Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Va salut fratilor. Nu stie careva ce rol are senzorul de deasupra baii de ulei la un c16nz? Acela de sub alternator...

Frate, citeste regulamentul si respecta-l.
? nu este titlu de topic.
editat de maiandrei

Skip ads

  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pe viitor pune un titlu mai sugestiv.

Asta ti-e senzorul?

  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru titlu, dar am inceput sa ma satur de problema asta a forumului. Ori de cate ori incerc sa incep un subiect, nu pot; deoarece exista la altcineva titlul respectiv, iar dupa ce stau sa citesc celelalte conversatii descoper ca nu e ceea ce ma intereseaza, ma plictisisem si asa ca am pus un "?" Back to the topic: nu, nu e acela senzorul (daca te refereai la cel de pe galeria de admisie), e jos pe blocul motor aproape de baia de ulei in dreaptul/dedesubtul alternatorului. Nu stiu ce rol are...
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pai cred ca e senzorul de presiune la ulei...acolo se afla al meu....
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e de la ulei; i-am scos mufa dar nu mi-a aparut indicatorul uleiului in bord..
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Daca mufa are 2 contacte incearca sa faci o punte intre ele si vezi ce martor se aprinde in bord. Daca are un singur contact pune-l la masa (motor sau sasiu) si urmareste, la fel, bordul cu motorul pornit.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu am cum sa fac asa, si problema e ca nu intalnesc nicaieri vreo afirmatie despre sensorul ala. O singura data am inteles de undeva ca e un sensor de turatie dar vectra mea nu are turometru si mai grav are e ca imi da niste suturi la turatie mica...toti sensorii la motorul meu i-am schimbat inafara de acela care nu stiu ce rol are.. Cine stie va rog un raspuns. Multumesc anticipat.
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
mai omule eu zic ca e de la ulei dar ai putea sa pui ceva poze sa vedem si noi..si o sa iti zica cineva sigur
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ce poze sa fac, ca de-abia il vad! Eventual ar trebui sa dau jos roata dreapta, sa incerc sa i fac o poza si nu e nimic de vazut, e doar un fir cu mufa prinsa de ceva acolo jos. E singurul senzor care exista pe spatele blocului motor.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Citeste mai sus! Iei un fir si il pui la masa. Simplu. Sau punte daca sunt 2 fire. Si vezi ce bec se aprinde.
Eu pariez ca se aprinde cel de ulei.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Bun am inteles dar nu trebuia sa se aprinda becul de la ulei din moment ce l-am scos binenteles cu motorul pornit?
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Nu trebuia sa se aprinda, doar daca e un singur fir il atingi la masa. Daca sunt 2, faci punte intre ele. Nu are cum sa se aprinda, decat daca scoti senzorul cu totul.. Very Happy
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum e la voi, dar la masinile cu MID sau computer de bord contact inchis inseamna ca totul e ok iar contact deschis inseamna ca uleiul/antigelul sunt sub nivel.

Cod, nu are treaba lipsa turometrului din bord cu senzorul de turatie al motorului.

O poza ar fi de mare ajutor. Acum parca e o ghicitoare.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ia vezi, te lamureste asta?
http://www.vauxallparts.co....p;category_id=295
Ai si Oil Pressure Switch.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie senzor de turatie. Ii spune la ECU ce turatie are motorul ca sa stie cum sa regleze aprinderea si injectia si alte alea. Nu e in fata lui o roata dintata cu un dinte lipsa? Dintele ala ar trebui sa fie un magnet sau ceva de genul.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Intradevar e senzorul pt. ulei. Am procedat cum ati spus voi; era doar un singur fir care l-am legat la masa si mi-a aparut idicatorul de ulei in bord. Am avut impresia mereu ca era senzorul de turatie, deoarece am o problema titpica dar parca imposibil de rezolvat Sad Motorul meu se ineaca, daca bag piciorul brusc in acceleratie se pune in nas masina....am schimbat absolut toti sensorii, filtre, bobina pana la pompa de benzina si EGR. Habar nu am ce poate avea, caci pe tester nu imi indica absolut nici o eroare; unii meseriasi spun ca e injectorul altii ca imi intra aer fals pe undeva....nu am habar Sad
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
la mine pe carburatie imi face asa pt ca am capsula de la vacuum stricata...nu stiu cum e la injectie..dar verifica si tu conductele de vacuum, sufla returul...mai cauta pe aici
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR