guess
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
acestia ar fi pasii de urmat;
- dai roata jos
- desfaci cu o surubelnita capacelul de pe centrul tamburului care acopera rulmentul exterior
- dai jos splintul de asigurare al piulitei de strangere a rulmentilor
- desfaci piulita
- scoti saiba
- tragi usor de tambur si trebuie sa iasa
daca nu iese, una din posibilitati este ca sabotii sa fi "sapat" in tambur, si atunci ai o problema
- dai roata jos
- desfaci cu o surubelnita capacelul de pe centrul tamburului care acopera rulmentul exterior
- dai jos splintul de asigurare al piulitei de strangere a rulmentilor
- desfaci piulita
- scoti saiba
- tragi usor de tambur si trebuie sa iasa
daca nu iese, una din posibilitati este ca sabotii sa fi "sapat" in tambur, si atunci ai o problema
guess
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
pai asa stiam si eu ca se face numai ca pe nisloc nu are capacel are tot din metal si are o forma ca si o cheie speciala ....si capacelul ala nu ii din plastic cum am mai intalnit la lte masini ii din metal si cum am mai spus are o forma ceva de cheie speciala nu stiu cum sa o explic.... o sa incerc sa pun ceva poze ...mersi mult oricum.
- cata
- **
- 292 mesaje
- din 06 Jun 2007
cata
- Mesaje scrise: 292
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2007
- Mesaj Privat
poate ma bag in vorba aiurea , dar la rekord ul meu tamburii pe spate tot asa au interiorul plin fara surub, si au o forma in care se pare ca intra o cheie, dar dupa ce m am uitat mult fara sa inteleg nimic , am batut pur si simplu cu ciocanul pe lateralul tamburului , si acesta a iesit pur si simplu tragind un pic de el .tamburul este fixat prin presarea la stringere a jantei , deci cele 4 prezoane tin si janta si tamburul .