AXB
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare la toata lumea
Am si eu un ASTRA CARAVAN 1.7 DTI din 2003 si l-am luat in decembrie 2006. Am facut cu el pana acum vreo 1200 KM, mere fain si-s multumit pana acum, dar.....
Dupa pornirea motorului si stingerea tuturor celorlalte beculete din bord, cateodata ramane aprins beculetul (aratat si in poza atasata), care, potrivit manualului tehnic mi-ar indica o avarie la sistemul de racire al motorului si/sau la "clima". Acest fenomen nu se intampla intotdeauna. De ex. dupa o functionare a motorului de cateva minute, oprirea si repornirea lui... beculetul se stinge iar alta data repetand aceeasi succesiune beculetul ramane aprins.
Am verificat:
- nivelul lichidului de racire al motorului => OK;
- motorul nu se supra incalzeste indiferent de sarcina la care e supus, => racirea motorului OK;
- am lasat sa mearga si clima (desi uneori nu era cazul) si habitaclul s-a racorit destul de repede si fain deci cred ca si clima e OK.
Atunci care-i baiul ... ?
Astept pareri de la voi
Va multumesc anticipat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
mie cand mi s-a aprins becul ala , motivul a fost un scurt intre doua fire care avea ca finalitate pornirea ventilatorului ( ala care porneste cand e motorul supraincalzit ) . Si cand mi se aprinde becul ala , ventilatorul mergea continuu . Am venit de la cluj cu el asa . Cu apa la 30 de gerade vara
asa ca pune-o pe tester ca iti dai seama
asa ca pune-o pe tester ca iti dai seama
AXB
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Bertone, ai avut dreptate, directia indicata de tine a fost cea corecta .
Abia acum, dupa un an, am reusit sa merg cu masina in service.
Am fost la OpelWest in Arad si dupa ce le-am expus simptomele si-au dat seama si fara o dignosticare initiala de problema mea. A fost defect electroventilatorul de la clima (cel montat in fata radiatorului) deci el dadea acea eroare semnalata de beculetul din bord. Mecanicul mi-a spus ca neindeplinirea functiei in mod corect a acestui ventilator era preluata de ventilatorul mare (cel din spatele radiatorului) care ar fi trebuit sa functioneze doar la supraincalzirea motorului.
Mi-a pus un electroventilator nou si se pare ca totul este OK.
Cateva info legate de costuri:
Electroventilator nou: Bosh 12V - 750 lei noi - garantie 2 ani,
Constatare+Manopera: 80 lei noi - garantie 3 luni.
Cam scumpa distractia asta ... ... Nu , dar asta este.
Am incercat sa-i propun mecanicului o eventuala reparatie a celui vechi, dar m-a refuzat categoric, ca de' POLITICA FIRMEI, bla, bla.
Bafta opelistilor
Bertone, ai avut dreptate, directia indicata de tine a fost cea corecta .
Abia acum, dupa un an, am reusit sa merg cu masina in service.
Am fost la OpelWest in Arad si dupa ce le-am expus simptomele si-au dat seama si fara o dignosticare initiala de problema mea. A fost defect electroventilatorul de la clima (cel montat in fata radiatorului) deci el dadea acea eroare semnalata de beculetul din bord. Mecanicul mi-a spus ca neindeplinirea functiei in mod corect a acestui ventilator era preluata de ventilatorul mare (cel din spatele radiatorului) care ar fi trebuit sa functioneze doar la supraincalzirea motorului.
Mi-a pus un electroventilator nou si se pare ca totul este OK.
Cateva info legate de costuri:
Electroventilator nou: Bosh 12V - 750 lei noi - garantie 2 ani,
Constatare+Manopera: 80 lei noi - garantie 3 luni.
Cam scumpa distractia asta ... ... Nu , dar asta este.
Am incercat sa-i propun mecanicului o eventuala reparatie a celui vechi, dar m-a refuzat categoric, ca de' POLITICA FIRMEI, bla, bla.
Bafta opelistilor