aL3cS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
[b] Se poate face remotorizare pe un Opel Vectra B 1.7 TD din '96 cu un motor de Astra GTC 1.9 CDTI de 150 de cai? Aprofundati! Recomandati-mi un mecanic.
Mentionez ca as vrea sa ii aduc imbunatatiri substantiale si exterior si interior! Ce tip de frane as putea sa ii pun pt cei 150 de cai (ex. Brembo - raport calitate pret bun pt 150 de cai) ce imi recomandati...
As vrea sa o aduc la o forma comparativa cu aceasta:
Cei care se pricep, si care au avut experiente de tuning cam cat credeti ca ma va costa tot proiectul asta?
I-as aplica o vopsea Crystal FX in genul acesta (poate alte culori):
Vopsitul sa zic ca m-ar duce la 1000 de euro aproximativ. (130 de euro litrul de vopsea Crystal FX si cu intaritor...+ mana de lucru) Nu zic bine?
Astept informatii! Multumesc pentru sfaturi!
Mentionez ca as vrea sa ii aduc imbunatatiri substantiale si exterior si interior! Ce tip de frane as putea sa ii pun pt cei 150 de cai (ex. Brembo - raport calitate pret bun pt 150 de cai) ce imi recomandati...
As vrea sa o aduc la o forma comparativa cu aceasta:
Cei care se pricep, si care au avut experiente de tuning cam cat credeti ca ma va costa tot proiectul asta?
I-as aplica o vopsea Crystal FX in genul acesta (poate alte culori):
Vopsitul sa zic ca m-ar duce la 1000 de euro aproximativ. (130 de euro litrul de vopsea Crystal FX si cu intaritor...+ mana de lucru) Nu zic bine?
Astept informatii! Multumesc pentru sfaturi!
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste motorul,nu stiu sigur daca este posibil.Cel mai bine ar fi sa cauti pe cineva cu un astra cu motorul de care zici si sa vezi cum sunt puse tampoanele si restul componentelor din jurul motorului.Acolo apar majoritatea problemelor.Asa,ca fapt divers,imi cer scuze daca imi bag nasul prea mult,dar am auzit ca motorul de 1.9 CDTI 150 de cai(Z19DTH) ar fi mai slab in ceea ce priveste elasticitatea decat cel de 1.9 CDTI 120 de cai(Z19DTJ).Ai putea sa te duci la Opel sa vezi daca nu poti face un test-drive cu ambele variante de motor pe un Astra si sa decizi dupa aceea .
In ceea ce priveste franele,cred ca cele mai ieftine care sa-si faca treaba foarte bine ar fi cele de Vectra B V6(X25XEI).Sunt facute sa reziste la 200 de cai,si nu cred ca trebuie nici sa modifici prea multe la punti.O sa ma mai documentez in legatura cu franele si revin cu un raspuns,dar prima alegere a mea,asta ar fi.
In ceea ce priveste franele,cred ca cele mai ieftine care sa-si faca treaba foarte bine ar fi cele de Vectra B V6(X25XEI).Sunt facute sa reziste la 200 de cai,si nu cred ca trebuie nici sa modifici prea multe la punti.O sa ma mai documentez in legatura cu franele si revin cu un raspuns,dar prima alegere a mea,asta ar fi.
aL3cS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
In ceea ce priveste franele:Se pot monta destul de usor.Singura chestie e ca discurile sunt facute pentru butuce cu 5 prezoane.Cei pe care i-am intrebat mi-au spus ca,daca exista banii ar fi bine sa schimbi si pompa de frana cu cea pentru acel motor(mai mare) si eventual si butucii,dar asta este alegerea ta.
In ceea ce priveste motorul devine mai problematic.Dupa cum am spus nu exista suporti pt motorul acela pt Vectra B,nici cutie de viteze.Tot sistemul CAN Bus lipseste(nu stiu sa-ti explic ce este sistemul CAN Bus,imi pare rau).
Succes mai departe.Sper sa reusesti.
In ceea ce priveste motorul devine mai problematic.Dupa cum am spus nu exista suporti pt motorul acela pt Vectra B,nici cutie de viteze.Tot sistemul CAN Bus lipseste(nu stiu sa-ti explic ce este sistemul CAN Bus,imi pare rau).
Succes mai departe.Sper sa reusesti.
aL3cS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
CAN convertor analog numeric - se refera la calculatorul masinii. Cand am zis k sa fac remotorizare poate am dat de inteles doar de moror... as vrea sa schimb absolut tot ce exista sub capota si ar veni cu tot cu cutia de viteze a motorului acela de 150hp. As vrea sa stiu de la un specialist cam cat m-ar costa tot proiectul inainte sa incep, sa stiu dak se merita... Daca ai posibilitatea sa intrebi, astept un raspuns! Multumesc
sodo
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2006
- Mesaj Privat
skyline79- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Signum 2005 1.9 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2006
- Mesaj Privat
engine swap-ul e o chestie la care trebuie sa te gandesti de multe ori inainte de a te apuca. In primul rand pentru ca nu prea sunt mecanici priceputi la noi, care sa se dedice pe o chestie de genul asta. Iar care sunt, te vor arde de bani, ca sa renteze si pt ei .O sa ai de facut diverse adaptari (planetare, tampoane, radiatoare, frane etc). Sunt multe chestii de zis. Sincer la noi nu prea am vazut proiecte de genul asta... Tocmai pentru ca trebuiesc investite carute de bani... Nu vreau sa te dau inapoi, dar depinde si ce vrei sa faci cu masina. Eu as pune motorul asta pe o astra g in 2 usi, sau o astra f
- andreim4
- **
- 376 mesaje
- din 11 Jun 2007
- Vectra 1996 x16xel
- Bucuresti
andreim4
- Mesaje scrise: 376
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2007
- Mesaj Privat
avand in vedere ca ai vectra de ce nu incerci sa vezi daca poti sa pui un y22dth? il iei de pe vectra b2 tre sa se potriveasca deci nu o sa ai probleme prea mari la omologare la rar are 125 cai la care le poti face chip si ii mai inmultesti pana la 150 parca. poti sa iti pui un intercooler si un turbo mai mare si asta e. vezi ca sunt niste tipi in hunedoara care aduc masini din anglia lovite pentru piese http://www.importautouk.ro/ asta e siteul. vezi daca iti pot aduce ceva pe comanda si cat te costa. de obicei un motor si cutie in stare buna pleaca de la 500 din cate am mai auzit acum avand in vedere ca masina e din 96 nu cred ca o sa mai pastrezi nimic din ceea ce aveai sib capota dar si multe altele vor trebuii schimbate. vb cu baietii si vezi ce spun. tinene la curent cu proiectul tau. bafta
aL3cS
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Multumesc... Am luat in calcul si asta... E vorba de motorul Y22DTR nu H 2.2 DTI 125 de cai. Eu m-am gandit in felul urmator: Pe Opel Vectra B cel mai puternic motor diesel este acesta de 125 de cai Y22DTR. Acest motor Y22DTR se afla deasemenea si pe Vectra C si am tras o concluzie: k suportii motorului, tampoanele... sunt la fel si pe Vectra B si pe Vectra C (SPER... NU SUNT SIGUR) si m-am gandit k as vrea un motor putin rulat, de la o masina busita spate, lateral... Si alegerea mea ar fi 1.9 CDTI Z19DTH 1910 cm³ R4 16V 110 kW (150 PS) fabricatie 2004–2008 de la un Vectra C sau... alta care are motorul Z19DTH. Ar mai fi o varianta mai scumpa insa ramane pe locul 2 - 3.0 V6 CDTI Z30DT 2958 cm³ V6 24V 135 kW (184 PS) 2005–2008. Motoarele astea sunt concepute dupa tehnologii noi si consuma destul de putin (necesar pt plimbari zilnice in oras) si deasemenea dezvolta suficienti cai pentru placerea de a conduce si de a te pune in valoare cand e nevoie. As face prima alegere pentru k e mai usor de intretinut un motor de 1.9 (zic eu) si dezvolta suficinti cai (as putea sa ii pun si cip in timp). O sa va mai scriu cand acumulez informatii si bani suficienti pt a incepe
Astept in continuare sfaturi utile de la pasionati de tuning care au trecut prin astfel de experiente!
Have a nice day
Astept in continuare sfaturi utile de la pasionati de tuning care au trecut prin astfel de experiente!
Have a nice day
13RAW
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
Ideea cu schimbatul motorului pe vectra b cu un 1.9cdti nu merge din mai multe puncte de vedere: nu poti trece RAR-ul ( nu prea ai cum sa-l omologhezi fiindca Opel nu a pus acest motor pe aceasta caroserie), tampoanele sunt total diferite. Acum ca sa nu fiu total pesimist nu crezi ca ai iesi mai ieftin daca vinzi actuala masina si iei un vectra b 2.2 dti care cu remap iese undeva la 150cp? sau un 2.5 V6 - 170CP cu remap ~190cp dar e benzina? Daca ai vrea sa schimbi motorul pe a ta cu un y22dtr cu tot cu cutie probabil ai ajunge pe la 1500 euro, asa o dai pe a ta mai pui cam tot 1500 - 2000 si iei una gata facuta din fabrica - si e si b2
13RAW
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2010
- Mesaj Privat
Marius T. a scris:Ideea cu schimbatul motorului pe vectra b cu un 1.9cdti nu merge din mai multe puncte de vedere: nu poti trece RAR-ul ( nu prea ai cum sa-l omologhezi fiindca Opel nu a pus acest motor pe aceasta caroserie), tampoanele sunt total diferite. Acum ca sa nu fiu total pesimist nu crezi ca ai iesi mai ieftin daca vinzi actuala masina si iei un vectra b 2.2 dti care cu remap iese undeva la 150cp? sau un 2.5 V6 - 170CP cu remap ~190cp dar e benzina? Daca ai vrea sa schimbi motorul pe a ta cu un y22dtr cu tot cu cutie probabil ai ajunge pe la 1500 euro, asa o dai pe a ta mai pui cam tot 1500 - 2000 si iei una gata facuta din fabrica - si e si b2
ok. multumesc pt raspuns.