- KlubbHead
- OP
- 352 mesaje
- din 08 Jan 2008
- Vectra 1998 MARE
- Timis
KlubbHead
- Mesaje scrise: 352
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1998 MARE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut baieti,
Mi-am permis sa deschid acest topic pentru ca imi primesc tot felul de pareri pro/contra la filtrul sport , va rog cunoscatorii sa ma lamuriti:
Pana acum asta am auzit:
Pro:
-trage masina mai bine
-motorul respira mult mai usor
-consum mai scazut
-sunet foarte profund
Contra:
-distrugere debitmetru in cca 10-12 luni
-distrugere motor, deoarece inhaleaza praf(desi eu il am dat si cu ulei)
-masina trage mai greu deoarece nu e gandita sa ii vina asa mult aer (tind sa cred ca asa e) *
-consum mai ridicat deoarece face un amestec incorect
*Cand faci ciptuning iti seteaza motorul sa lucreze in timpi cu filtrul si cu toba sport, atunci e intr-adevar mai puternica masina si chiar e benefic filtrul. - aici mi s-ar parea logic... ziceti-mi voi...
Motorul meu 2.5i v6 125 Kw~170 cai
Concluzia mea:
Chiar daca tind sa simt ca masina trage umpic mai greoi nu as renunta la acel sunet "turbat" ce il scoate motorul cu filtru pe el...
Aici aveti video cu filtrul de pe masina mea, astept parerile voastre!
Mersi baieti.
Mi-am permis sa deschid acest topic pentru ca imi primesc tot felul de pareri pro/contra la filtrul sport , va rog cunoscatorii sa ma lamuriti:
Pana acum asta am auzit:
Pro:
-trage masina mai bine
-motorul respira mult mai usor
-consum mai scazut
-sunet foarte profund
Contra:
-distrugere debitmetru in cca 10-12 luni
-distrugere motor, deoarece inhaleaza praf(desi eu il am dat si cu ulei)
-masina trage mai greu deoarece nu e gandita sa ii vina asa mult aer (tind sa cred ca asa e) *
-consum mai ridicat deoarece face un amestec incorect
*Cand faci ciptuning iti seteaza motorul sa lucreze in timpi cu filtrul si cu toba sport, atunci e intr-adevar mai puternica masina si chiar e benefic filtrul. - aici mi s-ar parea logic... ziceti-mi voi...
Motorul meu 2.5i v6 125 Kw~170 cai
Concluzia mea:
Chiar daca tind sa simt ca masina trage umpic mai greoi nu as renunta la acel sunet "turbat" ce il scoate motorul cu filtru pe el...
Aici aveti video cu filtrul de pe masina mea, astept parerile voastre!
Mersi baieti.
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
Pune filtru klumea pe ea! Uite aici K&N
http://www.knfilters.com/
http://www.knfilters.co.uk/
E unu' aici care vinde:
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=25201
Si inca unu':
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=53081
Si ar mai fi ceva aici:
http://www.okazii.ro/catalo...port-Filters.html
http://www.knfilters.com/
http://www.knfilters.co.uk/
E unu' aici care vinde:
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=25201
Si inca unu':
http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=53081
Si ar mai fi ceva aici:
http://www.okazii.ro/catalo...port-Filters.html
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Ia-ti BMC CDA.E mai scump ca si K&N dar vine intr-o cutie de carbon si nu trage praf si aer cald de pe langa motor.Daca iti gasesti unul special facut pentru masina ta nu se va strica nimic.Eu am montat acest filtru de 2 ani si masina trage mai bine (cand e curat) si nu s-a stricat nici un debitmetru sau altceva.Daca iti pui un filtru prea mare intr-adevar poti avea astfel de probleme.
- robertt_rct
- **
- 322 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Nu mai montati toate tampeniile pe motor.
Filtrele sport sunt mai proaste ca cele stock. In afara de faptul ca izoleaza mai prost fonic (si se aude motorul mai tare) nu fac nimic bun...
Cititi aici sa va documentati
Filtrele sport sunt mai proaste ca cele stock. In afara de faptul ca izoleaza mai prost fonic (si se aude motorul mai tare) nu fac nimic bun...
Cititi aici sa va documentati
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Filtrul de/cu carbon pe langa particule elimina si anumite gaze. Filtrele cu carbon sunt bune ca filtre de polen (opreste intrarea fumului de esapament de la camionul din fata chiar daca nu esti pe recirculare) insa ca si filtru de aer.. nu ii vad utilitatea.
Carcasa din fibra de carbon este doar sa fie "fancy si trendy" ce filtru smecher ai tu...
Carcasa din fibra de carbon este doar sa fie "fancy si trendy" ce filtru smecher ai tu...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Fibra de carbon transfera ma greu caldura fata de plasticul obisnuit. La turatii joase si relanti (mers in aglomeratie) fibra de carbon ofera mai multa protectie impotriva transferului de caldura de la motor la aerul ce trece prin cutie. La turatie mare clar nu are nici un rol, aerul circula prea repede ca sa fie influentat de caldura degaja de motor. In plus, e marginal mai usor deci pentru cine conteaza chiar si 300 de grame, e si asta un scop.
- yeti
- **
- 400 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 400
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pentru pro/contra filtru sport am o intrebare: daca filtrele sport aduc plus de performanta, de ce producatorii de masini, sa le zicem normale, nu echipeaza masinile lor cu acest tip de filtre?
Am auzit deja un raspuns si anume "costul". Cu cat poate sa creasca pretul masinii cu un acest tip de filtru? Ar putea fi oferit ca optional, care sprijinit de un bun text de marketing (creste puterea cu x%, scade timpul de acelerare cu y%, etc cu z%), ar scoate banii din buzunare de la majoritatea clientilor.
In opinia mea, doua sunt variantele de raspuns.
Ori aceste filtre sunt o "gogoritza" fara efect, inventata de unii doar ca sa mai faca un ban, situatie in care producatorii seriosi de masini nu-si permit sa le vanda si sa-si minta clientii.
Ori (si asta este varianta in care cred mai mult) filtrele "sport" aduc un plus de performanta dar in detrimentul uzurii/fiabilitatii motorului. Piata cere masini cu o fiabilitate cat mai buna si o durata de viata cat mai mare a motoarelor si atunci producatorii ei aleg solutia de filtrare care raspunde cererii si minimeaza si costurile de fabricatie.
Filtrele sport sunt destinate, asa cum le spune numele, pentru masinile folosite in competitii. Acolo un motor trebuie "sa de totul" intr-o cursa. La final motorul este desfacut si se inlocuiesc multe dintre piesele supuse uzurilor, daca nu chiar se schimba cu totul.
Concluzia mea: trebuie stabilit mai intai obiectivul privind motorul masinii, crestere performanta versus durata de viata, si apoi se alege filtrul corespunzator obiectivului.
Am auzit deja un raspuns si anume "costul". Cu cat poate sa creasca pretul masinii cu un acest tip de filtru? Ar putea fi oferit ca optional, care sprijinit de un bun text de marketing (creste puterea cu x%, scade timpul de acelerare cu y%, etc cu z%), ar scoate banii din buzunare de la majoritatea clientilor.
In opinia mea, doua sunt variantele de raspuns.
Ori aceste filtre sunt o "gogoritza" fara efect, inventata de unii doar ca sa mai faca un ban, situatie in care producatorii seriosi de masini nu-si permit sa le vanda si sa-si minta clientii.
Ori (si asta este varianta in care cred mai mult) filtrele "sport" aduc un plus de performanta dar in detrimentul uzurii/fiabilitatii motorului. Piata cere masini cu o fiabilitate cat mai buna si o durata de viata cat mai mare a motoarelor si atunci producatorii ei aleg solutia de filtrare care raspunde cererii si minimeaza si costurile de fabricatie.
Filtrele sport sunt destinate, asa cum le spune numele, pentru masinile folosite in competitii. Acolo un motor trebuie "sa de totul" intr-o cursa. La final motorul este desfacut si se inlocuiesc multe dintre piesele supuse uzurilor, daca nu chiar se schimba cu totul.
Concluzia mea: trebuie stabilit mai intai obiectivul privind motorul masinii, crestere performanta versus durata de viata, si apoi se alege filtrul corespunzator obiectivului.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Slick a scris:Filtrul de/cu carbon pe langa particule elimina si anumite gaze. Filtrele cu carbon sunt bune ca filtre de polen (opreste intrarea fumului de esapament de la camionul din fata chiar daca nu esti pe recirculare) insa ca si filtru de aer.. nu ii vad utilitatea.
Carcasa din fibra de carbon este doar sa fie "fancy si trendy" ce filtru smecher ai tu...
Carcasa din fibra de carbon este doar sa fie "fancy si trendy" ce filtru smecher ai tu...
Daca nu stii despre ce vorbesti, scrie pe alte forumuri.
Era vorba de cutia de carbon, nu de filtru de polen cu carbon.
Cat despre filtre de aer cu carbon, nu stiu sa existe.
Filtrele K&N sunt deschise si trag aer cald si praf de pe langa motor.BMC CDA vine intr-o cutie si trage aer doar printr-o fanta de admisie.
Cat despre producatorii de masini, ei nu le monteaza pentru ca nu ar castiga nimic financiar din asta.
Filtrele K&N si BMC vin cu TUV si sunt testate riguros inainte de a intra pe piata.
Daca iti pui tu de nebun un filtru care nu e conceput pentru motorul respectiv, bineinteles ca-ti poti strica ceva la motor (in special debitmetrul).
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
mihnea a scris:Daca nu stii despre ce vorbesti, scrie pe alte forumuri.
Daca nu stii sa respecti pe ceilalti, scrie pe alte forumuri.
Consider raspunsul lui slick (referitor la cutia de carbon) incomparabil mai bun decat al tau.
Intrebarea era: Care este avantajul cutiei de carbon? (si se subintelege: versus cutia clasica).
Daca ai un raspuns pentru aceasta intrebare, as fi bucuros sa il cunosc.
Referitor la filtrul cu carbon, si-a exprimat si el o opinie. Pertinenta!
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Fiecare are dreptul la opinie inclusiv mihnea... Acum ce se scrie pe forum mai depinde si de nivelul de stres din viata fiecaruia...
Oricum am intalnit multi "atotstiutori" in viata asa ca nu ma supar daca mai intalnesc inca unul.
Fac pariu ca mihnea are filtru K&N pe masina
Apropo ce anume nu am stiut despre ce am vorbit ? Am raspuns si la intrebarea lui maiandrei si am oferit si informatii in plus despre filtrele cu carbon.
later edit : acum am vazut la profilul lui mihnea.. Modificari la motor : Filtru de aer BMC CDA
E normala opinia lui.. Oricine ar cumpara un filtru "sport" o sa spuna ca sunt bune si o sa injure pe cei care le condamna..
Oricum am intalnit multi "atotstiutori" in viata asa ca nu ma supar daca mai intalnesc inca unul.
Fac pariu ca mihnea are filtru K&N pe masina
Apropo ce anume nu am stiut despre ce am vorbit ? Am raspuns si la intrebarea lui maiandrei si am oferit si informatii in plus despre filtrele cu carbon.
later edit : acum am vazut la profilul lui mihnea.. Modificari la motor : Filtru de aer BMC CDA
E normala opinia lui.. Oricine ar cumpara un filtru "sport" o sa spuna ca sunt bune si o sa injure pe cei care le condamna..
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Slick a scris:Fiecare are dreptul la opinie inclusiv mihnea... Acum ce se scrie pe forum mai depinde si de nivelul de stres din viata fiecaruia...
Oricum am intalnit multi "atotstiutori" in viata asa ca nu ma supar daca mai intalnesc inca unul.
Fac pariu ca mihnea are filtru K&N pe masina
Apropo ce anume nu am stiut despre ce am vorbit ? Am raspuns si la intrebarea lui maiandrei si am oferit si informatii in plus despre filtrele cu carbon.
later edit : acum am vazut la profilul lui mihnea.. Modificari la motor : Filtru de aer BMC CDA
E normala opinia lui.. Oricine ar cumpara un filtru "sport" o sa spuna ca sunt bune si o sa injure pe cei care le condamna..
Oricum am intalnit multi "atotstiutori" in viata asa ca nu ma supar daca mai intalnesc inca unul.
Fac pariu ca mihnea are filtru K&N pe masina
Apropo ce anume nu am stiut despre ce am vorbit ? Am raspuns si la intrebarea lui maiandrei si am oferit si informatii in plus despre filtrele cu carbon.
later edit : acum am vazut la profilul lui mihnea.. Modificari la motor : Filtru de aer BMC CDA
E normala opinia lui.. Oricine ar cumpara un filtru "sport" o sa spuna ca sunt bune si o sa injure pe cei care le condamna..
@slick: Inca o data scriu...nu era vorba de filtrele cu carbon...ci de filtrele in cutie de carbon.Nu e chiar asa de greu de inteles.
@maiandrei: Daca tu crezi ca raspunsul lui Slick e mai bun, treaba ta.Dar cutia (nu neaparat de carbon) apara filtrul de praf si caldura.Nu e "fancy" pentru ca nu mergi cu capota deschisa sa se vada.Am mai scris asta dar se pare ca e mai greu cu cititul.
Am lucrat in domeniul tuning-ului 2 ani si , in afara de cei care si-au pus filtre imense pe motoare diesel, nu s-a stricat nimic la nici o masina.Si aici ma refer la Toyota Celica cu admisie HKS,la Audi A3 1.8T modificat la greu,Audi S3,Leon Cupra 4 VR6,Subaru Impreza WRX STI...toate mai merg si in ziua de azi fara probleme.
Nu spun neaparat ca filtrele sport sunt mai bune ca si cele stock.
Si diferenta nu era intre cutia de carbon si cea clasica, ci intre BMC CDA si K&N.Cele de la K&N nu vin cu nici o cutie.Se scoate cutia originala si se monteaza un filtru cu admisie directa care trage aer cald de la motor si praf.
BMC e protejat de cutie.
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Trec peste ironiile ieftine si intreb:
Totusi, care e avantajul cutiei de carbon in fata cutiei clasice?
Credeam ca este evident motivul intrebarii, dar se pare ca nu e. Incerc sa explic:
Filtrele fara carcasa trag aer cald si praf de la motor, asa cum bine ai spus, deci trebuie filtru sport in carcasa.
Am de ales intre filtrul sport care intra in carcasa originala si un filtru sport in carcasa de carbon.
De ce as alege pe cel cu carcasa de carbon?
Evitati raspunsul "pentru ca nu gasesti filtru bun pentru carcasa originala"
LE: vad ca ai completat. Inteleg ca nu e nici o diferenta.
Totusi, care e avantajul cutiei de carbon in fata cutiei clasice?
Credeam ca este evident motivul intrebarii, dar se pare ca nu e. Incerc sa explic:
Filtrele fara carcasa trag aer cald si praf de la motor, asa cum bine ai spus, deci trebuie filtru sport in carcasa.
Am de ales intre filtrul sport care intra in carcasa originala si un filtru sport in carcasa de carbon.
De ce as alege pe cel cu carcasa de carbon?
Evitati raspunsul "pentru ca nu gasesti filtru bun pentru carcasa originala"
LE: vad ca ai completat. Inteleg ca nu e nici o diferenta.
- Slick
- ****
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
mihnea.. inca o data mai scriu.. nu e asa greu de inteles. Mesajul meu este impartit in 2 fraze cu informatii diferite. Fraza 1 se referea la filtrele cu carbon, fraza 2 se referea la filtrele cu carcasa de carbon. Tocmai din acest motiv am impartit informatiile in 2 paragrafe dar tu se pare ca infuriat de opinia mea despre filtrul de pe masina ta nu ai mai facut aceasta distinctie.
Daca tu esti mai documentat raspunde cu informatii pertinente.
De exemplu in ce fel apara cutia de carbon filtrul de praf fata de cutia stock ?
In ce fel il apara de caldura ? Am si eu un motor turbo de ceva cai si cutia filtrului de aer (stock) este rece chiar si dupa ce o alerg.
Este fancy la fel cum isi "cosmetizeaza" unii compartimentul motor cu furtune albastre si capace cromate si altele.
Faptul ca ai lucrat in domeniu si ca ati montat filtre dinastea pe masini nu inseamna ca sunt mai bune ca filtrele stock deci nu este un argument. Normal ca un motor nu se strica doar daca ii pui filtru sport insa ca sa poti face o afirmatie pertinenta legata de experienta ta ar trebui sa iei 2 masini identice una cu filtru sport si alta cu stock si sa le comparati uzura dupa 100.000 km sau 200.000 km (lucru practic imposibil). Daca nu se face testul asta orice afirmatie este pur parere subiectiva. Eu mi-am exprimat opinia si am dat si un link cu informatii pertinente despre opinia mea (cu teste facute pe dyno si cu masurarea numarului de particule "scapate" de filtrele sport) dar cred ca nu te-ai obosit sa il accesezi.
Repet, nu inteleg ce nu am stiut despre ce vorbesc.. Se pare ca tu in loc sa raspunzi ontopic ai facut comparatie intre fitrele K&N si BMC cu celelalte... fapt care nu se discuta aici deci nu vad nevoia ta de a te baga in discutie si mai ales pe tonul cu care te-ai bagat.
Daca tu esti mai documentat raspunde cu informatii pertinente.
De exemplu in ce fel apara cutia de carbon filtrul de praf fata de cutia stock ?
In ce fel il apara de caldura ? Am si eu un motor turbo de ceva cai si cutia filtrului de aer (stock) este rece chiar si dupa ce o alerg.
Este fancy la fel cum isi "cosmetizeaza" unii compartimentul motor cu furtune albastre si capace cromate si altele.
Faptul ca ai lucrat in domeniu si ca ati montat filtre dinastea pe masini nu inseamna ca sunt mai bune ca filtrele stock deci nu este un argument. Normal ca un motor nu se strica doar daca ii pui filtru sport insa ca sa poti face o afirmatie pertinenta legata de experienta ta ar trebui sa iei 2 masini identice una cu filtru sport si alta cu stock si sa le comparati uzura dupa 100.000 km sau 200.000 km (lucru practic imposibil). Daca nu se face testul asta orice afirmatie este pur parere subiectiva. Eu mi-am exprimat opinia si am dat si un link cu informatii pertinente despre opinia mea (cu teste facute pe dyno si cu masurarea numarului de particule "scapate" de filtrele sport) dar cred ca nu te-ai obosit sa il accesezi.
Repet, nu inteleg ce nu am stiut despre ce vorbesc.. Se pare ca tu in loc sa raspunzi ontopic ai facut comparatie intre fitrele K&N si BMC cu celelalte... fapt care nu se discuta aici deci nu vad nevoia ta de a te baga in discutie si mai ales pe tonul cu care te-ai bagat.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Nu exista filtru sport in carcasa originala.Exista doar unele care le inlocuiesc pe cele originale, singurul avantaj fiind faptul ca nu se mai schimba, ci se spala (nu sunt chiar sport, chiar daca le face K&N - ma refer ca nu au admisie directa).
Cutia de carbon nu apara in plus fata de cutia originala.
Dar incercam sa fac o paralela intre filtrele sport.Acum am citit mai bine primul post si alta era de fapt intrebarea.
Imi cer scuze.
Eu am mers un pic mai departe (in cazul in care cel care a deschis topicul s-a hotarat sa-si monteze filtru sport).
Sper ca nu v-ati suparat prea tare pe mine.
Asa arata filtrul de care zic eu.
Cutia de carbon nu apara in plus fata de cutia originala.
Dar incercam sa fac o paralela intre filtrele sport.Acum am citit mai bine primul post si alta era de fapt intrebarea.
Imi cer scuze.
Eu am mers un pic mai departe (in cazul in care cel care a deschis topicul s-a hotarat sa-si monteze filtru sport).
Sper ca nu v-ati suparat prea tare pe mine.
Asa arata filtrul de care zic eu.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
yeti a scris:Pentru pro/contra filtru sport am o intrebare: daca filtrele sport aduc plus de performanta, de ce producatorii de masini, sa le zicem normale, nu echipeaza masinile lor cu acest tip de filtre?
Sunt doua motive mari si late:
1. Nivel de zgomot sensibil mai ridicat la filtrele sport. Majoritatea oamenilor doresc masini silentioase.
2. Timpul de service. Dupa spalare, filtrul sport se lasa la uscat dupa spalare cateva ore bune, impractic fata de 5 minute cat dureaza sa schimbi un filtru de hartie.
- TBonu
- **
- 363 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 363
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat