Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nicuiasi

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut tuturor posesorilor de opel , problema mea sta cam in felul urmator dimineata sau oricand motorul este rece masina porneste turata la 1500 de ture , dupa care scade treptat la 900 codul de motor este Z14XE unii mecanici au spus ca este in regula dar eu nu cred la tester a iesit EGR pe care l-am si schimbat dar problema a ramas si apropo unde este debitmetrul la acest motor ? Sunt proaspat posesor de opel deci nu cunosc mare lucru despre masina.
astept pareri poate o rezolvare.
Skip ads

  • blughost

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001 1.2 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2008

  • Mesaj Privat
teoretic e normal pt ca are soc automat care cand e rece motorul ti-o tureaza mai tare si cand se incalzeste putin scade la turatie normala...asa face si la mine la corsa c cu motor z12xe
  • deleted-5946

  • Mesaje scrise: 1,737
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si nu e cam mult 1500? eu am vazut maxim 1100 iarna la temperaturi foarte mici.
  • tmanbone

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La mine chiar urca iarna pana pe la 1400-1500. Vara cam 1000-1200.
  • Bogdannel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La mine la Z16SE cand e motorul rece tot pe la 1500 ture sta cand o pornesc, pana se incalzeste motorul. Si daca nu mai stau putin pe loc si plec atunci, consumul este unul mai mare decat cel obisnuit. Din punctul meu de vedere este un comportament normal.
  • nicuiasi

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mi se pare doar ciudat acest comportament la 30 de grade celsius cat este afara aceasta sa porneasca in acest fel si nu cred ca este normal
  • Bogdannel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La asa o caldura adevaru ca e anormal, ar putea sa porneasca mai turat si sa ramana doar putin asa, nu are voie sa stea mult, avand in vedere ca afara e cald.
  • nicuiasi

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
si unde este debitmetrul de aer la acest model nu este dupa filtrul de aer ca si la diesel ? eu am ceva separat aproape de filtru care tind sa cred ca este debitmetru dar are pe el doua orificii triunghiulare , ceva de reglat? se vede ca a fost umblat acolo. modelul de opel este CDX.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce ai tu dupa filtru este senzor temperatura aer aspirat, debitmetru nu ai ci MAP care este infipt in galerie admisie, el se curata cu acelasi spray CRC ca si debitmetrele. Curata throttle body, daca nu te descurci ma contactezi.
  • nicuiasi

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
poate o poza ceva la acele 2 piese la spray te referi la cel de contacte
si throttle body este cumva carcasa de la filtru toata .
astept raspuns.
multumesc
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu sunt deacord cu MAP-ul dar nu cred ca spreiul de contact e cea mai bun solutie. E o piesa sensibila, cel mai bine ar fi sa cumperi una noua.
  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
stai linistit..si al meu face exact la fel...doar daca e cald-cald reporneste la 8-900 turatii.
nu strica curatarea clapetei...vei simti diferenta imediat..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR