Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • Sergiu Stranis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Buna.Am un Corsa C din 2004 1000 cm si dupa ce se incalzeste motorul se aude un zgomot ciudat si are o trepidatie usoara vizibila cu usa deschisa.Am fost la un tester si mi-a dat ceva eroare la sonda lamda.Dupa ce a resetat-o mergea iaras normal.Mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva cablu intrerupt.sugestii
Skip ads

  • StefanTolos

  • Mesaje scrise: 4,220
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2018 B12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Controleaza cablajul de la senzor lambda O2,degeba stergi eroarea daca nu elimini cauza.
  • Sergiu Stranis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
am sa merg la un electrician sa vad ce-mi spune.multumesc pt indicatii.am sa revin cu rezultatul.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ar fi bine sa citesti eroarea cu metoda "pedale", sa vedem ce eroare ai.
  • Sergiu Stranis

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2008

  • Mesaj Privat
adica? poti sa-mi dai mai multe detalii? Multumesc
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mergi pe linkul https://www.clubopel.com/vie...ght=metoda+pedale
dupa care aplici ce ai citit si postezi eroarea (erorile) si atunci avem ceva concret despre ce discutam
  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Buna! Sunt nou pe aici si am o problema si eu cu motorul...am o corsa b din 2000 cu motor de 1000, x10xe...problema este urmatoarea : cand motorul este cald, daca o scot din viteza, la semafor sau daca opresc in loc imi scade turatia la ~ 500 rpm dupa care revine (asta dupa 10 - 20 sec). Ceea ce este ciudat e ca daca masina sta pe loc revine turatia mai repede...daca iau piciorul de pe frana si masina se misca din loc imi scade din nou turatia...Cand o pornesc dimineata de obicei (dupa ce sta in parcare doar o noapte) imi porneste greu, in sensul ca da sa porneasca...am o turatie de ~ 400 rpm, scade, urca dupa care ori isi revine si imi palpaie becul de la baterie ori moare...imi porneste dupa vreo 3-4 incercari. A...inca ceva...e normal ca temp la apa sa imi creasca pana aproape de 100...mie imi sta normal la prima linie de dupa 90...asta si cand e frig afara...ms!
  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
ok...am citit aici pe forum despre ECU si throtle body...m-am pus pe treaba si am curatat throtle body (ECU nu l-am gasit)...dupa ce l-am curatat am pornit motorul (a pornit la prima cheie) si l-am lasat sa se incalzeasca...cand era cald l-am turat pentru a vedea daca mai scade turatia...nu a mai scazut dar...acum am alta problema...daca o turez, cand scade turatia se opreste pe la 1500 rpm unde sta cam 1, 2 secunde dupa care scade la 1000 unde si ramane...pana acuma relantiul era la 900 acum e la 1000 si de fiecare data cand scade turatia imi sta putin pe 1500 dupa care scade pe 1000...s-ar putea sa fie motorasul acela care este pe throtle body si care are un pistonas care impinge cablul de la acceleratie?
Pls helpppppp! nu mai stiu ce sa-i fac!
  • Lorand

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Mures
  • Masina: Corsa 1997 X14SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si eu am fost speriat ca urca temperatura la apa ...undeva la 100si ceva imi porneste ventilatorul...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa fie motorasul acela care este pe throtle body si care are un pistonas care impinge cablul de la acceleratie?

Da, el este IAC si este responsabil de ralanti, se curata prin imersie, nu da cu spray ca bagi mizeria inauntru. Acum la tine vezi sa nu fie putin gripat axul clapetei si sa revina (pe inchis) in hopuri, de la potentiometru mai rar face asta.
  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu mersi mult, imi faceam probleme ca ar putea fi altceva mai grav...IAC asta...eu l-am dat jos cand am curatat throtle body si n-am vrut sa ma bag in el ca era inchis cu cleme...in jurul pistonasului are o garnitura de cauciuc...spune-mi te rog cum se face curatarea prin imersie...sau daca este gripat, cum imi dau seama si ce pot face cu el. Si daca ar trebui luat altul, stii cumva un pret?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Il pui in benzina cu pistonasul in jos, il mai agiti. Nu bate in pistonas si nu incerca sa il invirti/tragi/apesi pe el.
  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
da multumesc, chiar azi voi incerca
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune o poza macar cu throttle body sa o avem pentru explicatii. Spuneai ceva de ECU mai sus, eu cred ca confunzi cu EGR. Fa o poza lateral dreapta la motor sa iti fac sageata care este.
  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Da, ECU l-am confundat cu EGR...in legattura cu acel motoras de care ziceai, nu l-am mai pus in benzina pt. ca si-a mai revenit putin, nu mai sta turatia la 1500 cand scade ci pe la 1200 si nu mai sta asa mult iar relantiu sta acum pe la 940...Atasez 3 poze cu motorul, pe una am facut 2 sageti, una este partea care am curatat-o, cu clapeta aia de la acceleratie si una e la acel motoras cu piston de cate ti-am zis





  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat

  • xcali

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Corsa 2000 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mersi!
  • lau1970

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Alba
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am o c orsa din 2001 si mi sa aprins becul cu cheita si am facut testul cu pedalele si mia dat codul 0170 fuel trim bank 1 si nu stiu ce inseamna daca cineva stie ce inseamna asta sa ma conta Question cteze
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
P0170 apare de la :
-debitmetru, se curata sau schimbat
-EGR gripat
-trage aer fals
-sonda lambda 1

Cu tester trebuie verificate parametrii.
  • petrica_39

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Vrancea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am un corsa C benzina dimineata relantiu sta la 1200 cateva secunde apoi scade la 300 apoi creste si dupa cateva sc scade iar tot asa cateva min apoi revine relantiu la normal.Este cumva un soc automat care nu care nu actiuneaza cum trebuie. Nu am erori.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR