- horheus
- OP
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
de ceva vreme constat cu regret ca masinuta mea nu mai trage cu aceeasi putere. Indiferent de benzina (am incercat mai multe marci: OMV, Petrom, Mol), simt lipsa reprizei cel mai des in viteza a IVa chiar si cu masina goala.
m-am uitat pe la delco, am curatat capacul, din pacate am pierdut cheia de bujii si nu le pot verifica acum, am dat capacul jos de la injectie, dar n-am remarcat nimik ciudat. stiu ca trebuie schimbat filtrul de aer.
imi poate spune cineva ce ar trebui sa mai verific? sau motoroul e pe duca (170 mii km in bord, dar n-as putea spune ca nu are mai mult)?
m-am uitat pe la delco, am curatat capacul, din pacate am pierdut cheia de bujii si nu le pot verifica acum, am dat capacul jos de la injectie, dar n-am remarcat nimik ciudat. stiu ca trebuie schimbat filtrul de aer.
imi poate spune cineva ce ar trebui sa mai verific? sau motoroul e pe duca (170 mii km in bord, dar n-as putea spune ca nu are mai mult)?
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Din pacate compresia nu este identica la toate motoarele si nici egala cu zece la toate. Ea depinde de raportul de compresie care este indicata de prima litera dupa cifrele codului motorului. Exista metode mult mai simple de a verifica compresia decit cu compresograful.
Verifica:
-filtru aer
-debitmetru aer, etansarea traiectului de aer de dupa el.
-curata injectoarele
-filtru carburant
-sonda lambada
De fiecare data cind ai probleme la motor specifica tipul lui ca sa stim si noi ce vorbim EX: C16NE ...
Verifica:
-filtru aer
-debitmetru aer, etansarea traiectului de aer de dupa el.
-curata injectoarele
-filtru carburant
-sonda lambada
De fiecare data cind ai probleme la motor specifica tipul lui ca sa stim si noi ce vorbim EX: C16NE ...
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
[quote="balog"]Din pacate compresia nu este identica la toate motoarele si nici egala cu zece la toate. Ea depinde de raportul de compresie care este indicata de prima litera dupa cifrele codului motorului. Exista metode mult mai simple de a verifica compresia decit cu compresograful.
Care ar fi alea ca sunt interesat...
Care ar fi alea ca sunt interesat...
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
De exemplu cantitatea de gaze evacuata la o turatia de relanti prin conducta dee recirculare gaze de carter. Aceasta nu necisita aparate in schimb necesita experienta.
O metoda de estimare precisa este si aceea de masurare a acelorasi gaze de carter prin injectie de aer in cilindru cind pistonul este la compresie, dar aicea este nevoie de aparatul de testare.
Sau in loc de comresograv folosirea unui manometru cu supapa unisens
O metoda foarte eficienta de testare a starii motorului este cu ajutorul testerului de gaze.
etc..
O metoda de estimare precisa este si aceea de masurare a acelorasi gaze de carter prin injectie de aer in cilindru cind pistonul este la compresie, dar aicea este nevoie de aparatul de testare.
Sau in loc de comresograv folosirea unui manometru cu supapa unisens
O metoda foarte eficienta de testare a starii motorului este cu ajutorul testerului de gaze.
etc..
- Rares
- Admin
- 266 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Astra 2001 Z22SE
- Mures
Rares
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Teoretic poti sa verifici fara nici un efort daca ai compresie buna la motor in urmatorul fel:
- cu motorul pornit desurubezi capacul de la ulei incet, iar capacul ar trebui sa fie tras cand incerci sa il ridici.
Nu pot garanta 100% pentru metoda asta dar merita incercata, iar in cazul in care poti ridica capacul cu usurinta inseamna ca totusi ar fi bine sa iti verifici compresia.
Nu stiu daca te-ai gandit, dar ambreajul in ce stare este ?
- cu motorul pornit desurubezi capacul de la ulei incet, iar capacul ar trebui sa fie tras cand incerci sa il ridici.
Nu pot garanta 100% pentru metoda asta dar merita incercata, iar in cazul in care poti ridica capacul cu usurinta inseamna ca totusi ar fi bine sa iti verifici compresia.
Nu stiu daca te-ai gandit, dar ambreajul in ce stare este ?
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Din pacate la nici o masina metoda cu capacul nu este eficienta pentru ca capacul este intotdeauna inpins si nu tras, indiferent de uzura motorului.
Ambreiajul nu are nici o treba intrucit clientul se plinge ca nu are repriza la motor, adica se accelereaza greu, sau se ineaca.
Iar ambreiajul cel mai putin patineaza in ultima viteza si cel mai mult in prima.
Asa ca daca colegu s-a exprimat corect ambreiajul iese din discutie.
Ambreiajul nu are nici o treba intrucit clientul se plinge ca nu are repriza la motor, adica se accelereaza greu, sau se ineaca.
Iar ambreiajul cel mai putin patineaza in ultima viteza si cel mai mult in prima.
Asa ca daca colegu s-a exprimat corect ambreiajul iese din discutie.