- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
mentionez ca benzina aveam in jur de 8 litri de la omv fara plumb 95, nustiu daca era de la benzina
a mai patit cineva asa ceva? ar trebui sa ma duc cu ea la tester? ce credeti? sau care ar fi cauzele?
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Nu cred ca poti detecta pe tester problema ta, daca chiar este o problema atinci ar trebui sa se aprinda check engine soon. De exemplu motorul se poate opri de la senzorul de turatie al lui cu intrerupere la conexiune, verifica conexiunea. In cazul de senzor turatii cu problem acesta apare ca defectiune pe tester. La sistemele cu injectie multipunct defectarea senzorului de turatie este preluata de senzorul pozitie motor si motorul va merge dar foarte prost.(lucru care nu este valabil la toate masinile).
Verifica conexiunea senzor temperatura motor poate conexiune proasta si informare proasta a temperaturii motor si injectie prea mult carburant la pornire si imposibilitatea pornirii.
Probleme instalatie electrica motor.
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
-Senzorul temperatura
-Curata injectoarele (Probabil nu se inchid corect si picura)- incearca cu aditiv de curatare in benzina din rezervor se gaseste pe la toate magazinele mari (Carrefour, Metro, Sellgros) si magazinele de piese auto.
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
ceea ce ma mira e si faptul ca inainte sa am probleme astea cand porneam motorul asteptam sa se stinga check engine si apoi dadeam automat... dar acum check engine se stinge doar dupa ce pornesc motorul?! ce inseamna asta?
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cred ca inca nu faceti deosebirea intre carburatie si injectie, mecanic si electric samd... Ai impresia ca a pornit pt ca ai tinut tu acceleratia apasata pana jos?!?! 😈
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Si inca ceva: daca motorul nu porneste la 1-2 cheie e bine sa nu insistati, cu siguranta e ceva defect...
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai eu zic sa incerci sa vezi daca ai o eroare memorata in calculator, daca nu incearca sa o memorezi. Nu porni motorul 30S ca eroarea sa sa imprime in calculator (check engine aprins cel putin 30s). Memorarea fao numai daca nu ai nici o eroare, oricum o eroare aparuta cu motorul oprit nu este prea realista, dar e bine sa se faca o verificare. Pentru citirea erori foloseste metoda cu sirma prezentata de altii pe forumul asta.
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Pai eu zic sa incerci sa vezi daca ai o eroare memorata in calculator, daca nu incearca sa o memorezi. Nu porni motorul 30S ca eroarea sa sa imprime in calculator (check engine aprins cel putin 30s). Memorarea fao numai daca nu ai nici o eroare, oricum o eroare aparuta cu motorul oprit nu este prea realista, dar e bine sa se faca o verificare. Pentru citirea erori foloseste metoda cu sirma prezentata de altii pe forumul asta.
Modul tau de exprimare si abordare a subiectelor ma fac sa zambesc....
Nu cred ca am scris ca motorul ar fi pe carburatie, dar daca asa s-a inteles imi cer scuze...Un sfat: incearca sa nu mai bati campii; daca ai solutii reale sau stii din experienta sau din ce ai citit ca un lucru e asa si nu alt fel suntem cu toti bucurosi sa te lecturam. Daca nu...lasa-ne...
Scuze daca am fost prea direct...
- ron
- **
- 297 mesaje
- din 18 Jun 2004
- Astra 2003 Z16SE
- Constanta
ron
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2004
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Bai ''baron'' solutiile reale pe care le-am avut le-am exprimat mai sus, Daca tu crezi ca la pornire un calculator ar interpreta clapeta de acceleratie apasata la maxim ca ar fi defecta, nu ai decit, in acest caz fi sigur ca nu ar porni motorul deoarece ar intra prea mult aer in motor si carburant insuficient (ca si pentru clapeta aceleratie inchisa).
Insa daca injectorul nu etanseaza perfect e posibil ca la oprirea motorului cald si la repornire carburantul sa fie in surplus si motorul sa nu porneasca. Cu clapeta de acceleratie deschisa la maxim acest surplus de carburant este diminuat corespunzator.
Oricum vad ca nu i-ai dat nici un sfat colegului ci doar i-ai explicat de ce a pornit cu clapeta de acceleratie cea ce mi se pare mie sau te-ai bagat si tu in vorba fara sa fi ajutat pe respectivu.(exista alte topicuri pentru acest lucru, nu cel de probleme tehnice)
- jonny
- OP
- 483 mesaje
- din 24 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2005
- Mesaj Privat
am fost azi in service, i-am explicat mecanicului problema si UN SFAT!!! NU SPALATI MOTORUL CU APA !!!!
mi-a desfacut mufele de la aprindere si care mai erau pe la motor si mi le-a curatat si am schimbat si filtrul de benzina , pana acum nu a mai facut figuri.
Mentionez ca mufele din motor par etanse dar sa vedeti cum tasnea apa din ele la jetul compresorului, chiar m-am mirat...
Sper ca problema e rezolvata
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Se pare ca numai tu nu ai vazut ca am scris "defect" (deci cu ghilimele) ceea ce inseamna nu ca e defecta clapeta de acceleratie ci ca e pe o alta pozitie decat cea normala la pornirea motorului. Daca pedala de acceleratie e apasata la pornire, deci se aspira mai mult aer, ECU va compensa aceasta prin comandarea injectorului de a da mai multa benzina. Concluzie: raportul aer/carburant este constant la pornirea motorului(insist: la pornirea motorului). Tu ai spus ca nu ar porni motorul... 😂 tocmai ca porneste...asta zicea si @jonny
Aberatiile tale cu dopuri de aer pe instalatia de alimentare, senzori de temperatura defecti care fac sa nu mai prneasca motorul...si cate si mai cate 😂 ma fac sa cred ca nu prea ai mai vazut masini inafara de Dacia ta, dar iti place la nebunie sa-ti dai cu parerea...
Se pare totusi ca a fost o problema de natura electrica (in urma spalarii motorului) si ca in urma curatirii mufelor si indepartarii apei totul s-a rezolvat.
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Deci totusi ce ai vrut sa zici ca clapeta este interpretata de ECU ca fiind ''defecta''' cu ghirimelele de rigoare, si a comensat aceasta defectiune si,, totusi ar fi pornit chiar daca nu era apasata clapeta. Probabil ca sunt prea prost si nu prea inteleg literatura ta, sau ai tu mintea incurcata de atita literatura.