- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
va salut . aceeasi problema o am si eu la omega x25dt . la cald porneste greu . tre sa dau cam 5 sec la automat ca sa porneasca .am schimbat capul hidraulic la pompa de injectie si cam o luna a pornit bine . dar acu iar a inceput cosmarul .porneste greu. am observat ca in momentul cand pornesc motorul imi pierde motorine pe la pompa chiar pe sub capul hidraulic . ar fi asta cauza oare ?
redovidiu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2006
- Mesaj Privat
vidoo a scris:Se afla exact pe corpul pompei de injectie si practic este surubul de retur (sau stut sau nu stiu cum se numeste) cu care este prins furtunul de motorina in pompa. daca il desfaci vei obserca ca este ca un cilindru cu gauri laterale , care inauntru are o supapa cu arc.
...multumesc!...maine cand voi avea timp, desfac si verific!....sper sa fie ceea ce caut!...revin cu rezultatul
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Vidoo la Z17DTL nu mai este pompa de motorina clasica ci pompa de inalta presiune. In incercarile de acum ceva timp de a gasi care este cauza problemei cu pornirea grea am alimentat pompa de inalta direct dintr-un bidon de 5 litri, deci am eliminat tot de pe tur, de la pompa pana la rezervor. Daca era supapa de pe retur putea sa se dezamorseze la fel de bine insa timp de aproape 24 de ore masina a pornit perefect cu improvizatia mai sus amintita. Injectoarele nu ti le da pe tester si nici rampa....si mai sunt posibile cauze care nu ti le va da niciodata ca eroare pe tester, mai ales pe pseudotesterele din Romania. Vezi reprezentanta Di Bas chiar, Ploiesti si alte orase. Apropos de ceea ce ati spus voi cu sesizarea opel e o posibilitate ......dar de a scrie un mail direct producatorului la Bochum in care sa precizam ca deja sunt multi cu probleme de genul asta care nu se pot rezolva. E posibil sa fie sensibili la asa ceva......nemtii nu accepta pierderi de imagine...Acum 1 an pentru o problema cu SIemens Vdo 500 am scris un mail pe adresa Gm Germania , in limba engleza,in care am precizat ca am fost la o reprezentanta opel din romania si mi s-a recomandat calduros sa il schimb pentru ca nu se poate repara. Am primit raspuns in limba romana, in 2 zile, de la Divizia Opel din Ungaria (se pare ca ei raspund de Romania) in care eram rugat sa precizez la ce reprezentanta am fost iar ulterior sa trimit o copie de pe documentul de constatare al respectivei reprezentante. Am renuntat pt ca intre timp am rezolvat problema cu un prieten electronist si m-a costat cam 17 lei noi.
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
Radu la tine e cu totul altfel , daca nu ma insel motorul ala e de provenienta Bmw. Din cate spui tu e posibil sa piarda presiune pe la pompa si pana ajunge la cat ii trebuie sa nu porneasca. Incearca sa rezolvi problema aia fiindca tot e usor vizibila si nu e ca la ceilalti ceva invizibil si greu de depistat.
redovidiu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2006
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
- palade radu
- **
- 209 mesaje
- din 21 Oct 2007
- Omega 1996 x25dt
- Iasi
palade radu
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 1996 x25dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2007
- Mesaj Privat
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
redovidiu la mine initial dupa ce a stat si pompa si au stat si injectoarele pe banc 36 de ore s-a ajuns la concluzia ca trebuiesc curatate injectoarele....ceea ce au si facut. Dupa care mi-au schimbat si senzorul ala de common rail. Dar nu e obligatoriu sa fie aceeasi problema la toti. Ideal ar fi sa gasiti un service intradevar profesional cu personal profesionist care sa va spuna exact care este cauza si ce trebuie schimbat. Eu pana sa ajung in germania cu masina am tot umblat prin romania....mi-am facut o gramada de nervi si degeaba. Daca schimbam tot ce mi s-a spus acum aveam in afara de blocul motor aproape tot nou. De la distributie pana la filtrul de motorina.... Cu pornirea grea la cald din toate posturile de pe forum se identifica mai multe cauze. Cum o alegi pe cea care ti se potriveste?
redovidiu
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2006
- Mesaj Privat
...k, am inteles....oricum, asa cum mai scria cineva mai sus, am observat ca daca nu "dau la cheie" din prima, adica daca atunci cand se sting martorii de pe bord iau contactul si repet operatiunea, porneste la sfert...indiferent de temperatura motorului sau de cat timp a trecut de la oprire....in orice caz, am un prieten cu acelasi model de motor ca al meu(Z17DTL), si cred ca o sa ma specializez in schimb de piese si senzori de pe un motor pe altul...pana vad unde e buba....trebuie sa ma hotarasc cu ce incep.....cred ca cel mai la indemana e senzorul de temperatura(lichid de racire) de pe motor....am vazut mai sus ca a fost o rezolvare intr-un caz.....
...terrymada, ai asistat la schimbul senzorului de common rail?....cat e de complicat?....necesita service?....sau doar mecanic?
...terrymada, ai asistat la schimbul senzorului de common rail?....cat e de complicat?....necesita service?....sau doar mecanic?
filcea
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
cretueju
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am avut aceasi problema pornea greu la cald pana nu a mai pornit numa cu sprei,am blocat cu un cap de conducta pe rand fiecare conducta de la injectore,daca pleaca an 3 injectoare atunci cel care are conducta blocata ai rau sau dute sa-ti verifici daca scoate motorina pe retur pt ca si asa se pote proba.Am icercat si am pus diuze noi la injectore dar rezultaul a fost la fel,le-am trimis injectorele an germania la bosch si mi-au spus ca nuse mai pot repara pt ca sa stricat partea electrica din ijector si trebuit sa le iau noi,au spus ca din cauza motorinei.
filcea
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
terrymada
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
redovidiu nu am asistat la schimbare, dar e destul de complicat sa faci asta in curte... Nici nu schimbarea injectoarelor nu e lucru usor. Depinde cat de mult vrei sa risti. Incearca totusi sa depistezi care este cauza. Apropos de faza cu pornitul dupa ce ti contactul mai mult cel mai mult inclin spre pompa de inalta, care la fel se poate repara sau schimba componente din ea. Nu stiu unde sa te indrum in Romania pt asta insa.
cretueju As fi tare curios sa aflu de unde ai luat tu duze noi pt injectoarele alea:) daca motorul e Z17DTL. Cat despre faza cu verificatul daca da motorina pe retur nu sunt de acord. Se poate verifica debitul pe tur sau retur numai pe banc. De unde stii tu cata motorina trebuie sa dea la un anumit moment dat pe retur? Mai ales ca debitul e controlat electronic?
cretueju As fi tare curios sa aflu de unde ai luat tu duze noi pt injectoarele alea:) daca motorul e Z17DTL. Cat despre faza cu verificatul daca da motorina pe retur nu sunt de acord. Se poate verifica debitul pe tur sau retur numai pe banc. De unde stii tu cata motorina trebuie sa dea la un anumit moment dat pe retur? Mai ales ca debitul e controlat electronic?
- victor1707
- *
- 20 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
victor1707
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
vidoo a scris:Se afla exact pe corpul pompei de injectie si practic este surubul de retur (sau stut sau nu stiu cum se numeste) cu care este prins furtunul de motorina in pompa. daca il desfaci vei obserca ca este ca un cilindru cu gauri laterale , care inauntru are o supapa cu arc.
vidoo, avand si eu aceeasi problema, am umblat la acel "surub". Te rog, spune-mi unde pot gasi un astfel de arc sa-l inlocuiesc (l-am demontat si am pus in schimb un banal arc de pix,insa as prefera sa il inlocuiesc totusi cu un arc calibrat de aceeasi forma si dimensiuni, si cu aceleasi caracteristici). Deci, unde as putea gasi un astfel de arc ? (sa nu-mi spui la dezmembrari ca varianta asta am luat-o in considerare si eu)
- victor1707
- *
- 20 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
victor1707
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Din pacate nu se prea poate gasi. cel putin eu nu am reusit sa gasesc asa ceva, am inteles ca aceasta piesa nu se gaseste de cumparat separat. La mine a fost doar blocata supapa pe deschis si nu am avut probleme cu arcul, doar am curatat bine pe acolo. Probabil ca poti gasi un arc cu caracteristici asemanatoare (de tinut cont si de temperatura la care trebuie sa lucreze), insa trebuie sa masori caracteristicile unuia bun.
- victor1707
- *
- 20 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Astra 2003 Y17DT
- Olt
victor1707
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
La mine s-a schi,bat imediat. Asa cum am spus asta a fost problema la masina din semnatura. Cred ca la tine este altceva atunci...Incearca totusi sa nu pui arcul deloc, doar bila, ca sa culiseze liber, in functie de fluxul de motorina de pe retur, pompa/injectoare. daca uneori porneste bine si alteori nu, depinde de pozitia in care ramane bila cand opresti motorul atunci asta e. daca nu, e altceva.
- astra Marian 2008
- *
- 4 mesaje
- din 19 Aug 2008
- Astra 2004 z17dtl
- Bucuresti
astra Marian 2008
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2008
- Mesaj Privat
probleme cu pornirea la cald am si eu la Astra G 1.7 CDTI 2004 motor z17dtl , imi face problema asta de vre-o luna, dimineata cand motorul este rece porneste imediat, cum s-a incalzit porneste foarte greu. in mers nu are nici un fel de problema, precizez ca martorii de bord functioneaza normal. mi s-a spus ca ar putea fi de la capul hidraulic al pompei de injectie . se poate sa nu ocoliti si problema mea , Multumesc,
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Se poate sa fie o cauza sau alta dar.... stii tu , ca romanul, trebuie sa cauti mai intai cauze ce te-ar costa mai putin, adica filtre, calitate combustibil, etanseitate circuit de motorina ( despre o cauza se discuta chiar aici) etc. Personal te sfatuiesc sa te intalnesti cu Maiandrei si dupa un test profi ai sa stii probabil ce e cu pornirea ta . bafta!