IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Se poate adapta un alt turbo pe motorul Z19DTH? de exemplu cel de pe motorul 2.5 CDTI de pe Vivaro, sau de pe 3.0 CDTI V6?
In general se discuta ca Z19DTH are potential pentru Tuning/modificari mult mai mare decat orice alt turbodiesel produs pana acum de Opel.
Am testat cateva mape de chip tuning si am ales TCM de 170 CP , raport zgomot/consum/senzatii este excelent, dar, (intotdeauna exista un dar:D)
vreau mai mult...un alt turbo, poate axe cu came mai potente , rapoartele din cutie viteza5 si 6 schimbate , ambreiaj mai solid , poate un intercooler un pic mai mare daca turbo il cere...
Eu merg mult in Germania , pe autostrazile lor chiar simti nevoia de mai mult ..cateodata...
Deci, daca aveti ceva info , va astept
BTW.
Acum ceva timp intrebam pe aici ce upgrade se poate face la frane , am gasit.. , defapt l-am si facut , se potrivesc la fix franele de la 3.0 CDTI V6 , diferenta e uimitoare mai ales la franari de genul 200km/h --> 130 km/h si nu te lipeste de volan sau de bord inertia, nu trepideaza nimic.....e ceva deosebit...oricum ..sfatul meu pentru cine cauta sa adauge cai putere multi la orice masina ...in secunda 2 trebuie sa caute solutii pentru a frana mai efecient bolidul.
BTW.Pentru cine cauta Chip Tuning de la 110kw/150 CP in sus..
200 sau 185 CP este cea mai nereusita remapare posibila pentru motor Z19DTH , functioneaza doar 2000-3000 km dupa care regenerarea de Filtru de Particule Diesel se blocheaza si trebuie sa faci ori remapare inapoi la 150 ( mapa originala) ori regenerare FPD cu tec2.
Consumul urca la 7 L/100km mixt pe bordcomputer, apar trepidatii sub 2000rpm, motor zgomotos.
Nimeni nu a putut sa-mi explice de ce FPD nu mai raspunde la comanda computerului masinii , la o incarcare de 62% da eroare in bord (martorul cu cheie) si nu incepe regenerarea, motorul functioneaza in regim de avarie viteza maxima fiind de 80-90 km/h.
Un inginer de la diagnoza Opel zicea ca este posibil ca in mapa rescrisa de chip tuning sa fie omise valorile de start pentru regenerea FPD.
Oare?
In general se discuta ca Z19DTH are potential pentru Tuning/modificari mult mai mare decat orice alt turbodiesel produs pana acum de Opel.
Am testat cateva mape de chip tuning si am ales TCM de 170 CP , raport zgomot/consum/senzatii este excelent, dar, (intotdeauna exista un dar:D)
vreau mai mult...un alt turbo, poate axe cu came mai potente , rapoartele din cutie viteza5 si 6 schimbate , ambreiaj mai solid , poate un intercooler un pic mai mare daca turbo il cere...
Eu merg mult in Germania , pe autostrazile lor chiar simti nevoia de mai mult ..cateodata...
Deci, daca aveti ceva info , va astept
BTW.
Acum ceva timp intrebam pe aici ce upgrade se poate face la frane , am gasit.. , defapt l-am si facut , se potrivesc la fix franele de la 3.0 CDTI V6 , diferenta e uimitoare mai ales la franari de genul 200km/h --> 130 km/h si nu te lipeste de volan sau de bord inertia, nu trepideaza nimic.....e ceva deosebit...oricum ..sfatul meu pentru cine cauta sa adauge cai putere multi la orice masina ...in secunda 2 trebuie sa caute solutii pentru a frana mai efecient bolidul.
BTW.Pentru cine cauta Chip Tuning de la 110kw/150 CP in sus..
200 sau 185 CP este cea mai nereusita remapare posibila pentru motor Z19DTH , functioneaza doar 2000-3000 km dupa care regenerarea de Filtru de Particule Diesel se blocheaza si trebuie sa faci ori remapare inapoi la 150 ( mapa originala) ori regenerare FPD cu tec2.
Consumul urca la 7 L/100km mixt pe bordcomputer, apar trepidatii sub 2000rpm, motor zgomotos.
Nimeni nu a putut sa-mi explice de ce FPD nu mai raspunde la comanda computerului masinii , la o incarcare de 62% da eroare in bord (martorul cu cheie) si nu incepe regenerarea, motorul functioneaza in regim de avarie viteza maxima fiind de 80-90 km/h.
Un inginer de la diagnoza Opel zicea ca este posibil ca in mapa rescrisa de chip tuning sa fie omise valorile de start pentru regenerea FPD.
Oare?
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Imi pare rau pentru problemele pe care le-ai avut cu mapele testate pe la diversi tuneri.
Insa patania ta nu iti da dreptul de a generaliza ca toate remaparile de 185 sau 200 CP sunt nereusite. Nici un Z19DTH cu DPF care a primit remapare EDS nu a avut problemele de care te-ai plans. Si majoritatea au ales 200 CP. Nu are rost sa te limitezi la 185 sau mai rau, 170.
De ce iti mai faci remapare? pentru 13% la un TurboDiesel? A, da... pentru economie de combustibil, da...
Cine ti-a vandut gogosile ca "toate e la fel"?
De ce mai cauti turbina mai mare, daca esti limitat cu softul tau la 170CP?
PS. EDS depasise 230 CP in urma cu un an, cu o turbina mai mare. Si exista si varianta BiTurbo, testata indelung si fara probleme, de 250 CP.
Insa patania ta nu iti da dreptul de a generaliza ca toate remaparile de 185 sau 200 CP sunt nereusite. Nici un Z19DTH cu DPF care a primit remapare EDS nu a avut problemele de care te-ai plans. Si majoritatea au ales 200 CP. Nu are rost sa te limitezi la 185 sau mai rau, 170.
De ce iti mai faci remapare? pentru 13% la un TurboDiesel? A, da... pentru economie de combustibil, da...
Cine ti-a vandut gogosile ca "toate e la fel"?
De ce mai cauti turbina mai mare, daca esti limitat cu softul tau la 170CP?
PS. EDS depasise 230 CP in urma cu un an, cu o turbina mai mare. Si exista si varianta BiTurbo, testata indelung si fara probleme, de 250 CP.
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
@maiandrei
Dude...reactia ta nu poate decat sa confirme ce am scris eu mai sus referitor la mapele de 185 sau 200 CP , cand faci peste 100000 km pe an si testezi cam tot ce iese pe piata , crede-ma cu mapa de 200 CP in 15000km schimbi placa de presiune si turbo te poate lasa in urmatorii 15000 km...
Mai bine imi raspundeai referitor la upgrade-ul de turbo sau cutie...stiu ca EDS face modificari consistente pe linia intercooler, turbo, transmisie si speram sa vii cu ceva detalii mai concludente...dar presupun ca si voi "doar" cumparati mapele de la EDS si alceva nu va mai intereseaza...
Revin la subiectul topicului:
Z19DTH e un motor potent si vreau sa scot mai mult de la el , dar nu cu turbina stock si mai ales nu cu rapoartele viteza 5 si 6 nemodificate...la ce folos 200 CP cand ai deja 3850 rpm la 220 km/h? si limitare ?
Hai sa lamurim o chestie, doar 2-3% din posesorii de autoturisme fac chip tuning si din procentul asta 50% din posesorii de masini remapate se gandesc doar la "liniute".
Imagineaza-ti ca mai exista si doritori de upgrade-uri mai consistente ,care cauta o remapare "custom" dupa ce pun un turbo mare,axe, rapoarte transmisie modificate si altele...
Poti sa dai detalii despre ce turbina a folosit EDS la 230CP? ce tip de biturbo la 250 CP?
Poti sa intrebi partenerul german si despre rapoarte vit5 si 6 , axe came , placa de presiune si kit ambreiaj sport , intercooler ?
Dupa ce schimb componentele mentionate mai sus , crede-ma ca nu o sa raman cu mapa de 170 CP , o remapare custom este pasul urmator....
BTW. Poti sa-mi scoti limitarea de viteza ?
Dude...reactia ta nu poate decat sa confirme ce am scris eu mai sus referitor la mapele de 185 sau 200 CP , cand faci peste 100000 km pe an si testezi cam tot ce iese pe piata , crede-ma cu mapa de 200 CP in 15000km schimbi placa de presiune si turbo te poate lasa in urmatorii 15000 km...
Mai bine imi raspundeai referitor la upgrade-ul de turbo sau cutie...stiu ca EDS face modificari consistente pe linia intercooler, turbo, transmisie si speram sa vii cu ceva detalii mai concludente...dar presupun ca si voi "doar" cumparati mapele de la EDS si alceva nu va mai intereseaza...
Revin la subiectul topicului:
Z19DTH e un motor potent si vreau sa scot mai mult de la el , dar nu cu turbina stock si mai ales nu cu rapoartele viteza 5 si 6 nemodificate...la ce folos 200 CP cand ai deja 3850 rpm la 220 km/h? si limitare ?
Hai sa lamurim o chestie, doar 2-3% din posesorii de autoturisme fac chip tuning si din procentul asta 50% din posesorii de masini remapate se gandesc doar la "liniute".
Imagineaza-ti ca mai exista si doritori de upgrade-uri mai consistente ,care cauta o remapare "custom" dupa ce pun un turbo mare,axe, rapoarte transmisie modificate si altele...
Poti sa dai detalii despre ce turbina a folosit EDS la 230CP? ce tip de biturbo la 250 CP?
Poti sa intrebi partenerul german si despre rapoarte vit5 si 6 , axe came , placa de presiune si kit ambreiaj sport , intercooler ?
Dupa ce schimb componentele mentionate mai sus , crede-ma ca nu o sa raman cu mapa de 170 CP , o remapare custom este pasul urmator....
BTW. Poti sa-mi scoti limitarea de viteza ?
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Cred ca surprizele se tin lant pentru tine Andrei , remaparea nu inseamna si abrogarea limitatorului de viteza,
Daca nu esti in stare sa adaugi detaliile pe care le-am solicitat inseamna ca habar nu ai ce inseamna EDS sau ProjektOpel...
click aici :http://www.projektopel.de/?section=news si in mijlocul paginii vei gasi ceva interesant referitoar la limita de viteza.
Tu sustineai sus si tare ca voi sunteti "altceva" mai mult decat niste tipi cu un laptop + OBD-uri ,cabluri si cateva mape...
Nu vreau sa pornesc o polemica aici...daca nu ma poti ajuta , lasa pe altcineva sa scrie , nu am nimic cu tine , speram doar sa gasesc un sprijin tehnic aici...
Daca nu esti in stare sa adaugi detaliile pe care le-am solicitat inseamna ca habar nu ai ce inseamna EDS sau ProjektOpel...
click aici :http://www.projektopel.de/?section=news si in mijlocul paginii vei gasi ceva interesant referitoar la limita de viteza.
Tu sustineai sus si tare ca voi sunteti "altceva" mai mult decat niste tipi cu un laptop + OBD-uri ,cabluri si cateva mape...
Nu vreau sa pornesc o polemica aici...daca nu ma poti ajuta , lasa pe altcineva sa scrie , nu am nimic cu tine , speram doar sa gasesc un sprijin tehnic aici...
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
http://www.projektopel.de/?section=news
"Aufhebung V-max Begrenzung
Aufhebung der V-max Begrenzung für Astra H, Vectra C / Signum 1.9 CDTI jetzt verfügbar
03.08.05"
Daca nu intelegeti , folositi google-unelte lingvistice
Andrei poate fi bun la copy/paste mape , nu neg asta , dar nu inteleg de ce s-a bagat intr-o discutie in care nu a adus nimic din ceea ce se dorea,
Si daca voi folositi remaparea la "liniute" este foarte probabil ca nu ati putut verifica limitarea de viteza...care apropo...inca o data ...necesita un fisier special pentru a fi abrogata.
Nu inteleg ceva, eu am pornit discutia peuntru upgrade-uri fizice : turbo, cutie, ambreiaj,intercooler,axe came,
De ce discutam despre mape? Eu nu am mentionat mapele EDS in primul meu post , nu am mentionat ca Andrei mi-ar fi facut vreodata remapare...in schimb el vine aici si ma ia pe sus raspunzand postului meu cu:
"De ce iti mai faci remapare? pentru 13% la un TurboDiesel? A, da... pentru economie de combustibil, da...
Cine ti-a vandut gogosile ca "toate e la fel"?
De ce mai cauti turbina mai mare, daca esti limitat cu softul tau la 170CP?"
Hai sa revenim la subiect...va rog.
"Aufhebung V-max Begrenzung
Aufhebung der V-max Begrenzung für Astra H, Vectra C / Signum 1.9 CDTI jetzt verfügbar
03.08.05"
Daca nu intelegeti , folositi google-unelte lingvistice
Andrei poate fi bun la copy/paste mape , nu neg asta , dar nu inteleg de ce s-a bagat intr-o discutie in care nu a adus nimic din ceea ce se dorea,
Si daca voi folositi remaparea la "liniute" este foarte probabil ca nu ati putut verifica limitarea de viteza...care apropo...inca o data ...necesita un fisier special pentru a fi abrogata.
Nu inteleg ceva, eu am pornit discutia peuntru upgrade-uri fizice : turbo, cutie, ambreiaj,intercooler,axe came,
De ce discutam despre mape? Eu nu am mentionat mapele EDS in primul meu post , nu am mentionat ca Andrei mi-ar fi facut vreodata remapare...in schimb el vine aici si ma ia pe sus raspunzand postului meu cu:
"De ce iti mai faci remapare? pentru 13% la un TurboDiesel? A, da... pentru economie de combustibil, da...
Cine ti-a vandut gogosile ca "toate e la fel"?
De ce mai cauti turbina mai mare, daca esti limitat cu softul tau la 170CP?"
Hai sa revenim la subiect...va rog.
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:@IrmscherS
Am cautat pe pagina data de tine dar nu am gasit nimic unde sa scrie ca remaparea EDS nu scoate si limitarea de viteza. Poti sa citezi exact paragraful unde scrie asta?
Am cautat pe pagina data de tine dar nu am gasit nimic unde sa scrie ca remaparea EDS nu scoate si limitarea de viteza. Poti sa citezi exact paragraful unde scrie asta?
Dodo..pe site-ul oficial EDS ei spun clar ca remaparea e una, scoaterea limitei de viteza e alta si costa 175 euro..
click aici:
Si inca o chestie fff importanta, pentru fiecare ECU trebuie un fisier (abrogare limita de viteza) separat fata de remapare si se poate cumpara mai ieftin de la ProjectOpel ..~ 100 euro ,ca doar ei sunt cei care au descoperit cum fe face nu?
Acest raspuns este pentru Dodo ...va rog sa continuam cu subiectul de upgrade pe componente..ok?
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
@IrmscherS
Merci pentru raspuns.
Ce scrie acolo in limba germana e ceea ce pot face cei de la proiectopel, nu ceea ce pot face cei de la EDS. Ceea ce ofera EDS pentru Romania nu are legatura cu ce se ofera pe site-ul oficial, dovada si preturile diferite practicate. Si daca sunt diferite preturile, pot fi diferite si ofertele.
Cat despre faptul ca vorbim despre remap EDS in topicul tau e pentru ca ai afirmat ca remapul lor la 200CP e unul dintre cele mai nereusite remapari dintre toate. E drept, nu te-ai referit la EDS direct ci la toate remaparile de 200CP. Ca urmare, implicit te-ai referit si la remaparea EDS-ului. Trebuia sa nu o spui de prima data si nu se ajungea aici.
Merci pentru raspuns.
Ce scrie acolo in limba germana e ceea ce pot face cei de la proiectopel, nu ceea ce pot face cei de la EDS. Ceea ce ofera EDS pentru Romania nu are legatura cu ce se ofera pe site-ul oficial, dovada si preturile diferite practicate. Si daca sunt diferite preturile, pot fi diferite si ofertele.
Cat despre faptul ca vorbim despre remap EDS in topicul tau e pentru ca ai afirmat ca remapul lor la 200CP e unul dintre cele mai nereusite remapari dintre toate. E drept, nu te-ai referit la EDS direct ci la toate remaparile de 200CP. Ca urmare, implicit te-ai referit si la remaparea EDS-ului. Trebuia sa nu o spui de prima data si nu se ajungea aici.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
IrmscherS a scris:
Eu merg mult in Germania , pe autostrazile lor chiar simti nevoia de mai mult ..cateodata... Oare?
Eu merg mult in Germania , pe autostrazile lor chiar simti nevoia de mai mult ..cateodata... Oare?
IrmscherS a scris:
.... cand faci peste 100000 km pe an si testezi cam tot ce iese pe piata....
.... cand faci peste 100000 km pe an si testezi cam tot ce iese pe piata....
IrmscherS a scris:
Nimeni nu a putut sa-mi explice
Nimeni nu a putut sa-mi explice
"Inginere", eu cred ca iti place sa te lauzi si atat ...sfat personal: mai citeste
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nah, daca vroiam 3.0 imi luam de la inceput,
raman la planul initial pentru upgrade pe componente...chiar daca aici nu voi gasi nimic de folos...fapt confirmat si de postul anterior:
https://www.clubopel.com/vie...ight=sistem+frane
upgrade pe care l-am facut , "citind" si comparand diverse sisteme:D , am ales sistemul ATE de la 3.0 V6 ...a costat 1200 Euro dar merita fiecare cent..crede-ma,
Am sa gasesc variantele de upgrade si pentru turbo,cutie, ambreiaj, si am sa le postez aici...sa vada alde copy/paste mape ce inseamna tuning...
raman la planul initial pentru upgrade pe componente...chiar daca aici nu voi gasi nimic de folos...fapt confirmat si de postul anterior:
https://www.clubopel.com/vie...ight=sistem+frane
upgrade pe care l-am facut , "citind" si comparand diverse sisteme:D , am ales sistemul ATE de la 3.0 V6 ...a costat 1200 Euro dar merita fiecare cent..crede-ma,
Am sa gasesc variantele de upgrade si pentru turbo,cutie, ambreiaj, si am sa le postez aici...sa vada alde copy/paste mape ce inseamna tuning...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Dude, voi explica in cele ce urmeaza de ce "te-am luat pe sus", cum te-ai plans mai devreme. Nu atat pentru tine, cat pentru colegii de forum pe care ii respect si care stiu ca imi sare greu mustarul.
Ieri ai scris in topicul EDS de pe alt forum chestiile alea despre mapele de 185 si 200 CP. In acel mesaj dadeai de inteles ca ai fi incercat versiunile EDS de 185 si 200 CP iar ca acum esti multumit cu versiunea de 170 CP de la alt tuner. De asemeni, mai afirmai ca m-ai fi sunat dar nu ti-as fi raspuns. Nu mai comentez ca era sambata (unii se afla in week-end), am servit clienti nerabdatori si duminica (da, neamtul imi raspunde si duminica). Pe acel forum te-ai inscris ieri cu cateva minute inainte de a trimite acel unic mesaj in topicul nostru. De ce oare?
Ti-am dat PM pe acel forum, la care nu ai catadicsit a raspunde. Consider ca acel PM era cat se poate de prietenos:
Aseara, vazand ca nu mai vrei sa ne zici nimic, ti-a raspuns Mikki in topicul EDS de pe acel forum:
De aceea ti-am si raspuns, usor iritat de altfel de faptul ca ni te adresezi (desi mai potrivit ar fi "incerci sa ne discreditezi") in mod public, dar nu vrei sa iei legatura cu noi, sa vedem cum te putem ajuta in mod direct. Deja ne era evident ca esti chitit pe cearta. Si totusi ti-am raspuns la subiect.
Ai intrebat "Se poate adapta un alt turbo pe motorul Z19DTH?" Puteam sa iti spun simplu:"Se poate". Dar ti-am zis si cine a facut, si care au fost rezultatele. Voiai detalii mai multe? Nu pareai interesat de serviciile EDS...
Raspunsul tau
Incerc, in cele ce urmeaza, sa raspund intrebarilor tale:
1. EDS elimina limitarile de viteza odata cu remaparea. Este una din diferentele intre un tuner si un "tuner". Este aberant, asa cum bine ziceai, sa ai 200 CP dar sa fii limitat la 220km/h. Mai ales pe soselele noastre, garantate toate la 300+
2. Daca ai vazut pe undeva ca se schimba rapoartele 5 si 6 in cutie, da-ne si noua link. Studiem impreuna si vedem cum te putem ajuta.
Eu in locul tau as cauta la dezmembrari o cutie cu rapoarte mai bune (din cate imi dau seama, ai F40WR /WK sau /F1 iar eroarea vitezometrului tau e de 5.4%). Exista o cutie care ti-ar da viteza reala de 232km/h la 4000 rpm. Deci pe ceas ai avea ~245 km/h. Din cauza ca mi-ai furnizat prea putine detalii, e posibil sa ma insel. Am considerat ca ai 225/45/R17. Iti voi spune ce cutie cand ne mai imprietenim un pic. Si ca sa vezi ca si pentru tine se pot tine surprizele in lant, putem sa iti si aducem acea cutie. Sa o si montam.
3. Vad ca tot faci referire la projektopel astia. Pai dude, nu am intrat mai in amanunt pe site-ul lor, ca mi-a sarit in ochi prim-planul lor, datat 6 mai 2008. Cica remapeaza si ei GT-ul, il duc la 304 CP si 417 Nm. Pai, dude, EDS anunta ca remapeaza GT-ul la o saptamana dupa lansare... la 310 CP si 450 Nm. Are rost sa mai citesc ce scrie pe-acolo? Zau asa...
4. Zici ca sustineam sus si tare ca suntem "altceva". Pai e dreptul nostru sa ne consideram cum vrem, nu? Chiar suntem "altceva". Intreaba pe forumurile Opel cine poate ajuta cu o diagnoza, o activare de optiuni sau un tuning de calitate. Ne perfectionam pe Opel, nu ne bagam nasul in toate oalele. Stii vorba ceea: decat codas in oras, mai bine in satul tau fruntas. Si nu ne oprim aici. Vom anunta si alte lucruri bune pentru membrii acestei comunitati.
5. Vad ca tot zici ca facem copy/paste mape. De unde ai scos-o? Tot de la cel ce iti vinde gogosi? Probabil el stie cum se face copy/paste-ul asta, noi inca nu am invatat
6. Pastreaza un ton decent pe acest forum. Daca mai continui in stilul in care ai inceput, s-ar putea sa fii considerat troll de internet si sa ne luam ramas bun de la tine.
Ieri ai scris in topicul EDS de pe alt forum chestiile alea despre mapele de 185 si 200 CP. In acel mesaj dadeai de inteles ca ai fi incercat versiunile EDS de 185 si 200 CP iar ca acum esti multumit cu versiunea de 170 CP de la alt tuner. De asemeni, mai afirmai ca m-ai fi sunat dar nu ti-as fi raspuns. Nu mai comentez ca era sambata (unii se afla in week-end), am servit clienti nerabdatori si duminica (da, neamtul imi raspunde si duminica). Pe acel forum te-ai inscris ieri cu cateva minute inainte de a trimite acel unic mesaj in topicul nostru. De ce oare?
Ti-am dat PM pe acel forum, la care nu ai catadicsit a raspunde. Consider ca acel PM era cat se poate de prietenos:
Salut
As avea doua intrebari legate de mesajul tau.
1. Ai fost remapat la noi si ai fost nemultumit? Da-mi te rog mai multe detalii.
2. De pe ce numar ai sunat, ca nu am nici un apel pierdut.
Multumesc,
Marius
Apoi te-ai inscris pe gmtuning, te-am activat si ti-am dat si acolo acelasi mesaj privat. Nimic.
As avea doua intrebari legate de mesajul tau.
1. Ai fost remapat la noi si ai fost nemultumit? Da-mi te rog mai multe detalii.
2. De pe ce numar ai sunat, ca nu am nici un apel pierdut.
Multumesc,
Marius
Aseara, vazand ca nu mai vrei sa ne zici nimic, ti-a raspuns Mikki in topicul EDS de pe acel forum:
Sa inteleg ca ai incercat o mapa de 185 si 200 CP inainte si nu a mers bine deloc ?
Pai asta dovedeste doar cunostintele pe care le are cel ce a realizat mapele respective, nicidecum ca o remapare de 185 sau 200 CP ar fi nereusita. De fapt asta e si diferenta intre tunerii experimentati si ceilalti.
Am remapat destule motoare Z19DTH cu DPF si nici unul nu a avut probleme de acest gen.
Legat de modificare cutie, EDS nu se ocupa cu asa ceva.
Apoi ai acest deschis topic aici, nu era normal sa ne simtim direct vizati?
Pai asta dovedeste doar cunostintele pe care le are cel ce a realizat mapele respective, nicidecum ca o remapare de 185 sau 200 CP ar fi nereusita. De fapt asta e si diferenta intre tunerii experimentati si ceilalti.
Am remapat destule motoare Z19DTH cu DPF si nici unul nu a avut probleme de acest gen.
Legat de modificare cutie, EDS nu se ocupa cu asa ceva.
De aceea ti-am si raspuns, usor iritat de altfel de faptul ca ni te adresezi (desi mai potrivit ar fi "incerci sa ne discreditezi") in mod public, dar nu vrei sa iei legatura cu noi, sa vedem cum te putem ajuta in mod direct. Deja ne era evident ca esti chitit pe cearta. Si totusi ti-am raspuns la subiect.
Ai intrebat "Se poate adapta un alt turbo pe motorul Z19DTH?" Puteam sa iti spun simplu:"Se poate". Dar ti-am zis si cine a facut, si care au fost rezultatele. Voiai detalii mai multe? Nu pareai interesat de serviciile EDS...
Raspunsul tau
Dude...reactia ta nu poate decat sa confirme ce am scris eu mai sus
nu a facut decat sa imi confirme ca esti un flamer, asadar nu meritai efortul. Acum ramane sa vedem daca m-am inselat.
Incerc, in cele ce urmeaza, sa raspund intrebarilor tale:
1. EDS elimina limitarile de viteza odata cu remaparea. Este una din diferentele intre un tuner si un "tuner". Este aberant, asa cum bine ziceai, sa ai 200 CP dar sa fii limitat la 220km/h. Mai ales pe soselele noastre, garantate toate la 300+
2. Daca ai vazut pe undeva ca se schimba rapoartele 5 si 6 in cutie, da-ne si noua link. Studiem impreuna si vedem cum te putem ajuta.
Eu in locul tau as cauta la dezmembrari o cutie cu rapoarte mai bune (din cate imi dau seama, ai F40WR /WK sau /F1 iar eroarea vitezometrului tau e de 5.4%). Exista o cutie care ti-ar da viteza reala de 232km/h la 4000 rpm. Deci pe ceas ai avea ~245 km/h. Din cauza ca mi-ai furnizat prea putine detalii, e posibil sa ma insel. Am considerat ca ai 225/45/R17. Iti voi spune ce cutie cand ne mai imprietenim un pic. Si ca sa vezi ca si pentru tine se pot tine surprizele in lant, putem sa iti si aducem acea cutie. Sa o si montam.
3. Vad ca tot faci referire la projektopel astia. Pai dude, nu am intrat mai in amanunt pe site-ul lor, ca mi-a sarit in ochi prim-planul lor, datat 6 mai 2008. Cica remapeaza si ei GT-ul, il duc la 304 CP si 417 Nm. Pai, dude, EDS anunta ca remapeaza GT-ul la o saptamana dupa lansare... la 310 CP si 450 Nm. Are rost sa mai citesc ce scrie pe-acolo? Zau asa...
4. Zici ca sustineam sus si tare ca suntem "altceva". Pai e dreptul nostru sa ne consideram cum vrem, nu? Chiar suntem "altceva". Intreaba pe forumurile Opel cine poate ajuta cu o diagnoza, o activare de optiuni sau un tuning de calitate. Ne perfectionam pe Opel, nu ne bagam nasul in toate oalele. Stii vorba ceea: decat codas in oras, mai bine in satul tau fruntas. Si nu ne oprim aici. Vom anunta si alte lucruri bune pentru membrii acestei comunitati.
5. Vad ca tot zici ca facem copy/paste mape. De unde ai scos-o? Tot de la cel ce iti vinde gogosi? Probabil el stie cum se face copy/paste-ul asta, noi inca nu am invatat
6. Pastreaza un ton decent pe acest forum. Daca mai continui in stilul in care ai inceput, s-ar putea sa fii considerat troll de internet si sa ne luam ramas bun de la tine.
IrmscherS
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Teleorman
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat