Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
daca a mai patit cineva si stie am fost azi la tester si am senzorul barometric la vectra c motor y20dth decalibrat nu arata valoarea reala a presiunii atmosferice are eroare. afecteaza asta masina? precizez ca am consumul marit de motorina,
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
daca are eroare mare iti apare masina cu cheita. presiunea atmosterica e masurata si de boost pressure senzor(cand pui contactul) iar daca e diferenta intre cei 2 senzori apare imediat dtc. valoarea data de cei 2 senzori ar fi in jur de 930mbari.
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
[quote="sever iulian"]daca are eroare mare iti apare masina cu cheita. presiunea atmosterica e masurata si de boost pressure senzor(cand pui contactul) iar daca e diferenta intre cei 2 senzori apare imediat dtc. valoa rea data de cei 2 senzori ar fi in jur de 930mbari.[/ quote] imi arata presiunea de 930 iar normal ar fi 960 asa a iesit la tester iar baiatul cu testerul mi a zis ca numai asta e decalibrat daca pui mana sub el si ii obturezi gaura apare 960 .si testerul il arata cu eroare dar am si consumul mare de motorina
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:daca are eroare mare iti apare masina cu cheita. presiunea atmosterica e masurata si de boost pressure senzor(cand pui contactul) iar daca e diferenta intre cei 2 senzori apare imediat dtc. valoarea data de cei 2 senzori ar fi in jur de 930mbari.
mi arata presiunea de 930 iar normal ar fi 960 asa a iesit la tester iar baiatul cu testerul mi a zis ca numai asta e decalibrat daca pui mana sub el si ii obturezi gaura apare 960 .si testerul il arata cu eroare dar am si consumul mare de motorina
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ai posibilitatea sa faci schimb cu unul de la un prieten?asta ar lamuri dc e senzorul sau ECU citeste informatia gresit.boost pressure citeste presiunea de supralimentare si nu are nici o legatura cu cel barometric care citeste presiunea atmosferica.cei doi senzori trimit informatile independent unul de altul la ECU care gestioneaza motorul.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
pai la mine ambii senzori imi arata 930 . valoarea variaza cu altitudinea asa ca nu e valoare fixa. ecu face amestecul in functie si de presiunea atm deoarece procentul de oxigen e mai mic la altitudini mai mari. dar cat ai tu consum? la mine am mediu 5,8 la 12000 km cand am resetat ultima oara bc.
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:ai posibilitatea sa faci schimb cu unul de la un prieten?asta ar lamuri dc e senzorul sau ECU citeste informatia gresit.boost pressure citeste presiunea de supralimentare si nu are nici o legatura cu cel barometric care citeste presiunea atmosferica.cei doi senzori trimit informatile independent unul de altul la ECU care gestioneaza motorul.


ai dreptate! dar la pornire cand pui contactul boost senzor arata presiunea atm(am op-com tester). vezi ca e si cod de eroare care spune *diferenta intre senzor atm si boost senzor*. nu sunt acasa cand ajung iti spun codul.
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
CATA26BCN a scris:ai posibilitatea sa faci schimb cu unul de la un prieten?asta ar lamuri dc e senzorul sau ECU citeste informatia gresit.boost pressure citeste presiunea de supralimentare si nu are nici o legatura cu cel barometric care citeste presiunea atmosferica.cei doi senzori trimit informatile independent unul de altul la ECU care gestioneaza motorul.
la test imi arata doar senzorul barometric chiar spune ca nu arata conform presiunea reala atmosferica
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ionutxxl a scris:
CATA26BCN a scris:ai posibilitatea sa faci schimb cu unul de la un prieten?asta ar lamuri dc e senzorul sau ECU citeste informatia gresit.boost pressure citeste presiunea de supralimentare si nu are nici o legatura cu cel barometric care citeste presiunea atmosferica.cei doi senzori trimit informatile independent unul de altul la ECU care gestioneaza motorul.
la test imi arata doar senzorul barometric chiar spune ca nu arata conform presiunea reala atmosferica
si o intrebare senzorul barometric ce rol are ?
  • ionutxxl

  • Mesaje scrise: 1,255
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2008

  • Mesaj Privat
sever iulian a scris:pai la mine ambii senzori imi arata 930 . valoarea variaza cu altitudinea asa ca nu e valoare fixa. ecu face amestecul in functie si de presiunea atm deoarece procentul de oxigen e mai mic la altitudini mai mari. dar cat ai tu consum? la mine am mediu 5,8 la 12000 km cand am resetat ultim a oara bc.
eu am consum mediu de 8 -9 l la suta e inspaimantator consumul
  • relu1406

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
si mie mi-a iesit asa ceva . se aprindea si masina cu cheita si am incercat cu spray pentru debitmetre CRC . Lam umplut de citeva ori cu spray si l-am scuturat , l-am lasat sa se usuce si a mers. nu mi-a mai dat eroarea. acelasi lucru l-am facut si cu senzorul de presiune de pe galeria de admisie.
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca la cel de Boost pressure cind merge motorul nu va arata presiunea de supraalimentare inseamna ca e infundat senzorul sau e defect.senzorul barmetric citeste presiuna atmosferica.in functie de acesta,ECU mareste sau micsoreaza cant de aer.cel de boost pressure citeste presiunea creeata de turbina.ECU citeste presiunea creeata de turbina si o controleaza prin intermediul WASTE GATE care este motata pe turbina.
cum functoneaza sistemul: ECU citeste presiunea barometrica si in fnctie de harta comanda o anumita cantitate de aer pentru o anumita turate.acea cantitate este citita sub forma de presiune de supraalmentare de catre senzorul boost pressure.ECU controleaza aceasta presiune de supraalimentare prin cantitatea de gaze arse introduse in turbina pe partea de gaze cu ajutorul WASTE GATE-ului.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR