- Cristy18
- OP
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
BC77JIM
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Mezei Marius
- *
- 35 mesaje
- din 22 Jan 2008
- Vectra 1993 c16nz
- Bihor
Mezei Marius
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2008
- Mesaj Privat
BC77JIM a scris:la fel se intampla si la un opel omega b.nu trece turatia de 2000rpm,a facut tester si a iesit defect senzor rpm.stie cineva unde se afla acest senzor rpm ,la omega b,v6
mai multe detalii despre motor ai? tip KW? an fabricatie?
de exemplu pentru un motor de 2.0 benzina e pozitia 5 din imagine
- Mezei Marius
- *
- 35 mesaje
- din 22 Jan 2008
- Vectra 1993 c16nz
- Bihor
Mezei Marius
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cristy18 a scris:Am o zafira cu motor de 2.0 dti y20dth urca greu in turatie de la relanti pana la 2000 de ture(peste 2000 ma baga in scaun.Se mai aprinde cate odata se aprinde un martor(masina cu o cheie perpendiculara)si motorul nu mai are putere.Ce sugesti aveti?Ce ar putea fi?
cel mai corect e sa ii faci un test,de acolo iti reiese exact defectiunea pe care o ai la masina..
florin.patrascu- Suspendat
- 22 mesaje
- din 23 Sep 2006
- Astra 2001 y17dt
- Pitesti
florin.patrascu- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Pitesti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2006
- Mesaj Privat
Aceeasi problema se pare ca o am si eu. La viteze peste 130 km/h dupa cativa km se aprinde in bord "check engine". Efectuat testare si concluzie -senzor turatie defect, nu retin exact cum a zis mecanosu' ceva de genul "cranck shaft sensor". Mentionez ca am o Astra G, motor Y17DT, din 2001.
Suspect este ca masina se comporta normal, adica nu ma da in nas cand se aprinde becul, trage in continuare daca mai vreau sa accelerez, iar daca reduc viteza pana pe la 110 km/h se stinge becul.
Cel care a facut testarea a zis ca trebuie neaparat schimbat. Sincer sunt un pic retinut pentru ca se aprinde odata, eu reduc viteza pana se stinge si ulterior pot sa-i dau viteza pana sare motoru' din ea ca nu se mai aprinde nimic.
Stie cineva unde e bagat senzorul asta la Y17DT (eventual ceva poze) ca m-as baga sa-l curat sau daca cineva a curatat asa ceva sa ne dea si noua niste sfaturi.
Multumesc si multa bafta!
Pentru initiatorul topic-ului, cristy 18 -- ai incercat sa verifici debitmetrul?
Se verifica foarte usor, nu trebuie decat sa scoti mufa de la debitmetru si mergi dupa aia cu masina. Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina merge bine atunci acolo e buba.
Ai grija cand scoti/bagi mufa de la debitmetru motorul sa fie oprit.
Suspect este ca masina se comporta normal, adica nu ma da in nas cand se aprinde becul, trage in continuare daca mai vreau sa accelerez, iar daca reduc viteza pana pe la 110 km/h se stinge becul.
Cel care a facut testarea a zis ca trebuie neaparat schimbat. Sincer sunt un pic retinut pentru ca se aprinde odata, eu reduc viteza pana se stinge si ulterior pot sa-i dau viteza pana sare motoru' din ea ca nu se mai aprinde nimic.
Stie cineva unde e bagat senzorul asta la Y17DT (eventual ceva poze) ca m-as baga sa-l curat sau daca cineva a curatat asa ceva sa ne dea si noua niste sfaturi.
Multumesc si multa bafta!
Pentru initiatorul topic-ului, cristy 18 -- ai incercat sa verifici debitmetrul?
Se verifica foarte usor, nu trebuie decat sa scoti mufa de la debitmetru si mergi dupa aia cu masina. Daca cu mufa de la debitmetru scoasa masina merge bine atunci acolo e buba.
Ai grija cand scoti/bagi mufa de la debitmetru motorul sa fie oprit.
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cristy18 a scris:Am o zafira cu motor de 2.0 dti y20dth urca greu in turatie de la relanti pana la 2000 de ture(peste 2000 ma baga in scaun.Se mai aprinde cate odata se aprinde un martor(masina cu o cheie perpendiculara)si motorul nu mai are putere.Ce sugesti aveti?Ce ar putea fi?
Un test îţi va spune eroarea stocată de ecu. Până să mergi la test, încearcă să verifici furtunele de vacum. Şi eu am avut o problemă asemănătoare: era puţin mei leneşă până în 2000 de ture dar nu se aprindea nici un bec pe bord. Am făcut sâmbătă A1 cu 150 fără nici o problemă. Marţi, uitându-mă la motor, am văzut un furtun de vacum care era aproape de izolaţia instalaţiei electrice. Când am pus mâna pe el, am văzut că era ros dar nu părea străpuns. L-am schimbat totuşi şi se simte diferenţa: putere dezvoltată liniar şi de la turaţii sum 2000.
- Cristy18
- OP
- 112 mesaje
- din 06 Jan 2008
- Zafira 2001 Y20DTH
- Brasov
Cristy18
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat