Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
in clipa in care apas pedala de frana moare motorul(nu mereu dar de cele mai multe ori....).problema asta a aparut in clipa cand am schimbat carburatorul de dacie cu unul original de opel.motorul moare doar cand pun frana in mers(pe loc merge bine).ma gandesc sa nu fie din cauza pompei de frana,carburatorul mergand ff bine.
Skip ads

  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,ma gandesc ca ai vreo teava neastupata pe la carb.,sau niste furtunase puse invers sau lipsa,si vacuumul creeat de servo iti trage si aerul din carburator...s-ar putea sa ai si filtrul murdar,ceea ce contribuie destul de mult,zic eu,la oprirea motorului.
  • alexandru

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Dec 2005

  • Mesaj Privat
posibil sa fie membrana de la pompa de frana sparta si in momentul in care apesi fana trage aer si e normal sa moara motorul e posibil si in momentul in care sa fii schimbat carburatorul de dacie cu cel de opel cel de opel sa faca mai mult vid in membrana ea fiind veche sa se fii spart.
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
filtrul este nou nout....o sa incerc sa scot furtunasul de la servo frana si sa astup gaura d la galerie sa vad daca tot asa face.si eu tot la membrana de la servofrana m-am gandit,mai ales ca tre sa apas destul de tare frana sa tina.....
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
la mine problema aceasta este deja classica, am vre-o 5 servo-uri schimbate deja, cam aceeleasi simptome le-am avut, am tot schimbat servo, mergea o vreme si duppaia iarasi. Schimba servo de la frana, dar verifica si supapa aceea de pe furtunul care vine de la galerie, ca daca nu inchide, atunci iti lasa gaze in servo, care in scurt timp corodeaza membrana si poti s0o iei de la capat. bafta
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
pai supapa aia cum o verific?!chiar daca trag/suflu pe-acolo tot un drac e....are ceva daca astup gaura aia de la galerie?mersi mult
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ramai fara servo frana.
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
daca iei jos capatul dinspre servo ar trebui sa poti numai sufla in ea, daca poti sa si tragi aer (gaze toxice) prin ea, atunci e dusa, eu am luat de la dezmembrari cu vre-o 5 ron sau asa ceva si de atunci nu mai am probleme
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mersi mult!o sa verific.

supapa este buna si am mers si cu furtunul de la servo scos si abia mai tineau franele....ma gandesc ca membrana e sparta f putin...sant sanse sa verific membrana?

la galerie,langa conducta groasa care pleaca spre servo mai e o teava micuta.la ce foloseste?la mine e astupata dar......

precizez ca la relanti motorul se balbaie....

incearca sa nu mai postezi consecutiv.(mctoto)
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Daca cu furtunul de servo scos si gaura la galerie astupata bine nu se mai balbaie la relanti e o problema pe linia de servo.Daca nu, se balabie din alte motive.
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
NU pre ai cum sa verifici membrana, pt ca e capsata si nu ai cum sa o desfaci si sa o pui la loc
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
curata jiglorul de relantiu si se rezolva problema
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
merge ff bine la relati!am facut bucati tulumba de servo si am montat la loc dar fara sa mai mearga deloc franele......ma gandesc sa cumpar o servo de dacia,dar oare se potriveste?!
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
nu te prosti cu improvizatii, te duci la dezmembrari si cu 25-35 ron ai alt servo, care se potriveste la fix, ai de desfacut vre-o 4 suruburi de 13 si l-ai schimbat si noapte buna.. Shocked
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
in zilele urmatoare SPER sa primesc alt servo.cum este mai bine sa se faca aerisirea la frane?pe la fiecare roata stiu,dar sunt in dilema "cu motorul pornit sau nepornit"?!
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
poti sa-l faci linistit cu motorul oprit, ca servo doar ajuta la actionarea pompei de frana, dar pt schimb de servo nu ai ce umbla la conductele de frana, deci nu ai de ce sa aerisesti, doar daca nu a avut dinainte aer sau nu desfaci tu asa de placere. Ceea ce trebuie sa faci este: desfaci pompa de pe servo (2 suruburi), dai jos rezervorul de lichid spalare parbriz ca sa ai acces la surubri, si desfaci suruburile cu care este prins servo, a da si mai este o siguranta pe tija care vine de la pedala..
  • dodo_f2k

  • Mesaje scrise: 91
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1988 13NB
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
nu vad ce legatura are frana sau pompa de servo cu oprirea motorului.apasarea franei nu este "cauza' ,mai degraba as crede ca e ceva de la alimentare sau chiar returul infundat.daca ai ceva infundat la alimentare(furtune,orificii carburator)in momentul franarii se amplifica NEalimentarea cu benzina a carburatorului si motorul se opreste.o alta cauza ar putea fii de la delcou(probleme cu bobina sau aprinderea electronica)astea ti le spun din proprie experienta.eu zic sa consulti un mecanic daca tu nu te pricepi.unele lucruri pot fii cauzate de lucruri minore si daca nu stii unde sa cauti ai ocazia sa schimbi multe lucruri degeaba.motorul de kadett nu e cine stie ce smecherie,trebuie sa stii doar unde sa cauti.
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
carburatorul merge f bine cu furtunul de la servo scos iar cu apasarea pedalei de frana si delcoul nu vad legatura....sa nu mai vb ca franele nu mai tin cum trebuie in conditiile in care pompa e buna,aerisire buna,placute bune...
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@dodo_f2k : din pacate cam are legatura una cu alta, conducta de la servo vine de pe galeria de admisie si daca membrana de la servo este sparta pe langa fapul ca nu te mai ajuta la franare mai si trage aer fals motorul si astfel amestecul de aer/benzina nu mai e ceea ce ar trebui sa fie...
  • clasic

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Galati
  • Masina: Kadett 1983
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
am vb cu un baiat de pe forum si maine imi trimite tot ansamblul de franare si mai vedem dupa ce si cum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR