in parti, este putin umflat, ceea ce m-a facut sa cred ca nu o sa-l scot prea usor. am renuntat la solutia asta.
in schimb am indoit la cald lamelele de plastic in care se impinge arcul carbunelui. nu prea imi place cum am procedat, dar nu aveam alta solutie. am ridicat putin in sus ansamblul carbunilor si am reusit sa-i scot.
am fost in oras si nu am gasit pe nicaieri carbuni asemanatori, adica cu acel fir de cupru, sa iasa din lateral. am gasit numai din "coada".
o sa fac si alta improvizatie pe aici da asta e (o sa smirgheluiesc carbunii sa-i aduc la dimensiunile celor originali, si o sa vad cum fac cu firul de cupru..
dar asta diseara ca acum plec la munca.
o sa mai revin cu detalii


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trebuie sa fie cu fir lateral, la noi in Iasi la Bazar e cel putin un om care sa aiba toate neamurile de carbuni. Nu stiu la voi in Constanta daca este bazar (exclus talcioc de vechituri ca acolo pierzi timpul). Da dimensiunile carbunilor ca sa caut si eu, pun la posta fara nici un leu ca meriti ajutat Laughing .
Sa cureti bine rotorul, cu un ac intre lamele la sfirsit smirghel fin pe el si invirti.
Mecanismul de plastic, rotite si melc sa cureti cu spray de contacte si putina vaselina nu strica (vezi sa reziste la temperaturi scazute). Nu vad niciun senzor de pozitie, cauta poate are si asa ceva, daca nu are poate citeste capatul de cursa prin curent absorbit.

La calculatorul cutiei daca tot l-ai desfacut refa lipituri mai ales la mufa, obligatoriu cureti cu solvent urmele de saciz la sfirsit.

Succes !
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
momentan sunt la munca si nu pot face nimic. senzor de pozitie are dar l-am demontat si nu se vede in poza.
avem si noi aici bazar, chiar de acolo i-am luat (carbunii), dar nu am gasit cu fir lateral.
are ceva daca nu e cu fir lateral?
merci.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu are nimic ca e firul in spate, chestia e ca bucata ocupata de fir ca sa faca curbura iti va lua din lungimea carbunelui.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
daca doar asta e problema.. e ok. cu mai mult de 1 mm nu are cum sa scurteze
revin diseara cu poze.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ghinion frate, pur si simplu ghinion...
am schimbat carbunii, pauza.. nu se mai invarte motorasul
am testa motorasul la rece.. si pare ca invarte.. l-am alimentat la o sursa de PC.
cand pun contactul se invarte putin motorasul si pe urma scoate un tziuit si se misca f putin in loc... jumate de mm.
m-am saturat sa desfac si sa ansamblez porcaria aia de ambreaj. am inceput sa fac asta cu ochii inchisi
o sa pun carbunii originali sa vad daca si cu aia face la fel.
raman fara optiuni...
feriti-va de easytronic...
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am scos iar ambreajul, si l-am curatat iar. am observat ca motorasul are 4 borne, din care 2 sunt de la o "chestie" de langa rotor. un fel de senzor ?! (o sa revin cu poze)
o sa`l iau in casa iar sa-l desfac... pentru ca, ultima oara cand l`am pus dupa ce i`am schimbat carbuniii, a pornit ok, am facut o tura de cartier totu ok.
in aceeasi zi seara am zis sa plec cu ea.. am plecat.. dupa 2 km, in mers (niciodata nu a facut asa pana acum) a aparut F, cutia era pe liber.. motoru se tura aiurea. am tras pe dreapta si acolo am lasat`o
azi am adus`o (cu chiu cu vai.. am ramas pe sinele de tramvai, am incurcat traficu.. penibil rau) si vreau IAR sa ma joc la motorasul ala.. o sa iau si cablul si mufele ce uneste calculatorul de cutie.
mai nou mi se aprinde si masinuta cu cheita pe ea, si dupa metoda pseudo-agrafa, am codurile P1700 si P0130
primu nu mi`a mai aparut niciodata.. e prima oara.
nu mai inteleg nimic...
daca eu am umblat numai la acel ambreaj, si masina vad ca-si schimba simptomele.. ma gandesc ca de la el e..
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Exact aceeaşi eroare ca şi la mine, P1700: ( Defecţiune / dereglare în funcţionare la sistemul de comandă transmisie Easytronic ).
În plus mai era şi eroarea P0560: ( Alimentare tensiune sistem - Tensiune înaltă la Easytronic ).
Cel de la reprezentanţă după ce a masurat tensiunea si curentul, a zis să schimb bateria de la maşină, în prima fază, apoi mai vedem... Sad
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si ce detalii ti-a dat despre eroarea p1700 ? ce ar putea fi ?
calculatorul?
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Pai legat de eroare P1700 = Defecţiune / dereglare în funcţionare la sistemul de comandă transmisie Easytronic. Problema este ca nici electronistii service nu stiu sigur care ar putea fi cauza. Cele 2 erori le-am descoperit la un service Bosch car, dar si astia nu stiau prea multe , de aceea am mers la reprezentanta.
Nu am de unde sa pun alta baterie din pacate.
Bateria este originala Opel si are 6 ani s-a descarcat odata (era pusa semnalizarea), cand a trebuit sa chem pe cineva sa imi dea curent. Nici eu nu prea cred ca este bateria, care oricum a tinut ceva timp. Ar putea fi ceva la alternator, daca nu atunci este computerul Easytronic. Care costa!
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu nu am mai rezolvat nimic.
pun contact, apare F, se invarte motorasul de la ambreaj, intr-un final apare N. (daca in momentul asta bag in viteza, motorul fiind oprit, imi apare A, dupa care cand apare F, cand iar A. daca bag pe manual, imi dispare complet, cand apare F etc..)
revenind la N... o pot porni, merg cu ea, iar aleatoriu, imi apare F pe bord si sare din viteza si trebuie sa trag pe dreapta, sa o opresc, si sa reiau procedura.
in ritmul asta trebuie sa ajung la opel luni la 8:30. atunci am programarea.
e o problema care ma depaseste... ii las pe "experti" sa rezolve problema. o sa revin cu detalii
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Sint curios ce iti vor spune cei de la reprezentanta Opel Constanta.
Eu azi am schimbat bateria. Am cumparat un Bosch Silver 60 Ah - 247 lei. Acum sa vedem cum se comporta.
Ieri inainte de a pune bateria noua mi-a aparut de vreo 3 ori masinuta si odata 'F'. Foarte dubioasa este cutia Easytronic. Sper sa nu mai vad masinuta cu cheie pe display...
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu te astepta sa rezolvi mare lucru schimband bateria.
cheitza posibil sa dispara pt moment pt ca se reseteaza ecu (scotand bateria). dar daca defectul ramane, o sa-ti reapara
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Da, din pacate asa e... Nu e bateria.
A aparut din mou masinuta Sad Am sa merg iar la Opel, dar m-am saturat deja de drumuri fara sa rezolv nimic. Daca ar spune macar 100% care este problema. Poate pana la urma o sa merg si la Debrecen.
1. Daca e calculatorul Easytronic sau ambreiajul, se poate repara sau trebuie altul nou?
2. Nou sau Second hand / dezmembrari?
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu sari la concluzii si solutii pripite.
daca faci tot ce zici tu acolo, ajungi cu cheltuielile la jumate din valoarea masinii.
solutia ideala: gaseste inca o corsa cel putin la fel ca motor / cutie si dispus sa te ajute cu piesele de pe masina lui. ideal pe cineva cu aceeasi problema, cineva ca mine Smile
pacat ca suntem in colturi opuse ale tarii.. poate rezolvam ceva impreuna.
daca faci rost de o masina si inlocuiesti piese.. elimini multe banuieli.
poti incerca si la dezmembrari daca gasesti asa ceva..
intreaba daca au vreo cutie easytronic, intreaba daca pot face proba cu ansamblul pompa ambreaj-calculator. monteaza-l pe acela si vezi diferentele.
daca vrei, o poti rezolva si in tara.
daca eu imi rezolv problema, sunt dispus sa te ajut si pe tine. sau daca nu imi rezolv, sunt dispus sa ne ajutam reciproc. dar totusi e distanta prea mare
succes
  • yukon

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc pt bunele intentii. Sa vedem ce rezolvam. Sa speram ca va iesi totul bine in cele din urma. De azi sint in concediu probabil o sa am mai mult timp pt a rezolva problema cu masina.
  • ro_johnny

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2008

  • Mesaj Privat
am dus-o azi la reprezentanta. au testat-o iar, aceleasi coduri de eroare, au dat din umeri. nu putem sa facem nimic. mi-a zis ca e de la motorasul acela, care are un fel de senzor ceva. mi`a dat nr de la alt service. am fost acolo si am lasat ansamblul (motoras+calculator). nici cei de acolo nu prea au vazut asa ceva. ma indoiesc ca o sa rezolv ceva cu ei..
mai ramane solutia la dezmembrari, si daca nu, altu nou.. care cica e 1000+ euro
ps. calculatorul cica nu e devina. ei nu au avut niciodata probleme cu calculatorul.
mi-a mai zis ca acum 3 saptamani, a mai venit cineva cu aceeasi problema, si si-a rezolvat-o singur.. pacat ca nu am cum sa dau de acel cineva...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR