- VLAD90
- OP
- 246 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Bihor
VLAD90
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
Am mai prins cateva poze cu facelift-ul de la logan si pe langa noua sigla ce seamana cu un desfacator de capace de bere (presupun ca o sa le fie de ajutor cand merg la gratare) s-a bagat mult crom pe el.
La interior cel putin la fetele(capitonajul interior) de la usi se vede ca este vechea fata de usa la care s-a adaugat acel brat, fara macar a se sinchisii sa astupe cuta aceea de unde se tragea pana acum usa
la bara spate...e ok ca design ...dar nu inteleg ce cauta ochii aia de pisica acolo (sper sa nu fie stopuri de ceata) la la versiunile mai scumpe din cate am vazut vor sa puna un bandou cromat destul de lat (lucru care in opinia mea ar arata chicios).
Alte 2 lucruri care arata urat, cel putin in opinia mea, sunt farurile si grila, parca erau mai reusite cele de pe versiunea actuala, la grila parca o sa vad cu apara bucati cromate ce o sa se adauge pe margini ca sa dea impresia de grila de audi (trapez inversat).
La interior cel putin la fetele(capitonajul interior) de la usi se vede ca este vechea fata de usa la care s-a adaugat acel brat, fara macar a se sinchisii sa astupe cuta aceea de unde se tragea pana acum usa
la bara spate...e ok ca design ...dar nu inteleg ce cauta ochii aia de pisica acolo (sper sa nu fie stopuri de ceata) la la versiunile mai scumpe din cate am vazut vor sa puna un bandou cromat destul de lat (lucru care in opinia mea ar arata chicios).
Alte 2 lucruri care arata urat, cel putin in opinia mea, sunt farurile si grila, parca erau mai reusite cele de pe versiunea actuala, la grila parca o sa vad cu apara bucati cromate ce o sa se adauge pe margini ca sa dea impresia de grila de audi (trapez inversat).
- OctavianM
- **
- 308 mesaje
- din 06 Sep 2006
- Astra 2002 Z16XE
- Bucuresti
OctavianM
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2006
- Mesaj Privat
- VLAD90
- OP
- 246 mesaje
- din 29 Dec 2007
- Bihor
VLAD90
- Mesaje scrise: 246
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2007
- Mesaj Privat
serum
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Bordul nu s-a schimbat deloc . Acelasi torpedo de masina low price , aceleasi butoane ;
- Farurile sunt mai civilizate ;
- Spoilerul spate mai inspirat ;
- Sigla mai trebuia gandita ca chiar ca seama cu desfacator de bere ;
- Spoilerul fata nu-mi place pt ca arata ca unul din ala de tuning facut de nea caisa care lucreaza in fibra de sticla dupa ureche . In plus nu-i neaparat sa-i pui o priza mare de aer ca sa arate bine ;
- Volanul este de Renault Clio facut in Turcia . De ce nu puteau sa-i faca ceva in 3 spite mai elegant , cu loc de tinut labele pe laterale ?
Ce ne facem cu problemele clasice ale Loganului si anume : suiera vantul pe sub el cand mergi pe camp in conditii atmosferice naspa ( daca vantul bate dintr-o parte ) si se abureste tot daca afara ploua de trebuie sa tii carpa ca la 1400 in usa ca sa stergi parbrizul sau sa bagi AC-ul ? Parerea mea este ca astea trebuiau remediate in primul rand !
- Farurile sunt mai civilizate ;
- Spoilerul spate mai inspirat ;
- Sigla mai trebuia gandita ca chiar ca seama cu desfacator de bere ;
- Spoilerul fata nu-mi place pt ca arata ca unul din ala de tuning facut de nea caisa care lucreaza in fibra de sticla dupa ureche . In plus nu-i neaparat sa-i pui o priza mare de aer ca sa arate bine ;
- Volanul este de Renault Clio facut in Turcia . De ce nu puteau sa-i faca ceva in 3 spite mai elegant , cu loc de tinut labele pe laterale ?
Ce ne facem cu problemele clasice ale Loganului si anume : suiera vantul pe sub el cand mergi pe camp in conditii atmosferice naspa ( daca vantul bate dintr-o parte ) si se abureste tot daca afara ploua de trebuie sa tii carpa ca la 1400 in usa ca sa stergi parbrizul sau sa bagi AC-ul ? Parerea mea este ca astea trebuiau remediate in primul rand !
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cred ca au inceput facelift-ul ca la 1400 ! mai ii pun o dunga pe vopsea , ii schimba bordu , etc pentru a lua ochii lu` Nea Vasile , Nea Gheorghe care au dat troaca la Remat !
Tipic Dacia Mioveni !
Am rude care lucreaza in uzina si credeti-ma ca un nou model de masina Dacia , se chinuie sa il fabrice pe aceasi linie de fabricatie ca a Loganului si iese o varza totala !
Sunt curios ce va urma dupa acest nou model de Logan ! unul cu coada de rechin , eleron ( poate va si zbura , nu ca fara nu ar zbura de pe sosea ) , spoturi in bara fata si alte prostii din Targ Vitan !
Sincer , sa le fie rusine !
Tipic Dacia Mioveni !
Am rude care lucreaza in uzina si credeti-ma ca un nou model de masina Dacia , se chinuie sa il fabrice pe aceasi linie de fabricatie ca a Loganului si iese o varza totala !
Sunt curios ce va urma dupa acest nou model de Logan ! unul cu coada de rechin , eleron ( poate va si zbura , nu ca fara nu ar zbura de pe sosea ) , spoturi in bara fata si alte prostii din Targ Vitan !
Sincer , sa le fie rusine !
- ciprinel
- ****
- 1,374 mesaje
- din 02 Apr 2008
- Vectra 2006 Z19DT
- Prahova
ciprinel
- Mesaje scrise: 1,374
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Ady_cretzu
- **
- 234 mesaje
- din 08 Mai 2008
- Astra 2006 Z19TD
- Bucuresti
Ady_cretzu
- Mesaje scrise: 234
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Florin c
- **
- 235 mesaje
- din 14 Dec 2004
- Astra 2007 Z17DTH
- Constanta
Florin c
- Mesaje scrise: 235
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2004
- Mesaj Privat
- bodyaron
- **
- 257 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
bodyaron
- Mesaje scrise: 257
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- robytza
- ****
- 1,087 mesaje
- din 24 Jul 2007
- GT 2007
- Alta tara
robytza
- Mesaje scrise: 1,087
- Locatie: Alta tara
- Masina: GT 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mark
- ****
- 1,425 mesaje
- din 19 Jan 2008
- Vectra 1999 X20XEV
- Alta tara
mark
- Mesaje scrise: 1,425
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
bine, a observat cineva o imbinare intre formele vechi ale loganului si formele noului Sandero: ornamente fete usi, consola centrala, volan, bara fata (plastic foarte foarte moale), grila etc... Astia chiar nu sunt in stare sa scoata UN ALT MODEL, totul pleca de la aceasi imaginatie bolnava a unui designer. Schimbati designerul si incepeti sa investiti in calitate, suntem in mileniul 3, totusi!
Stopurile, de fapt noua idee de design a stopurilor mi se pare furata asa
prima oara a fost Octavia 1 - gaditi-va la stopuri !
la Octavia 2 - aceleasi stopuri, usor mai mari dar observati diferentele intre modelul 1 si 2.
Acum puneti in practica aceeasi treaba la Logan si vedeti ca la Logan cu facelift ideea e furata... de la nemti.
Parerea mea, cel putin!
In loc de elementul ala cromat incredibil de lat mai bine schimbau 2 lucruri simple:
- toba aia ca un carnatz in erectie
- al treilea stop de frana care e atat de "inalt" incat am impresia ca vrea sa vada peste Carpati!
Stopurile, de fapt noua idee de design a stopurilor mi se pare furata asa
prima oara a fost Octavia 1 - gaditi-va la stopuri !
la Octavia 2 - aceleasi stopuri, usor mai mari dar observati diferentele intre modelul 1 si 2.
Acum puneti in practica aceeasi treaba la Logan si vedeti ca la Logan cu facelift ideea e furata... de la nemti.
Parerea mea, cel putin!
In loc de elementul ala cromat incredibil de lat mai bine schimbau 2 lucruri simple:
- toba aia ca un carnatz in erectie
- al treilea stop de frana care e atat de "inalt" incat am impresia ca vrea sa vada peste Carpati!
- romeodr
- **
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
ovidiutm a scris:bine, a observat cineva o imbinare intre formele vechi ale loganului si formele noului Sandero: ornamente fete usi, consola centrala, volan, bara fata (plastic foarte foarte moale), grila etc... Astia chiar nu sunt in stare sa scoata UN ALT MODEL, totul pleca de la aceasi imaginatie bolnava a unui designer. Schimbati designerul si incepeti sa investiti in calitate, suntem in mileniul 3, totusi!
Stopurile, de fapt noua idee de design a stopurilor mi se pare furata asa
prima oara a fost Octavia 1 - gaditi-va la stopuri !
la Octavia 2 - aceleasi stopuri, usor mai mari dar observati diferentele intre modelul 1 si 2.
Acum puneti in practica aceeasi treaba la Logan si vedeti ca la Logan cu facelift ideea e furata... de la nemti.
Parerea mea, cel putin!
parerea mea este ca arata ff bine !..dovada!?..in 2.07.2008,am comandat,si platit,avansul,la un Laureate ,1.4 mpi, phase deux!
In loc de elementul ala cromat incredibil de lat mai bine schimbau 2 lucruri simple:
- toba aia ca un carnatz in erectie
- al treilea stop de frana care e atat de "inalt" incat am impresia ca vrea sa vada peste Carpati!
Stopurile, de fapt noua idee de design a stopurilor mi se pare furata asa
prima oara a fost Octavia 1 - gaditi-va la stopuri !
la Octavia 2 - aceleasi stopuri, usor mai mari dar observati diferentele intre modelul 1 si 2.
Acum puneti in practica aceeasi treaba la Logan si vedeti ca la Logan cu facelift ideea e furata... de la nemti.
Parerea mea, cel putin!
parerea mea este ca arata ff bine !..dovada!?..in 2.07.2008,am comandat,si platit,avansul,la un Laureate ,1.4 mpi, phase deux!
In loc de elementul ala cromat incredibil de lat mai bine schimbau 2 lucruri simple:
- toba aia ca un carnatz in erectie
- al treilea stop de frana care e atat de "inalt" incat am impresia ca vrea sa vada peste Carpati!
- romeodr
- **
- 253 mesaje
- din 13 Feb 2008
- Brasov
romeodr
- Mesaje scrise: 253
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2008
- Mesaj Privat
repet,..parerea mea ,este ca arata ff bine,dovada,in data de 2.07.2008 ,am comandat,si platit avansul,pentru un Laureate 1.4 mpi,phase deux!...8795 euro,FULL+extensie garantie 2 ani,in total 5 (CINCI) ani garantie......!..si cind te gindesti,ca eram atit de aproape sa imi iau un Opel !..dar a facut Dacia mutarea asta ff ingenioasa! fiabila si robusta...la fel ca masina !
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat