- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Deci gsoft a obtinut vibrichen, fulia mica, pinion, garnituri, simering, foarte posibil cuzineti sa nu aiba uzura si cei vechi ar cam merge fara probleme. Problema sunt suruburilile de la el, in mod normal se inlocuiesc (vezi caz bertone).
Oricum el vine in Iasi pentru operatie, mi se pare normal sa nu aiba incredere in cei din zona Galati, macar noi am facut mai mult decit ei si asta fara sa fim pregatiti.
Distributii la aceste motoare se pare ca am facut mai multe si mai bine decit multi altiii, asta este....fara dotare si info/experienta nu ai ce face la ele!
Oricum el vine in Iasi pentru operatie, mi se pare normal sa nu aiba incredere in cei din zona Galati, macar noi am facut mai mult decit ei si asta fara sa fim pregatiti.
Distributii la aceste motoare se pare ca am facut mai multe si mai bine decit multi altiii, asta este....fara dotare si info/experienta nu ai ce face la ele!
gsoft
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: galati
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2005
- Mesaj Privat
Revin cu noutati, despre masinuta mea. Dupa cum spuneam mai sus am ajuns la o intelegere cu cei de la FRONTAL, mi-au schimbat vibrochen, cuzineti, pinioane, lant si multe altele, aproape tot din motor, totul pe cheltuiala lor. Acum motorul merge bine, consuma (nu ma asteptam 6,2 in oras si 5,3-5,5 in afara) acceptabil, acum sunt multumit. Normal nu am vrut sa fac aceasta operatiune la ei in servis, dar nu am avut incotro, pentru ca au zis ca daca nu le schimba ei nu-mi dau nici o garantie, mi le da in mana si gata, cea ce nu am fost deacord dar nu am avut incotro, ce sa-i faci asta e. CONCLUZIE: sa nu va apropiati de acest service din Galati "FRONTAL", indiferent de ce masina posedati, habar n-au de mecanica, nu e unul care sa se priceapa la ceva acolo, acum ca am stat cu ei o saptamana in service, au fost "cazuri" cand au venit oameni cu masina si mecanici deacolo nu stiau sa scoata un scut, s-au chinuit 2 ore sa-l scoata si pana la urma l-au rupt, de ar sti proprietarul...., va da-ti seama ca o saptamana aproape ca am murit de ras, ce sa mai zic bataie de joc ...niste practicanti
(Dan astept sa-mi spui ce sa fac "acolo" stii tu, poate ai vre-o solutie ......)
(Dan astept sa-mi spui ce sa fac "acolo" stii tu, poate ai vre-o solutie ......)
- deleted-18977
- ****
- 2,349 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,349
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
acel service de care te plingi tu avea odata niste mecanici foarte foarte priceputi dar cu timpul toti au plecat ba in spania ba in italia ba sau si-au inceput afacerile propii tot in ale mecanicii.acum 2-3 ani eram clientul acelui service si asta numai datorita faptului ca cunosteam doi mecanici foarte buni.imi pare foarte rau pentru ce ti sa intimplat.daca vei mai avea nevoie de un mecanic serios si vei dori iti voi recomanda unul.am o vorba a mea /nu zic sa nu ai preturi mari sau foarte mari la manopera dar sa plece si omul multumit/
- sorin666
- *****
- 3,893 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,893
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
De ce nu faceti un "top" al calitatii servisurilor Opel, macar din marile orase
Cu exceptia mea, ar interesa pe mai toata lumea...
In alta ordine de idei, va confirm tendinta generala de a "specializa" (pseudo)-mecanici fara multa experienta pe operatii simple si repetitive...
Eu, de ex. mi-asi schimba cauciucurile sau toba de esapament intr-un centru auto oarecare (nu dau numele...) caci stiu ca asta sunt capabili sa o faca, dar... nimic mai mult...
Aceasta trebuie sa o stii de la inceput, si sa nu ceri fiecatuia mai mult decat poate da...
Si... nimeni nu e mai periculos decat ei cand iasa chiar si un centimetru din sfera lor de actiune cotidiana...
Cu exceptia mea, ar interesa pe mai toata lumea...
In alta ordine de idei, va confirm tendinta generala de a "specializa" (pseudo)-mecanici fara multa experienta pe operatii simple si repetitive...
Eu, de ex. mi-asi schimba cauciucurile sau toba de esapament intr-un centru auto oarecare (nu dau numele...) caci stiu ca asta sunt capabili sa o faca, dar... nimic mai mult...
Aceasta trebuie sa o stii de la inceput, si sa nu ceri fiecatuia mai mult decat poate da...
Si... nimeni nu e mai periculos decat ei cand iasa chiar si un centimetru din sfera lor de actiune cotidiana...
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am citit ce a-ti scris voi aici cu sufletul la gura .
Am o problema la masina cu senzorul de turatie arbore si s-a oprit masina exact la ei in poarta .
Nu stiu daca sa mai las masina la ei dupa tot ce am citit pe aici .
Acum vad ca ultimul post e din 2008 . Poate intr-e timp le-a venit mintea la cap .
Am o problema la masina cu senzorul de turatie arbore si s-a oprit masina exact la ei in poarta .
Nu stiu daca sa mai las masina la ei dupa tot ce am citit pe aici .
Acum vad ca ultimul post e din 2008 . Poate intr-e timp le-a venit mintea la cap .
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
oricum, stai linistit... eu am glumit mai sus.. dar n-ar trebui sa-ti fie frica cu schimbatul senzorului, nu e nimic complicat...
ideea e ca tre sa ia grija cu service-urile.. cauta pe aici, si ai sa gasesti niste topicuri de groaza. unu dintre ele e: ce se mai fura in serviceuri.... ca sa-ti faci o idee.
Kilometrii cat mai multi fara probleme si drum bun )
ideea e ca tre sa ia grija cu service-urile.. cauta pe aici, si ai sa gasesti niste topicuri de groaza. unu dintre ele e: ce se mai fura in serviceuri.... ca sa-ti faci o idee.
Kilometrii cat mai multi fara probleme si drum bun )
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,457 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,457
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- PAUL_BM
- **
- 258 mesaje
- din 25 Jan 2010
- Maramures
PAUL_BM
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Am o intamplare naucitoare vazuta azi la un service din Baia Mare. Nu e legata de Opel 100%, dar e legata de aceste asa zise service-uri.
Un prieten cu un Clio II 1.5dci isi cumpara un kit de distributie, ulei filtre etc pt schimb. Se programeaza la un service (nu-i stiu numele, ca nu-l aveau afisat nicaieri) si azi dimineata la 9 merg cu el sa-si faca masina. Ok, la 9 si 10 deschide patronul portile serviceului si intra actorii principali: mecanicii. Incep ei cu aburelile ca: "baietii, o sa dureze pana la 3(15!?!?!?!?!), nu are rost sa stati". Noi hotaram sa stam. Se apuca unu din ei de desfacut Clio, celalalt mesterea la un Agila care era ramas in service din alta zi.
Pe la 11 reuseste asa zisul mecanic sa monteze distributia la Reno, pune la loc ce era de pus pe acolo si la un moment dat ii vine geniala idee sa invarta de curea manual. Bineinteles ca distribuitia era varza, nu mai era nimic la semn! Ne uitam la el, el se uita in pamant, se uita la masina, sta cu barbia in palma si cugeta... Apoi ingana incet de tot: "Nu am blocat vibrochenul cand am dat jos cureaua". Buuuuuuuuuuuun!
Si da-i si lupta si demonteaza totul de la capat, daaaaaaaaaaaaar, daaaaaaaaaaaaaaaaar....ce sa fie? Nu mai poate desface nu stiu ce suruburi pe care le-a strans cu pistolul pneumatic!
Intre timp, cel de la Agila bombanea si injura biata masina, zicand ca ii monteaza motorul la loc si nu-i mai face nimic, ca el nu stie ce are, ca el nu mai lucra la ea si-si baga piciorul. Dupa ce pune el la loc pe acolo prin ea, porneste masina si da-i frate, turatii... scotea Agila un fum alb de zici ca era vapor. Apoi a oprit-o si-a lasat-o in plata domnului, trecand si el la Clio sa-l ajute pe ala sa puna motorul la semne.
Bun, de la ora 12 si pana la ora 18, astia doi s-au chinuit sa regleze motorul la Clio (doar pana la ora 15 impreuna, ca la ora 15 ala ce-o omorat Agila o plecat acasa). Nicio sansa de reusita. Seful lor fierbea in suc propriu pana intr-un asemenea punct incat a mers si a adus doi mecanici de la alt service. Au venit aia si i-au reglat astuia motorul, au pus distributia, masina merge ok.
Daaaaaaaaaar, ar fi prea sec sa se termine asa. Mai e nevoie de putina culoare... Asa ca atunci cand au pornit masina, dupa 11 ore de chin, s-au aprins toate becurile in bord si asa au ramas. De ce? Pentru ca incompetentul ala a scos nu stiu ce mufe pe acolo si dracu mai stie de le-a pus bine la loc.
Acuma, terminat cu nervii dupa asa o zi, prietenul meu a lasat masina acolo si a venit acasa cu promisiunea solemna din partea patronului de service ca maine dimineata aduce un baiat compentent cu tester sa ii repare masina. Da ma gandesc si la saracul proprietar de Agila...
to be continued...
Un prieten cu un Clio II 1.5dci isi cumpara un kit de distributie, ulei filtre etc pt schimb. Se programeaza la un service (nu-i stiu numele, ca nu-l aveau afisat nicaieri) si azi dimineata la 9 merg cu el sa-si faca masina. Ok, la 9 si 10 deschide patronul portile serviceului si intra actorii principali: mecanicii. Incep ei cu aburelile ca: "baietii, o sa dureze pana la 3(15!?!?!?!?!), nu are rost sa stati". Noi hotaram sa stam. Se apuca unu din ei de desfacut Clio, celalalt mesterea la un Agila care era ramas in service din alta zi.
Pe la 11 reuseste asa zisul mecanic sa monteze distributia la Reno, pune la loc ce era de pus pe acolo si la un moment dat ii vine geniala idee sa invarta de curea manual. Bineinteles ca distribuitia era varza, nu mai era nimic la semn! Ne uitam la el, el se uita in pamant, se uita la masina, sta cu barbia in palma si cugeta... Apoi ingana incet de tot: "Nu am blocat vibrochenul cand am dat jos cureaua". Buuuuuuuuuuuun!
Si da-i si lupta si demonteaza totul de la capat, daaaaaaaaaaaaar, daaaaaaaaaaaaaaaaar....ce sa fie? Nu mai poate desface nu stiu ce suruburi pe care le-a strans cu pistolul pneumatic!
Intre timp, cel de la Agila bombanea si injura biata masina, zicand ca ii monteaza motorul la loc si nu-i mai face nimic, ca el nu stie ce are, ca el nu mai lucra la ea si-si baga piciorul. Dupa ce pune el la loc pe acolo prin ea, porneste masina si da-i frate, turatii... scotea Agila un fum alb de zici ca era vapor. Apoi a oprit-o si-a lasat-o in plata domnului, trecand si el la Clio sa-l ajute pe ala sa puna motorul la semne.
Bun, de la ora 12 si pana la ora 18, astia doi s-au chinuit sa regleze motorul la Clio (doar pana la ora 15 impreuna, ca la ora 15 ala ce-o omorat Agila o plecat acasa). Nicio sansa de reusita. Seful lor fierbea in suc propriu pana intr-un asemenea punct incat a mers si a adus doi mecanici de la alt service. Au venit aia si i-au reglat astuia motorul, au pus distributia, masina merge ok.
Daaaaaaaaaar, ar fi prea sec sa se termine asa. Mai e nevoie de putina culoare... Asa ca atunci cand au pornit masina, dupa 11 ore de chin, s-au aprins toate becurile in bord si asa au ramas. De ce? Pentru ca incompetentul ala a scos nu stiu ce mufe pe acolo si dracu mai stie de le-a pus bine la loc.
Acuma, terminat cu nervii dupa asa o zi, prietenul meu a lasat masina acolo si a venit acasa cu promisiunea solemna din partea patronului de service ca maine dimineata aduce un baiat compentent cu tester sa ii repare masina. Da ma gandesc si la saracul proprietar de Agila...
to be continued...