dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
salutare . am incercat de atitea oi sa ii dau de cap si nu am reujit chiar am si urmat unele sfaturi de pe forum dar a dat rezultate ptr o scurta perioada de timp . mecanicii dau din umeri si ma taxeaza degeaba la bani . sa va spun offul meu : am o calibra c20xe . in ultima vreme incepe sa mi se opreasca la relanti foarte des , mai ales cind e calda. uneri ( la 5 porniri 3 nu reusesc sa o pornesc decit daca apas dupa ce ampus contactul putin pedala de acceleratie. motorul nu merge rotund nici la relanti , nici la mers. iar beculetul cu motorasul galben imi sta aprins aproape tot timpul cind merg , cu stingerile necesare din minut in minut ( se aprinde se stinge , se aprinde se stinge si tot asha)am incercat si testul cu agrafa si nu imi arata nici un cod. bujiile daca incerc sa le verific in fiecare zi le gasesc afumate , dar cel mai important lucru care mi se pare este ca in momentul cind incerc sa desfact una din bujii se aude un fisiit puternic , de parca ar fi sub presiune..
astept o parere , opinie , sfat ...
va multumesc anticipat.
p.s.: mctoto - scuze daca am postat gresit .
astept o parere , opinie , sfat ...
va multumesc anticipat.
p.s.: mctoto - scuze daca am postat gresit .
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
O sa fac o sectiune cu probleme tehnice diverse.
Cu pornirea si cu mersul la relanti posbil sa fie seznorul temperatura ecu. Cel cu 2 pini.Eu zic ca trebuie sa-l schimbi.
Incerca sa citesti codul de eroare cand e becul aprins.
Daca bujiile sunt afumate e tot o problema de alimenatare. posibil sa tina tot de seznorul ala.
Cu pornirea si cu mersul la relanti posbil sa fie seznorul temperatura ecu. Cel cu 2 pini.Eu zic ca trebuie sa-l schimbi.
Incerca sa citesti codul de eroare cand e becul aprins.
Daca bujiile sunt afumate e tot o problema de alimenatare. posibil sa tina tot de seznorul ala.
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
senzorul de temperatura face probleme chiar si dimineata cind e motorul rece? deoarece si dimineata am probleme ( in ultima vreme chiar foarte des) cu pornirea. daca nu pisc putin acceleratia dupa ce am dat la automat nu vrea delok sa porneasca ! imi poate arata careva o poza unde se afla senzorul asta de temperatura? am uiat sa mentionez: asha cum am spus la deschiderea discutiei , majina a trecut si pe la mecanici , serviceuri si oameni care se bateau in piept ca ei stiu ce fabrika opel inca nu a descoperit , chiar si pe tester , si nu au reujit nici unul mare lucru. mi-am pierdut detot increderea in ei . de aceea am apelat la voi ...la cit am citit pe net , aproape 80 la suta din cei de pe acest forum si-au reparat mjina dupa parerile si sugestiile celor care chiar conduk aceste majini . clubopel.com e ultima mea sansa. merci la toti .
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
mctoto merci mult . orikum eu am o c20xe . acum am mai iesit putin la o tura mica si vad ca o mica perioada de timp a mers chiar super apoi a inceput sa faca iara figuri . cred ca cel mai bine e sa iti urmez sfatul si sa schimb senzorul ecu. vroiam sa intreb . nu am desfacut niciodata acolo , dar poate sti , eu personal pot sa imi curat clapeta de acceleratie si sa fac schimbul de senzor...? mi s-a luat sa apelez la asha zisii specialisti si sa vad ca o dau in bara .......mai nou , garnitura de chiulasa a trebuit sa o schimb de 2 ori intr-o luna ca nu stiu ce nu au facutcei din service ca lumea.. ca sa nu mai spun ca dupa ce ca mai mult rau ii fac majinii , mai si arunc banii pe fereastra din cauza mecanicilor care fac treaba de mintuiala..
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Poti sa schimbi si singur senzorul , dar cu motorul rece ca sa eviti dilatarile si pe acolo curge si antigel. asa ca e bine sa-l ai pe aproape pe cel nou sau sa acoperi acolo.
Poti sa cureti si clapeta singur , trebuie sa dai capacul deplastic pe care scrie SFI si apoi ajungi unde trebuie, vezi sa nu scapi ceva in galeria de admisie.
Poti sa cureti si clapeta singur , trebuie sa dai capacul deplastic pe care scrie SFI si apoi ajungi unde trebuie, vezi sa nu scapi ceva in galeria de admisie.
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
azi am facut fara probleme peste 400 de km , iar masina( c20xe ) s-a comportat excelent .cind am ajuns in oras am observat ca usor ujor incepe sa moara motorul cind apasam pedala de acceleratie. am oprit masina si am observat ca si la relanti aveam aceasi problema : motorul nu mai mergea rotund si dadea sa se opreasca. am desfacut si curatat bujiile , am verificat injectoarele..soi fixele...si mi s-au parut ok. am pornit majina si am observat ca totuji incepuse sa mearga ecva mai bine dar parea ca merge in 3 .... si acum sa ajung unde vreau ....: ca sa pot parcurge un drum de 15 km mia luat aproximativ o ora si jumatate...de ce? pai observam ca de fiecare data cind mergeam cel putin 500 de metrii se facea o presiune in fixe care se duk la bujii ..si motorul iarsi iji pierdea din putere si murea... am controlat din nou fixele si bujii si am observat ca o fisa nu merge ..am inlokuito sa vad daca e cumva fisa si am observat ca nici cea dea 2 fisa nu functiona... ce ar putea fi .... si ce ar putea sa ii faca presiune intre bujii si fise...ce ar trebui sa fac in cazul asta.? poate sunt nijte intrebari stupide dar inante de a face ceva vreau sa cer parerea unora care stiu , nu sa fac cumva vreo gafa ..
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
asta se intimpla in urma cu 2 saptamini ....iar de atunci nici macar mecanicii nu stiu sa imi spuna ce si cum ...... si ca si cum nu miar fi fost de ajuns toate cele intimplate , de vreo 2-3 zile am inceput sa aud un suierat cind pornesc motorul .... iar de compresie nici nu mai poate fi vorba ...daca o las intro panta ..pleaca usor usor la vale...nu mai tine delok ... oare ce sa intimplat cu compresia ....parca e o alta majina fata de cea de acum 3 luni ..... si parca nici nu mai trage ... plec cu ea de pe lok ...ma zguduie de vreo 2-3 ori apoi cind apas acceleratie...sta putin de parca asteapta ceva apoi sare ca din pusca......
aveti vreo idee...? mecanicii am observat ca : 5 mecanici -5 idei ....si nu prea imi da bine situatia...asta inseamna ca 5 reparatii aiurea si majina e ori la fel de rau ori mai rau .... adevarul e ca de cind am inceput sa apelez la mecanici ..numai cu bube o am ...
aveti vreo idee...? mecanicii am observat ca : 5 mecanici -5 idei ....si nu prea imi da bine situatia...asta inseamna ca 5 reparatii aiurea si majina e ori la fel de rau ori mai rau .... adevarul e ca de cind am inceput sa apelez la mecanici ..numai cu bube o am ...
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
am schimbat bujiile si tot degeaba...se acumuleaza o presiune intre fise si bujii... bujiile sunt noui marca bosh . fisele am impresia ca ar fi umpik intepate..un mecanic a zis ca sunt ok (asta daca se considera si el mecanic) dar totusi m-am uita mai atent si in 2 fise se gasesc 2 intepaturi ca si cum ai fi bagat un ac in ele. iar cind acea presiune creste , parca ii ia maul de tot la motor...parca se ineaca si devine instabil la relantiu , iar de tras nici nu mai poate fi vorba , ca in cele mai multe cazuri se opreste si in mers . iar din cei 150 de cai cu care a fost inzestrata ...(sunt convins ca nu mai are atit , odata cu tercerea timpului ) parca ..au murit mai mult de jumatate din cireada , trage ca un ciine lesinat . ce dumnezeu are ? am schimbat si un furtun intre carburator si motor (am inteles ca e de aer si ca ar trage aer fals daca este rupt sau scapat ..si adevarul e ca relantiul parca sia mai revenit putin , nu mai este asa de instabil.. deci , problema ar c-am fi urmatoarea ..imi apare pe calc .cod 48 ( battery voltage -low ) , si trage ca un trabant , pina pe la 2500 ture apoi iji da drumul . sa ii schimb totuji fisele? pe tester ..cica ar fi ok masina si totuji acea presiune de unde se acumuleaza ?
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
mctoto a scris:Ce e aia presiune intre fise si bujii ?
Daca te referi ca fac POP cand le tragi de pe bujie , asa fac ele ca intra aerul repde in spatiul creat de imbracamintea fisei.
Daca zici ca au gauri in ele , schimba-le
Daca te referi ca fac POP cand le tragi de pe bujie , asa fac ele ca intra aerul repde in spatiul creat de imbracamintea fisei.
Daca zici ca au gauri in ele , schimba-le
mda ..asta am sa si fac . multumesc , incepusem sa cred ca acel poc face din alta cauza . orikum cred ca am sa inebunesc . azi am indraznit iar sa apelez la un mecanik ( mama lor de prosti ...ca sunt unii pe cit de laudarosi pe atit de prosti ) care nu stiu ce a desfacut ca majina trage mai greu ca inainte , parca as fi remorcat un tir nu alta si isi da drumul numai dupa ce o calc mai bine . deci , acest asa zis mecanic a desfacut pe la carburator ( nu stiu exact cum se numeste piesa , dar e ca un senzor sau ceva de genul acesta cu 2 pini in ea care e prinsa in 2 suruburi de carburator , si care invirtita ujor spre stinga sau dreapta face un klik scurt )aceasta piesa si adevarul e ca s-a cam chinuit vreo 30 de min sa reuseasca sa o mai porneasca , dar intr-un final a reusit . totusi masina se incapatineaza sa plece de pe loc sau sa traga pina nu ating cel pitin 2700-3000 ture. jur ca s-a terminat cu meseriasii. daca stie cineva vre-un mecanic bun de opel din craiova rog sa ma anunte . iar pina atunci spunetimi va rog ce i sa intimplat masinii de nu mai are vlaga si ce as putea sa ii fac .
multumesc anticipat .
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
mctoto a scris:poate te ajuta asta:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24502
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24502
@ mctoto - iti multumesc mult . mi-ai fost de mare ajutor pina acum si mi-ai si raspuns intr-un timp foarte scurt . le multumesc la toti care mi-au oferit un sfat , parere etc. adevarul este ca ati fost cu mult deasupra specialistilor la care am fost . ati avut dreptate 100 % .
gabriel.lazar- Suspendat
- 7 mesaje
- din 05 Dec 2007
- Calibra 1996 c20let
- Bucuresti
gabriel.lazar- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1996 c20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2007
- Mesaj Privat
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
asa e . adevarul e ca de citeva ori ajunsesem in stadiul sa o dau , sa ma scap de ea....am crezut-o baguba , dar saraca nu facea decit sa isi ceara nevoile ei . as baga o gramada de bani in ea , imi place sa ma okup de ea , dar fara sa mai apelez la mecanici . sunt varza rau de tot unii . pe cei cu adevarat buni , aproape ca nu dau de ei . nu zik nici ca nu exista .orikum , raman profund indatorat fata de voi ... sper sa ma mai puteti ajuta si in continuare . bafta la toata lumea .
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
am ajuns la disperare
am schimbat destule si degeaba
a mers frumos motorul timp de 3 saptamini cu un relantiu stabil .dimineata nu prea parea totuji asa aiba putere dar cum se incalzea putin , parca aveam un alt motor , ascuulta perfect si se infigea super.. oare ce sa fi fost ? in urma cu 3 zile am decis sa fac un drum catre brasov si inapoi ...iar pe drum a inceput sa imi faca iar figuri ( ba relantiu nu mai e stabil , ba da in nas , ba se aprinde check-ul ) am incercat sa aflu codul de eroare si imi spune ca am baterie slaba. doar ce am schimbat-0 ..mie greu sa cred , plus fisele .parca imi fura curent . la un moment dat mi-a murit motorul , parca nu mai avea forta in momentul cind urcam , dar am oprit pe margine timp de 5 minute si am plecat la drum .la fel :relantiu instabil si checkul aprins. nu imi da alta eroare. ma gindesc totuji ca poate am consumat bateria prea repede folosind aerul la treapta maxima , lumini faza scurta aprinse , casetofon in functiune ...nu stiu habar nu am ..ma gindesc ca fisele nu ar fi bune
gasesc bujiile afumate(bosch noi ) la 20-30 km de functionare .nu stiu ce sa mai fac ..dati-mi o idee. deci de la ce ar putea instabilitatea astea sa apara , de ce nu are putere motorul dimineata cind e rece la fel ca atunci cind se incalzeste .. si care ar fi problema cu fisele - sa le schimb iar ?adevarul e ca am gasit una usor intepata dar am pus niste banda izoliera ..oare tine aceasta operatie? nu mai am curajul sa ma duk la mecanici ..imi este frica ca iar m-ar pune sa inlocuiesc piese care nu au treaba cu cauzele...
aaaaaa.....uitasem un amanunt .: am observat ca ii dispare din putere cind i se aprinde checkul in jur de 2000 de ture apoi se stinge becul si ii revine puterea... asha imi face in fiecare treapta . in jur de 2000-2500ture .
am schimbat destule si degeaba
a mers frumos motorul timp de 3 saptamini cu un relantiu stabil .dimineata nu prea parea totuji asa aiba putere dar cum se incalzea putin , parca aveam un alt motor , ascuulta perfect si se infigea super.. oare ce sa fi fost ? in urma cu 3 zile am decis sa fac un drum catre brasov si inapoi ...iar pe drum a inceput sa imi faca iar figuri ( ba relantiu nu mai e stabil , ba da in nas , ba se aprinde check-ul ) am incercat sa aflu codul de eroare si imi spune ca am baterie slaba. doar ce am schimbat-0 ..mie greu sa cred , plus fisele .parca imi fura curent . la un moment dat mi-a murit motorul , parca nu mai avea forta in momentul cind urcam , dar am oprit pe margine timp de 5 minute si am plecat la drum .la fel :relantiu instabil si checkul aprins. nu imi da alta eroare. ma gindesc totuji ca poate am consumat bateria prea repede folosind aerul la treapta maxima , lumini faza scurta aprinse , casetofon in functiune ...nu stiu habar nu am ..ma gindesc ca fisele nu ar fi bune
gasesc bujiile afumate(bosch noi ) la 20-30 km de functionare .nu stiu ce sa mai fac ..dati-mi o idee. deci de la ce ar putea instabilitatea astea sa apara , de ce nu are putere motorul dimineata cind e rece la fel ca atunci cind se incalzeste .. si care ar fi problema cu fisele - sa le schimb iar ?adevarul e ca am gasit una usor intepata dar am pus niste banda izoliera ..oare tine aceasta operatie? nu mai am curajul sa ma duk la mecanici ..imi este frica ca iar m-ar pune sa inlocuiesc piese care nu au treaba cu cauzele...
aaaaaa.....uitasem un amanunt .: am observat ca ii dispare din putere cind i se aprinde checkul in jur de 2000 de ture apoi se stinge becul si ii revine puterea... asha imi face in fiecare treapta . in jur de 2000-2500ture .
- Flexatu_C20ne8V Rullsz
- *
- 34 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Calibra 1992 C20NE
- Bihor
Flexatu_C20ne8V Rullsz
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bihor
- Masina: Calibra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
dj04xpx a scris:am ajuns la disperare
am schimbat destule si degeaba
a mers frumos motorul timp de 3 saptamini cu un relantiu stabil .dimineata nu prea parea totuji asa aiba putere dar cum se incalzea putin , parca aveam un alt motor , ascuulta perfect si se infigea super.. oare ce sa fi fost ? in urma cu 3 zile am decis sa fac un drum catre brasov si inapoi ...iar pe drum a inceput sa imi faca iar figuri ( ba relantiu nu mai e stabil , ba da in nas , ba se aprinde check-ul ) am incercat sa aflu codul de eroare si imi spune ca am baterie slaba. doar ce am schimbat-0 ..mie greu sa cred , plus fisele .parca imi fura curent . la un moment dat mi-a murit motorul , parca nu mai avea forta in momentul cind urcam , dar am oprit pe margine timp de 5 minute si am plecat la drum .la fel :relantiu instabil si checkul aprins. nu imi da alta eroare. ma gindesc totuji ca poate am consumat bateria prea repede folosind aerul la treapta maxima , lumini faza scurta aprinse , casetofon in functiune ...nu stiu habar nu am ..ma gindesc ca fisele nu ar fi bune
gasesc bujiile afumate(bosch noi ) la 20-30 km de functionare .nu stiu ce sa mai fac ..dati-mi o idee. deci de la ce ar putea instabilitatea astea sa apara , de ce nu are putere motorul dimineata cind e rece la fel ca atunci cind se incalzeste .. si care ar fi problema cu fisele - sa le schimb iar ?adevarul e ca am gasit una usor intepata dar am pus niste banda izoliera ..oare tine aceasta operatie? nu mai am curajul sa ma duk la mecanici ..imi este frica ca iar m-ar pune sa inlocuiesc piese care nu au treaba cu cauzele...
aaaaaa.....uitasem un amanunt .: am observat ca ii dispare din putere cind i se aprinde checkul in jur de 2000 de ture apoi se stinge becul si ii revine puterea... asha imi face in fiecare treapta . in jur de 2000-2500ture .
am schimbat destule si degeaba
a mers frumos motorul timp de 3 saptamini cu un relantiu stabil .dimineata nu prea parea totuji asa aiba putere dar cum se incalzea putin , parca aveam un alt motor , ascuulta perfect si se infigea super.. oare ce sa fi fost ? in urma cu 3 zile am decis sa fac un drum catre brasov si inapoi ...iar pe drum a inceput sa imi faca iar figuri ( ba relantiu nu mai e stabil , ba da in nas , ba se aprinde check-ul ) am incercat sa aflu codul de eroare si imi spune ca am baterie slaba. doar ce am schimbat-0 ..mie greu sa cred , plus fisele .parca imi fura curent . la un moment dat mi-a murit motorul , parca nu mai avea forta in momentul cind urcam , dar am oprit pe margine timp de 5 minute si am plecat la drum .la fel :relantiu instabil si checkul aprins. nu imi da alta eroare. ma gindesc totuji ca poate am consumat bateria prea repede folosind aerul la treapta maxima , lumini faza scurta aprinse , casetofon in functiune ...nu stiu habar nu am ..ma gindesc ca fisele nu ar fi bune
gasesc bujiile afumate(bosch noi ) la 20-30 km de functionare .nu stiu ce sa mai fac ..dati-mi o idee. deci de la ce ar putea instabilitatea astea sa apara , de ce nu are putere motorul dimineata cind e rece la fel ca atunci cind se incalzeste .. si care ar fi problema cu fisele - sa le schimb iar ?adevarul e ca am gasit una usor intepata dar am pus niste banda izoliera ..oare tine aceasta operatie? nu mai am curajul sa ma duk la mecanici ..imi este frica ca iar m-ar pune sa inlocuiesc piese care nu au treaba cu cauzele...
aaaaaa.....uitasem un amanunt .: am observat ca ii dispare din putere cind i se aprinde checkul in jur de 2000 de ture apoi se stinge becul si ii revine puterea... asha imi face in fiecare treapta . in jur de 2000-2500ture .
si eu am aceas problema'(eu am c20ne)la mine cand pornesc motoru da sa moara dar intra socu si porneste dar de multe ori imi moare la relantiv ,si nici nu merge rotund motoru, se aud intreruperi,am crezut ca-i ceva injector infundat sau bujiile si m-am dus la un mecanic sa vad ce draq are! mi-a zis ca-i bateri slaba si din cauza asta face asa ,pompa de benzina e foarte pretentioasa.maine ma duc sa-mi iau baterie noua ,revin dupa ce-mi pun bateria noua sa vedem ce-am rezolvat.
dj04xpx
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Dolj
- Masina: Calibra 1991 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
- mircea.armeanu
- **
- 102 mesaje
- din 11 Aug 2008
- Calibra 1995 C25XE
- Bucuresti
mircea.armeanu
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1995 C25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2008
- Mesaj Privat
dj04xpx a scris:am verificat azi cum incarca alternatorul si imi arata 12v tensiunea in functiunea ..deci cred ca defapt e alternatorul......voi ce credeti .?...
Salut! E cam putin 12volti...si daca mai ai alti consumatori porniti tensiunea e posibil sa varieze.
Ca sa incarci o baterie parca trebuie 14.5 -14.7 volti.
Incearca sa pui bateria pe redresor, incarc-o...si fa un drum cu masina...daca merge bine o perioada si apoi incep din nou problemele, da bateria jos si repeta faza cu incarcatul. Daca in urma incarcarii merge din nou bine, e clar unde e problema...