Gothyk
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Piatra-Neamt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2005
- Mesaj Privat
Wiz_KeeD
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-15207
- **
- 397 mesaje
- din 16 Feb 2008
deleted-15207
- Mesaje scrise: 397
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2008
- Mesaj Privat
BlueBird
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2007
- Mesaj Privat
Hmm am avut si eu problema asta...stateam cu masina pe loc si cum roteam de volan 1 cm stanga sau dreapta oscila viteza la km intre 20 80 km/h si umpic si turatia....apoi in timp maxim 4 zile dupa ce am mers mai tare cu ea mi se aprind in bord abs si control tractiune...si pierd franele ...nu ma intelegeti gresit nu de tot dar FARA ABS si ESP ...ma duc la tester... REZULTAT ...de schimbat rulment stanga fatza ....zis si facut schimb rulmentul dupa ce il schimb acelasi comportament...ce o fi ce o fi ...a durat 4 ore k sa realizam de fapt marele defect...rulmentu NU avea nimik dar CABLUL izolat care e in spatele gentii si face legatura intre calculatoru masinii si Rulment avea 2 fire in el 1 abs si 1 esp prin care transmite informatii calculatorului...UNU DIN ACELE 2 FIRE ERA INTRERUPT si am masurat cu aparatu de masurat tensiunea ...cost reparatie 8 milioane ....cost defectiune reala 500 mii cablu ala cu 2 fire prin el...asa k Are 2 Mufe ...duceti-va la un service sa va scoata cablu si sa il testeze dak e intrerupt si dak trece sau nu curent prin fire ATENTIE indoiti bine firu faceti bucle cu el si indoitil in mai multe directii k sa vedeti dak e intrerupt nu il tineti drept si gata testu...pe mine m-a costat aproape 9 milioane si multa panika degeaba pt un CABLU cu un fir intrerupt.Inca odata repet Cablu are 2 mufe si transmite informatiile de la roata STANGA in calc masinii cel mai bine e sa le verificati pe amandoua si stanga si dreapta...dak aveti aparat de masurat puteti face si singuri k sa scutiti din bani e plug and play cablul .Nu va panicati degeaba in rulment intra 2 cabluri. 1 cablu si un furtun cu lichid de frana cel cu lichidul d frana e foarte gros. iar cablul CU cu firele in ele ARE o MUFA alba in general care se scoate din rulment apoi il scoateti din mufa de pe contra aripa .atentie furtunul de frana nu are nici o mufa si e FOARTE gros in comparatie cu CABLUL cu firele iar furtunu de frana nu are MUFA ...deci atentie. si dak tot scoateti cablul din mufa,sa da-ti voi sau persoana care face demontajul pe mufe cu spray de contacte, in cazul in care lamele din mufe sunt oxidate.
- marius1998
- **
- 113 mesaje
- din 14 Oct 2007
- Vectra 1997 x20xev
- Brasov
marius1998
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2007
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- **
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat