Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
salut sunt posesorul unui opel vectra c caravan 1.9 cdti 2004 de circa 7 luni adus din afara cu 130.000 km in prezent are 150.000 distributie schimbata la cumparare plus alte cateva investitii cand am ajuns cu el in tara.important e ca dupa ce am pus totul la punct timp de 7 luni nu am avut nici o problema .zilele astea m-am decis sa schimb filtru motorina aer si polen .toate bune si frumoase pana am iesit cu ea din service cand au inceput problemele 1. se aprinde martorul masinuta cu cheie si simt ca motorul nu mai trage ca si cum turbo ar fi cazut opresc dau cheie si merge ca unsa.chestia s-a intamplat de vreo 2 ori pe zi timp de o saptamana 2. martorul din drepata care care indica probleme la motor cand ramane aprins dupa pornire cand se stinge dupa cum are chef.In afara de lipsa de putere precizata mai sus altceva nu pare in neregula.Singurul lucru care ma pune pe ganduri e ca o tablita care leaga bujiile cumva pe dedesubt (nu stiu cum sa descriu altfel)
nu prea mai e la locul e adica nu e fixata in nimic mecanicul a lipito cu silicon dar eu nu am nici o baza plus ca e si ceva ulei in zona aia si nu mi-a putut explica de ce.

Astept ceva sfaturi si idei .Urmeaza sa ma duc si la alt mecanic si la tester dar macar sa-mi fac o idee ca parca vad ca fiecare gaseste cate boala diferita.
Skip ads

  • dandobre

  • Mesaje scrise: 1,153
  • Locatie: Zarnesti , Jud Brasov
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2006

  • Mesaj Privat
referitor la problema cu martorul cu cheita si lipsa de putere, si eu am patit la fel...s-ar putea ca mufa de la debitmetru sa nu mai faca bine contact. Eu am fixat-o mai bine si nu mai am probleme.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Salut si bine ai venit in club.
1. Daca ai asociat aparitia erorii cu iesirea din service, trebuia sa te intorci in service sa iti citeasca eroarea
2. Spune-ne locatia, sa iti spunem in ce directie sa o apuci. Pe scurt, trebuie sa mergi la tester.
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
maine merg cu ea la alt service in piatra-neamt sa o pun pe tester culmea e ca de 2 zile nu mai apare eroarea cred ca se repara singura .va tin la curent cu rezultatele.
  • lox
  • *
  • 8 mesaje
  • din 27 Feb 2008
  • Vectra 2005 1.9cdti
  • Braila
  • lox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sadyc a scris:salut sunt posesorul unui opel vectra c caravan 1.9 cdti 2004 de circa 7 luni adus din afara cu 130.000 km in prezent are 150.000 distributie schimbata la cumparare plus alte cateva investitii cand am ajuns cu el in tara.important e ca dupa ce am pus totul la punct timp de 7 luni nu am avut nici o problema .zilele astea m-am decis sa schimb filtru motorina aer si polen .toate bune si frumoase pana am iesit cu ea din service cand au inceput problemele 1. se aprinde martorul masinuta cu cheie si simt ca motorul nu mai trage ca si cum turbo ar fi cazut opresc dau cheie si merge ca unsa.chestia s-a intamplat de vreo 2 ori pe zi timp de o saptamana 2. martorul din drepata care care indica probleme la motor cand ramane aprins dupa pornire cand se stinge dupa cum are chef.In afara de lipsa de putere precizata mai sus altceva nu pare in neregula.Singurul lucru care ma pune pe ganduri e ca o tablita care leaga bujiile cumva pe dedesubt (nu stiu cum sa descriu altfel)
nu prea mai e la locul e adica nu e fixata in nimic mecanicul a lipito cu silicon dar eu nu am nici o baza plus ca e si ceva ulei in zona aia si nu mi-a putut explica de ce.

Astept ceva sfaturi si idei .Urmeaza sa ma duc si la alt mecanic si la tester dar macar sa-mi fac o idee ca parca vad ca fiecare gaseste cate boala diferita.

  • lox
  • *
  • 8 mesaje
  • din 27 Feb 2008
  • Vectra 2005 1.9cdti
  • Braila
  • lox

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005 1.9cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2008

  • Mesaj Privat
ptr sadyc
am avut si eu aceeasi problema ca a ta si acelasi model de mas
schimbai senzorul la axa cu came
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
disper alt mecanic alt diagnostic nu mai stiu ce sa cred si culmea ca nici unul nu spune acelasi lucru .luni am programat-o la reprezentanta la bacau sa vad ce mai spun si aia.
LOX mersi pt indicatievoi avea in vedere.
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am puso pe tester azi si mi-a gasit eroarea P1109-61 dar nu a putut sa o identifice .
Apropo lox cat te-a costat senzorul ala despre care spui.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am dat eu o CAUTARE pentru tine, iata ce am gasit:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=287543#287543

PS. Oameni buni, daca ati avut probleme nu inseamna ca toata lumea va avea fix aceleasi probleme.
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
tocmai vin de la reprezentanta rezultatul valve admisie uzate dar mai merg asa o vreme si furtun de la vacuum crapat asta e mai ieftin vreo 30.ron insa valvele vreo 1400.ron astea erau preturile lor in care sigur au si un adaos de vreo 40 %.momentan o mai frec asa daca nu ma decid sa o vand .ce sa spun masina e buna momentul in care am cumparato s-a nimerit prost .

MERSI PENTRU AJUTORUL SI INDICATIILE DATE .PROBLEMA E CA NICI O MASINA NU SEAMNA CU ALTA SI ACELASI LUCRUL E SI CU PROBLEMELE CARE APAR.
  • sadyc

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 tdci
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Ar mai fi o rugaminte m-ar interesa un cod pentru un comutator (sau piesa electrica ce face legatura dintre buton si ventilator)nu sunt lenes de ajutor ar fi si modalitatea de a o cauta singur caci am incercat pe site cu piese auto si paguba.
  • yrynel

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2004 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sadyc a scris:salut sunt posesorul unui opel vectra c caravan 1.9 cdti 2004 de circa 7 luni adus din afara cu 130.000 km in prezent are 150.000 distributie schimbata la cumparare plus alte cateva investitii cand am ajuns cu el in tara.important e ca dupa ce am pus totul la punct timp de 7 luni nu am avut nici o problema .zilele astea m-am decis sa schimb filtru motorina aer si polen .toate bune si frumoase pana am iesit cu ea din service cand au inceput problemele 1. se aprinde martorul masinuta cu cheie si simt ca motorul nu mai trage ca si cum turbo ar fi cazut opresc dau cheie si merge ca unsa.chestia s-a intamplat de vreo 2 ori pe zi timp de o saptamana 2. martorul din drepata care care indica probleme la motor cand ramane aprins dupa pornire cand se stinge dupa cum are chef.In afara de lipsa de putere precizata mai sus altceva nu pare in neregula.Singurul lucru care ma pune pe ganduri e ca o tablita care leaga bujiile cumva pe dedesubt (nu stiu cum sa descriu altfel)
nu prea mai e la locul e adica nu e fixata in nimic mecanicul a lipito cu silicon dar eu nu am nici o baza plus ca e si ceva ulei in zona aia si nu mi-a putut explica de ce.

Astept ceva sfaturi si idei .Urmeaza sa ma duc si la alt mecanic si la tester dar macar sa-mi fac o idee ca parca vad ca fiecare gaseste cate boala diferita.


Salut,

Am si eu aceeasi masina si acelasi tip de problema (Cod P1109-61 - cod de eroare necunoscut)...In principiu codul P1109 face referire la sistemul EGR (ceva cu sistemul de recirculare gaze) care se mai blocheaza....Mecanicul meu imi spune ca mai pot merge asa cu el pentru ca atunci cand se blocheaza ma duc la el si misca putin borna de la senzorul respectiv si se deblocheaza....Din cate mi-a spus el ma costa cam 2.500 lei sa schimb piesa asta...inca nu sunt hotarat sa o schimb. Mai astept pana va cadea aproape de tot.... Sper ca am putut sa te ajut cu o informatie in plus.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu l-ai ajutat, probabil ai bulversat si pe altii.
P1109 nu are treaba cu EGR. Cautati pe forum dupa acest cod.

Repet: Oameni buni, daca ati avut probleme nu inseamna ca toata lumea va avea fix aceleasi probleme.
  • Stefan.STE

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut,in legatura cu codul de eroare P1109-61,sa va explic ce am facut si daca are cineva idee ce am stricat.Am tot citit topicul cu butonul de dezactivare esp,ieri am facut legaturile am pus butonul si a iesit la cateva probe a functionat de minune,dar am facut o plecare mai butala fara esp si a stat in 5000 rpm 10 secunde (cred),apoi a aparut cheia in bord plus in dreapta check engine si masina nu mai tragea deloc se ducea pana in 3200 rpm dar greu,mi.am pus testerul pe ia si am avut 2 eroi 1.Presinuea valva rail nu este in domeniu 2.P1109-61 necunoscut.Am sters tot dar eroare asta necunoscuta nu reusesc sa o sterg,,,pe AutoData imi da ca eroarea ar fi de la galeria de admisie,am o banuiala ca de la turele puternice am dat clapetele peste cap si nu mai lucreaza.Va multumesc
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai motorul din prezentarea ta nu ai ce clapete sa dai peste cap...si vezi de limba romana...banuiesc ca esti plecat din tara ...dar asta nu inseamna ca trebuie sa ,,strici,, limba chiar asa de rau! Daca vei cauta vei gasi rezolvarea la erori Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • Stefan.STE

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze pentru greselile facute eram pe graba,codul motorului este z19dth am modificat acum.
  • Stefan.STE

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2005 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Sunt sigur ca are si rezolvare dar nu stiu care ar fi problema,nu ma lasa sa urc mai mult de 3500 rpm si pana acolo greu.
  • SIulian803

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Care sunt avantajele si dezavantajele la opel vectra c 1.9 cdti 150cp.
  • SIulian803

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Imi poate da cineva un sfat despre vectra c daca e bine sa o iau sau nu .
  • SIulian803

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Feb 2019

  • Mesaj Privat
Imi poate da cineva un sfat despre vectra c daca e bine sa o iau sau nu .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR