hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Astra G si momentan am arcurile sport pe fata,deci e lasata mai mult pe fata, cauciurile ,toate 4,sunt 215/40/17.
Eu am si setul original de arcuri si ma gandesc sa le schimb pt ca stiti si voi cum e cu gropile din bucuresti....Acum,ma gandesc sa maresc putin talonul, daca pun talonul pe 45 la cauciuri, 215/45/17, va trage mai greu masina,sau nu se va simti ?
Astept pareri.
Multumesc!
Am un Opel Astra G si momentan am arcurile sport pe fata,deci e lasata mai mult pe fata, cauciurile ,toate 4,sunt 215/40/17.
Eu am si setul original de arcuri si ma gandesc sa le schimb pt ca stiti si voi cum e cu gropile din bucuresti....Acum,ma gandesc sa maresc putin talonul, daca pun talonul pe 45 la cauciuri, 215/45/17, va trage mai greu masina,sau nu se va simti ?
Astept pareri.
Multumesc!
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut,
gxg,eu sper sa nu se simta,asa cum spui si tu . eu ma gandesc ca daca pun arcurile originale,e clar ,caroseria se va ridica si va fi la acelasi nivel cu spatele masinii,unde nu am arcurile sport puse. pe spate este loc destul intre caroserie si talon,cam jumate de palma.... ma gandesc totusi sa nu traga mai greu,sa nu simt eu asta si alt lucru...o sa-si piarda din aspectul de bolid...
alt lucru ce vroiam sa va intreb: atunci cand accelerez blana,uneori daca nu tin volanul bine directie masinii e cam incontrolabila,simt in volan ca incearca sa se regleze ,trepidatii ft mici stanga dreapta. geometria am facut-o si jantele sunt noi si echilibrate,le am puse de 2 sapt ,nu cred ca ar fi asta motivul.... sau inainte de semafoarele care au pe asfalt acele mici denivelari,la fel,daca nu tin bine volanul,masina chiar daca am viteza mica o ia singura spre stanga si daca e aproape oprita si pun frana,volanul pe loc il vad cum se misca spre stanga....ceva idei ?
Salut !
gxg,eu sper sa nu se simta,asa cum spui si tu . eu ma gandesc ca daca pun arcurile originale,e clar ,caroseria se va ridica si va fi la acelasi nivel cu spatele masinii,unde nu am arcurile sport puse. pe spate este loc destul intre caroserie si talon,cam jumate de palma.... ma gandesc totusi sa nu traga mai greu,sa nu simt eu asta si alt lucru...o sa-si piarda din aspectul de bolid...
alt lucru ce vroiam sa va intreb: atunci cand accelerez blana,uneori daca nu tin volanul bine directie masinii e cam incontrolabila,simt in volan ca incearca sa se regleze ,trepidatii ft mici stanga dreapta. geometria am facut-o si jantele sunt noi si echilibrate,le am puse de 2 sapt ,nu cred ca ar fi asta motivul.... sau inainte de semafoarele care au pe asfalt acele mici denivelari,la fel,daca nu tin bine volanul,masina chiar daca am viteza mica o ia singura spre stanga si daca e aproape oprita si pun frana,volanul pe loc il vad cum se misca spre stanga....ceva idei ?
Salut !
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
verifica presiunea din anvelope , gradul de uzura pe o pare si pe alta sa nu difere , la majoritatea masinilor cu tractiune fatza am observat k tin sa traca intr-o parte sau alta la plecari in forta dar asta e doar in timpul accelerarii fortate din cauza k o roata are mai multa aderenta decat cealalta .... alte idei nu am
hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- l_stoian79
- ***
- 601 mesaje
- din 08 Mai 2006
- Astra 2006 Z14XEP
- Timisoara
l_stoian79
- Mesaje scrise: 601
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2006
- Mesaj Privat
hombre a scris:salut,
gxg,eu sper sa nu se simta,asa cum spui si tu ....
gxg,eu sper sa nu se simta,asa cum spui si tu ....
@fnf bogdan fnf are dreptate...se va simti la cum va trage masina, adica va trage mai greu, deoarece va creste diamtrul rotii. "Talonul" reprezinta PROCENT din latimea rotii, NU INALTIMEA. pe de alta parte, teoretic ar trebui sa poti atinge o viteza mai mare, dar e discutabil
are si @gxg_tm dreptate partial. tu avand motor 2.0 diesel, cuplul e destul de mare, si nu vei resimti aceasta schimbare atat de puternic ca un motor benzinar sau de capacitate cilindrica mai mic... dar, sigur se va simti, cel putin cand va fi masina incarcata..
dar va arata beton cu roti mai mari
Printz
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
pe un astra G classic 1.4 twinport am 195/60/15" si vreau sa sar pe 205/45/R17 sau 215/40/R17. arcurile totul este stock. Merg fara probleme noile rotisoare? sau 215/45/R17 dar vreau R17 ca nu mai pott . si mai exact sa fiu Dezent V dark sunt jentile pe 4 prezoane. va afecta cu ceva masinutza? la cei 90 hp care-i are. o sa fac remapare la ea si o duce la 100. so ? Multumesc!
hombre
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
salut,
am fost ieri la mecanic, s-a uitat ft atent la tot ce inseamna directie si articulatie, totul este perfect !
uitandu-se mai atent,a vazut pe 2 cauciucuri niste galme ! asta zice el ca este cauza, oricum aveam de gand sa le schimb, goodyear eagle f1 cu profilul ala in V .
Va tin la curent.
Thx !
am fost ieri la mecanic, s-a uitat ft atent la tot ce inseamna directie si articulatie, totul este perfect !
uitandu-se mai atent,a vazut pe 2 cauciucuri niste galme ! asta zice el ca este cauza, oricum aveam de gand sa le schimb, goodyear eagle f1 cu profilul ala in V .
Va tin la curent.
Thx !
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Verifica sa nu sari de procentajul de 3% la diametrul rotii, altfel ai probleme cu ABS. www.1010tyres.com la tiresize calculator.
Daca e ok, atunci vei putea pune si 45 ca talon singura diferenta fiind ca galmele vor aparea mai rar si vei avea putin mai mult confort.
Daca e ok, atunci vei putea pune si 45 ca talon singura diferenta fiind ca galmele vor aparea mai rar si vei avea putin mai mult confort.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- paulgrindean
- *
- 3 mesaje
- din 20 Apr 2013
- Astra 2006
- Cluj
paulgrindean
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2013
- Mesaj Privat