- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- Darth-Claudiu
- *
- 17 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Bucuresti
Darth-Claudiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Suspensia pe spate la Focus e multilink, nu semiindependenta. La Astra e semiindependenta, cu bare de torsiune. Marele minus? Se pare ca il reprezinta reteaua de service Ford din Romania, am citit numai lucruri rele pe toate forumurile. Daca iei masina noua, mai bine iti iei Reno decat Ford...
La Iasi e TESTER...unde mai bine iti vinzi masina decat sa o duci acolo dar se rezolva Forduletele pana la urma...
- Darth-Claudiu
- *
- 17 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Bucuresti
Darth-Claudiu
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Suspensia pe spate la Focus e multilink, nu semiindependenta. La Astra e semiindependenta, cu bare de torsiune. Marele minus? Se pare ca il reprezinta reteaua de service Ford din Romania, am citit numai lucruri rele pe toate forumurile. Daca iei masina noua, mai bine iti iei Reno decat Ford...
Din pacate nu este chiar multi-link pentru ca aia e tehnologia din WRC...e o versiune de serie, derivata din multi-link, numita control-blade si care reduce semnificativ costurile...Avantajul consta in faptul ca ofera mai multe grade de libertate, rotile stau perpendiculare pe sosea cata vreme nu te-ai rasturnat dar la capitolul absorbtia socurilor nu e nicio diferenta intre Ford si semiindependenta de la Opel...Oricum, la modul general, perceput de sofer, Focus-ul are o suspensie foarte buna, Astra la fel...doar ca la Focus masina e mai inaltata putin si se vede usor cam aiurea de la spate