marcul25
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2008
- Mesaj Privat
Sal, am un astra caravan 1.7 2002 si, de ver-o doua luni am observat ca perd lichid de racire (~05l/2000Km) pina azi de dimineata cind, dupa ce am facut o tura prin oras de 10 minute, in alte 30 min. de stat a curs ~1.5l, am dat o fuga la service si surpriza radiaror spart, a cedat o celula... in acel moment nu am gasit alta solutie decit sa bag in lichid granule(costa 3lei si se gasesc in toate magazinele), numai ca am facut greseala sa bag intreg tubul, acum nu mai curge nu stiam ca trebui doar 50% din el...
Intrebarea mea e: ce trebui sa fac sa schimb de urgenta lichidul sa nu pateasca si altceva motorul( ma refer la pompa sau la lagarele de racire din chiuloasa sa se infunde din cauza granulelor).
Ce imi recomandati inafara de schimbarea radiatorului care momentan ar fi un efort financiar cam mare.
Multumesc...
Intrebarea mea e: ce trebui sa fac sa schimb de urgenta lichidul sa nu pateasca si altceva motorul( ma refer la pompa sau la lagarele de racire din chiuloasa sa se infunde din cauza granulelor).
Ce imi recomandati inafara de schimbarea radiatorului care momentan ar fi un efort financiar cam mare.
Multumesc...
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
solutia radiator nou.granulele alea numai beleli provoaca.
cauta pe forum ca au patit-o si altii.
urmareste temperatura lichidului de racire,daca creste e nasol.
eu am ars o garnitura de chiulasa la un citroen cu acelasi procedeu numai ca la mine era praf nu granule si nu aveam indicator al nivelului de racire.
cauta pe forum ca au patit-o si altii.
urmareste temperatura lichidului de racire,daca creste e nasol.
eu am ars o garnitura de chiulasa la un citroen cu acelasi procedeu numai ca la mine era praf nu granule si nu aveam indicator al nivelului de racire.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Bughy
- **
- 237 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Astra 2002 Y17DT
- Iasi
Bughy
- Mesaje scrise: 237
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare. pierd lichid de racire. nu la fel de mult ca marcul25: cam 500 ml la 2-300 km si asta numai cand merg. nu curge nimic pe sub masina (am stat o ora cu motorul pornit si nu am vazur nimic curgand), nu am presurile umede... presiune exista in instalatie. cred ca am o mica fisura in radiator si cand acesta este cald lichidul se evapora. am vazut ca sunt solutii de pus in radiator pentru astuparea porilor. am vazut prin carrefour, praktiker flacoane de 250 ml pe la 12-15 RON. credeti ca sunt bune? sa incerc unul sa vad cum e? sau credeti ca alta e problema...
si inca ceva: am auzit ca garnitura de chiuloasa e de metal. asa e?
si inca ceva: am auzit ca garnitura de chiuloasa e de metal. asa e?
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Da, sunt foarte bune. Sunt atat de bune incat astupa orice por. Din pacate nu sunt suficient de inteligente ca sa faca diferenta intre porii care chiar trebuie astupati, si cei care nu trebuie (cum ar fi tevile circuitului de racire). Foloseste cu incredere, si apoi incepe sa strangi bani de un radiator nou.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Garnitura chiulasa e de metal, nu pica si chiar daca se intimpla asta mai bine alt motor ca ala e strimb tare.
La tine curge pe la un furtun, ai un por sau pompa de apa. Nu pune solutie de astupat porii ca iti infunda tot circuitul si iti vei cumpara radiatoare, speli instalatie de iti vine acru, mai citeste inainte de a face o prostie.
La tine curge pe la un furtun, ai un por sau pompa de apa. Nu pune solutie de astupat porii ca iti infunda tot circuitul si iti vei cumpara radiatoare, speli instalatie de iti vine acru, mai citeste inainte de a face o prostie.
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
nu zic ca as recomanda aceste solutii pentru reparat radiatoare dar: maica-mea care are tot o zafira 20dti i-mi da telefon acum vreo 8 luni prin noiembrie anul trecut si-mi zi ce ca nu mai are lichid de racire in vas si prin fata pe la radiator se prelinge antigel. clar radiator spart. am luat o solutie ptr. reparat radiatoare :nigrin se numeste, origine germania,am pus-o in vas ,am complectat cu antigel si nici azi dupa 8 luni si aproape 40.000 km nu sunt probleme. radiatorul si antigelul e ok ok ok . repet:depinde ce problema ai, nu se foloseste in toate cazurile. eu v-am expus un caz rezolvat cu acest tip de solutii. a si inca ceva:dupa ce ai rezolvat cu succes o asemenea problema la fiecare 500km ar trebui verificat nivelul antigelului. poate sunt putin exagerat dar cu uleiul si lichidul de racire nu te joci.si ochii pe instrumente
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ce solutie desteapta nigrin asta, exact pe gaura aia s-a pus si in rest nu ?! Rahaturile astea se depun peste tot si nu mai ai racire buna la motor si caldura putina in interior. Altii se chinuie sa spele instalatia si unii o murdaresc deliberat. mai rau este ca se poate face dop :
Acum fiecare face ce vrea, doar masina si banii sunt a lui...
...dupa care, mi s-a parut ca ar curge putin radiatorul...mai nou fiind si fara experienta, m-am dus la ei...le-am zis, daca e spart cumpar altul....NU , au spus...abia picura...pune STOP LEAK si nu va mai curge....bun, zic...dar nu afecteaza si alte componente....Nu....am mai pus si noi la vreo 3 opeluri si n-au avut nimik...am cumparat, am pus , n-a mai curs radiatorul, dar de a 2 a zi, nici clima nu mai baga caldura....Revin la ei, nu stiau ce sa zica, dar au spus sa revin sa-mi spale instalatia...am venit, mi-au dat antigelul jos, mi=-au pus solutie de curatat, am mers cu ea pana a facut spume, am repatat oparatia de 2 ori.....si nimik...Intr-un sfarsit, vine LUcian si zice sa imi bage aer comprimat pe instalatie, ca sunt prea reci conductele si crede ca-s infundate...baga aer,sar dopuri de Stop leak,punem apa, pornim motorul si ...surpriza....clima baga caldurica....
Revin a 2a zi pt a-mi pune antigelul si a plati 1l solutie de curatat, 3 l antigel plus manopera= 1680000.
Culmea e ca, radiatorul picura pe la dopul de dedesubt, care nu era bine insurubat..
Deci,ascultati-l pe dl Dan si pe altii cand spun sa nu puneti alte solutii in motor sau radiator...
TRAIM IN ROMANIA
Revin a 2a zi pt a-mi pune antigelul si a plati 1l solutie de curatat, 3 l antigel plus manopera= 1680000.
Culmea e ca, radiatorul picura pe la dopul de dedesubt, care nu era bine insurubat..
Deci,ascultati-l pe dl Dan si pe altii cand spun sa nu puneti alte solutii in motor sau radiator...
TRAIM IN ROMANIA
....cam asa e.. si eu am patit... am pus 2+2 si mia infundat caloriferul din interior.... ... si acu caldura canci...vad eu la vara ce o sa fac cu el... bafta
si eu am probleme cu incalzirea la vectra a, dupa ce am bagat niste praf de lipit radiatorud abia daca mai baga putin aer caldut si asta dupa ce merg cativa kilometrii. La iarna am pus-o
Ce am facut...m-a pus ....sa iau o solutie 2+2 pt radiator...care se pune in vasul de expansiune. Si am pus-o.. Totul OK nu mai da apa afara...s-a astupat porul.PROBLEMA!!! Nu mai este caldura...! Da' deloc..!adik dau de la rotita din masina pe cald ..si tot rece vine.!
Cum si cu ce spal instalatia de racire la masina,asta dupa ce am bagat solutie de lipit radiatorul 2+2;nu se duce si solutia respectiva si va incepe sa curga iarasi?Precizez ca doresc sa spal instalatia deoarece am impresia ca nu mai baga caldura ca inainte.
Acum fiecare face ce vrea, doar masina si banii sunt a lui...
lucasss
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu toata iarna am umblat fara incalzire din cauza unei "solutii minune", n-am avut timp sa-l schimb si sa spal instalatia numai in primavara, cand am desfacuto, am dat jos radiatoarele, am bagat jet in ele si de atunci functioneaza toate bine. NU recomand sa folositi, si chiar daca le folositi in nici un caz sa nu puneti intreg flaconul, puneti cate un pic si asteptati efectul....
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
nu stiu daca o fi desteapta sau nu, eu am cautat sa expun un caz concret si real. eu sunt foarte foarte multumit ca acel radiator nu mai curge , nu s-a infundat nimic si masina merge f. bine . daca n-ati citit bine deja s-au facut aproape 40.000 de cind s-a reparat radiatorul. traiasca schimburile de ulei la 3200km. si placutele de frina la 7500
puntomk1
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Intr-o graba si lene, curgandu-mi radiatorul am pus si eu "solutia minune" ! Motorul se incalzea excesiv, pentru a-l raci dadeam pe incalzire habitaclu etc. Am avut parte de motor fiert (clocotea apa pe circuit)si astfel am dat jos radiatorul (am incercat sa-l spal pe masina, fara rezultat) l-am desfacut si 80% era infundat cu solutia minune. Am muncit doua zile sa- l curat mecanic, sa-i pun capacele la loc si tot asa...
Am avut noroc! Garnitura de la chiuloasa nu s-a ars si pricepandu-ma l-am facut singur!
Am avut noroc! Garnitura de la chiuloasa nu s-a ars si pricepandu-ma l-am facut singur!
- silviu1987
- *
- 2 mesaje
- din 20 Feb 2009
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
silviu1987
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut!am un opel vectra A, 1.8 i...imi curge antigel pe jos pe la radiator...nu foarte mult dar mai completez cand si cand cu antigel in vas.mentionez ca tin capacul la vas putin deschis, deoarece cand il strang dupa un drum sa zic imi ramane putin antigel in vas...2 cm sa zic...nu stiu pe unde il arunca...are idee cineva care e cea mai buna solutie in afara de un radiator nou? are ceva daca nu strang capacul de tot? mersi anticipat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
am si eu o problema cu scurgerea antig. prin partea dreapta a radiatorului (cum te uiti din fata masinii)chiar la suportul de prindere pe masina deci pe bazinul de plastic. Acolo in apropiere se mai afla si un furtun destul de gros pe care circula apa cu presiune si cantitate mare. Ajuta cumva acea solutie sau praf? se poate depune sau o spalapresiunea?Am vazut pareri si cu poxilina. A patit cineva asa ceva? rog sfaturi....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
in final am schimbat radiatorul , 350+ manopera dartot scade nivelul de antigel.S-A VERIFICAT INSTALATIA SI CU PRESIUNE DE AER PESTE 2 BARI, SCADE CATE PUTIN PRESIUNEADAR NU S-A DETERMINAT PE UNDE ,GARNITURA DE CHIULOASA IESE DIN ECUATIE PRECUM SI POMPA DE APA, ASTA VARA AM SCHIMBAT ORINGURILE DE LA CALORIFER. MA DECLAR DEPASIT DE SITUATIE. am fost la 5 mecanici....nimeni nu stie. ARE CINEVA IDEI?
- Sperkule
- **
- 125 mesaje
- din 23 Mai 2013
- Astra 2001 Z14XE
- Alba
Sperkule
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salut, eu am avut problema asta acum 2 ani, picura un pic in fata masinii pe la garnitura de la radiator, am pus jumatate de sticla de stop leak si nu au mai fost probleme pana acum, cand vad ca a inceput iar (am mers cu masina de la -1grad la +14 grade in decurs de o zi- adica la intorsura buzaului era -1 grad si apoi am ajuns la brasov unde erau 14 grade). banuiesc ca asta ar fi cauza care a declansat o (probabil) fisura.
Ca si fapt divers, acum 8 luni mi s-a rupt pompa de apa (care avea palete de plastic si nu mai fusese schimbata demult) , fapt care a dus la sarirea distributie de la punct fix si toate consecintele ce au decurs de aici.
Acum, sunt in dubiu daca sa imi pun si cealalta jumatate de sticla de stop leak.
Ca si fapt divers, acum 8 luni mi s-a rupt pompa de apa (care avea palete de plastic si nu mai fusese schimbata demult) , fapt care a dus la sarirea distributie de la punct fix si toate consecintele ce au decurs de aici.
Acum, sunt in dubiu daca sa imi pun si cealalta jumatate de sticla de stop leak.