florino
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
salut
sunt nou pe acest forum si incep prin a cauta o solutie la problema pe care o am
sunt din craiova, am un opel astra f 96, 1,7 td si am probleme cu intrarea in treapta a 2 de viteza. Cand incerc sa intorduc in treapta a 2 imi intra in treapta a 4, am inteles ca trebuie inlocuita timoneria.
am gasit mai multe timonerii second dar toate sunt de astra caravan dar motor benzina 1,6.
intrebarea este daca si astra caravan benzina dar si astra caravan diesel au aceeasi timonerie?
sunt nou pe acest forum si incep prin a cauta o solutie la problema pe care o am
sunt din craiova, am un opel astra f 96, 1,7 td si am probleme cu intrarea in treapta a 2 de viteza. Cand incerc sa intorduc in treapta a 2 imi intra in treapta a 4, am inteles ca trebuie inlocuita timoneria.
am gasit mai multe timonerii second dar toate sunt de astra caravan dar motor benzina 1,6.
intrebarea este daca si astra caravan benzina dar si astra caravan diesel au aceeasi timonerie?
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salut si bine ai venit pe ClubOpel!
Cam aceeasi problema o am si eu. Sunt momente cand nu intra in trepta a 2-a, se duce in 4. Nu e neaparat din timonerie. Citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...?p=312161#312161.
Am sa vad poate o rezolv maine si te tin la curent.
Si inca ceva: citeste regulamentul forumului si invata sa folosesti functia Cautare.
Dac insistai putin gaseai topicul de mai sus.
LE: Un mic secret: cand vad ca nu-mi intra in 2 ridic inelul pentru marsarier si pot sa dau schimbatorul putin mai in stanga ca sa bag a 2-a. Oricum, nu risti sa bagi din graseala in marsarier ca a 2-a e in sens opus. Acel inel nu are nici o legatura cu cutia de viteze. Ci numai cu o patina de sub mansonul schimbatorului.
Bafta!
P.S. Prezinta-ne si noua masina. Te las pe tine sa gasesti unde, ca sa te familiarizezi cu butonul CAUTARE.
Cam aceeasi problema o am si eu. Sunt momente cand nu intra in trepta a 2-a, se duce in 4. Nu e neaparat din timonerie. Citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...?p=312161#312161.
Am sa vad poate o rezolv maine si te tin la curent.
Si inca ceva: citeste regulamentul forumului si invata sa folosesti functia Cautare.
Dac insistai putin gaseai topicul de mai sus.
LE: Un mic secret: cand vad ca nu-mi intra in 2 ridic inelul pentru marsarier si pot sa dau schimbatorul putin mai in stanga ca sa bag a 2-a. Oricum, nu risti sa bagi din graseala in marsarier ca a 2-a e in sens opus. Acel inel nu are nici o legatura cu cutia de viteze. Ci numai cu o patina de sub mansonul schimbatorului.
Bafta!
P.S. Prezinta-ne si noua masina. Te las pe tine sa gasesti unde, ca sa te familiarizezi cu butonul CAUTARE.
florino
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
- florin 558
- *
- 36 mesaje
- din 03 Oct 2006
- Astra 2002 y20dth
- Iasi
florin 558
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2006
- Mesaj Privat
florino
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996 isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2007
- Mesaj Privat
Buna smecheria cu ridicatul de maneta ca la masalier dar putin incomoda.
Am rezolvat pentru moment problema: in masina la schimbatorul de viteza, sub husa schimbatorului, este un cadru galben de material turnat, am "scobit " in partea stanga acel cadru sa existe putin mai mult spatiu ptr schimbator; acea scobitura echivaleaza cu ridicarea putin a manetei ca la masalier cand bag a doua, deci am eliminat ridicatul de maneta . Deocamdata intra lejer in a doua si problema e rezolvata ptr moment, pana atunci cand m-o lasa timoneria de tot.
Multumesc ptr idee
Am rezolvat pentru moment problema: in masina la schimbatorul de viteza, sub husa schimbatorului, este un cadru galben de material turnat, am "scobit " in partea stanga acel cadru sa existe putin mai mult spatiu ptr schimbator; acea scobitura echivaleaza cu ridicarea putin a manetei ca la masalier cand bag a doua, deci am eliminat ridicatul de maneta . Deocamdata intra lejer in a doua si problema e rezolvata ptr moment, pana atunci cand m-o lasa timoneria de tot.
Multumesc ptr idee