cristinic
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2005
- Mesaj Privat
In ultimul timp am observat o scadere a puterii motorului. Nu e f mare, dar din putinii cai care ii am nici nu mai alearga toti.
Ma gandeam la mai multe variante:
- injectoarele trebuie curatate
- catalizatorul este infundat
- turbina/intercoolerul murdare
Stiti pe undeva unde sa fac o testare electronica a motorului (in afara de reprezentante )? Ce parametrii se afla pe OBD1, adica ma poate ajuta cu ceva?
Ma gandeam la mai multe variante:
- injectoarele trebuie curatate
- catalizatorul este infundat
- turbina/intercoolerul murdare
Stiti pe undeva unde sa fac o testare electronica a motorului (in afara de reprezentante )? Ce parametrii se afla pe OBD1, adica ma poate ajuta cu ceva?
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Pai opel vectra B are numai OBD2 din cite stiu eu. Oricum pe tester se poate afla care este cauza scaderii puterii motorului.
Citeva cuze posibile:
-filtru aer infundat
-debitmetru de aer
-pompa de vacum si circuitele sale pentru comanda Turbo, clapeta debit aer(clapeta acceleratie), EGR, SWirl, servofrina
-depuneri de calamina in galeria de admisie acolo unde se afla supapa EGR, blocind canalele si clapetele Swirl
-filtru de carburant infundat
Citeva din aceste defecte pot aprinde becul check engine in cazul in care la tine functioneaza corespunzator.
Citeva cuze posibile:
-filtru aer infundat
-debitmetru de aer
-pompa de vacum si circuitele sale pentru comanda Turbo, clapeta debit aer(clapeta acceleratie), EGR, SWirl, servofrina
-depuneri de calamina in galeria de admisie acolo unde se afla supapa EGR, blocind canalele si clapetele Swirl
-filtru de carburant infundat
Citeva din aceste defecte pot aprinde becul check engine in cazul in care la tine functioneaza corespunzator.
cristinic
- Mesaje scrise: 38
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2005
- Mesaj Privat
- balog
- **
- 198 mesaje
- din 24 Jul 2005
balog
- Mesaje scrise: 198
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2005
- Mesaj Privat
Din pacate eu nu te pot ajuta pentru ca la mine masina ajunge extrem de rar in service pentru ca in majoritatea cazurilor am reusit cu sculele proprii sa o repar. Oricum iti recomand in cazul tau un service profesionist care sa dispuna de un tester si de mecanici care sa stie sa diagnosticheze corect parametrii. Altfel va trebui sa o iei ca mine pe bijbite si sa verifici fiecare chestie in parte pina ajungi la problema, rapiditatea diagnosticarii depinde de noroc, adica daca primul lucru verificat e si defect altfel va trebui sa verifici in continuare pina dai de defect.
Oricum in cazul tau diagnosticul poate fi mai laborios, nu uita ca eu am dat doar citeva cauze posibile(nu toate)
Citeva ezemple de care nu am amintit asta ca sa demonstrez ca mai pot fi multe cauze.
-motor uzat
-pompa injectie uzata
-depuneri de calamina sau orifici infundate la injectoare
-pierderea etanseitatii admisiei dupa debitmetru de aer
-servofrina cu scapari de etansare
.....
in concluzie iti recomand o reprezentana care dispune de scule adecvate, altfel si mecanicul sau serviceul la care te vei duce o va lua pe bijbite pina da de defect ca mine. In zia de azi nu ar trebui sa se mai repare automobilele pe bijbite.
Oricum in cazul tau diagnosticul poate fi mai laborios, nu uita ca eu am dat doar citeva cauze posibile(nu toate)
Citeva ezemple de care nu am amintit asta ca sa demonstrez ca mai pot fi multe cauze.
-motor uzat
-pompa injectie uzata
-depuneri de calamina sau orifici infundate la injectoare
-pierderea etanseitatii admisiei dupa debitmetru de aer
-servofrina cu scapari de etansare
.....
in concluzie iti recomand o reprezentana care dispune de scule adecvate, altfel si mecanicul sau serviceul la care te vei duce o va lua pe bijbite pina da de defect ca mine. In zia de azi nu ar trebui sa se mai repare automobilele pe bijbite.