- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sa nu vorbesc aiurea, dar nu pare o problema de soft. E mai degraba ceva la "reglajul de mers in gol" cred ca vreo clapeta ceva pe la admisie. Mai bine te duci direct la un mecanic decat sa mai dai bani si pe tester. Faptul ca da sa se opreasca la plecarea de pe loc cred ca e din cauza aerului conditionat, si a mea cam face la fel cand am aerul pornit. Mai avem si motoare de 2,2L
mitzidim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- vpreda2003
- **
- 174 mesaje
- din 12 Aug 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Bucuresti
vpreda2003
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2007
- Mesaj Privat
mitzidim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Kamob
- ***
- 864 mesaje
- din 10 Jul 2007
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Kamob
- Mesaje scrise: 864
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2007
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
mitzidim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- marafetu_80
- **
- 99 mesaje
- din 08 Jun 2007
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
marafetu_80
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
Referitor la faza cu turatia , problema este de la clapeta de admisie, incearca sa dai un sprit scurt la acceleratie sa vezi cum scade turatia pe la 500 dupa care revine la normal si ai 2 variante ori te duci la un mecanic care stie ori te murdaresti pe maini, mai repede prima varianta ca daca se duce jucaria ,costa vreo 900-1000ron.
Referitor la consum 2.2 benzina Z22SE, este pe undeva pe la 12.7-12.8, cu clima si cu o viteza medie de 17km/h pe o distanta de vreo 2200 km (de cand nu am resetat calculatorul de bord) oras 100%.
Referitor la consum 2.2 benzina Z22SE, este pe undeva pe la 12.7-12.8, cu clima si cu o viteza medie de 17km/h pe o distanta de vreo 2200 km (de cand nu am resetat calculatorul de bord) oras 100%.
mitzidim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- CHIRIAC
- **
- 288 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Braila
CHIRIAC
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut la toata lumea ,acum ceva timp ceream ajutorul cu niste coduri de erori la vectra mea ceva de genul :
la aceste coduri ma ajutat cumva MAIANDREsi YANGZI am sters acele coduri din memoria masinii si acum dupa doua saptamini mi-a aparut alta eroare si am citit exact cum a zis MAIANDREI cuvint cu cuvint ce scria pe tester:
-P1109 -swirl actuator malfunction
sper ca am scris corect , si cei de acolo au spus ca este clapeta de la admisie si este vorba de un solenoid care nu mai merge cum trebuie sau parte mecanica la clapeta si ca se cumpara cu totul nu se gaseste separat.
Acum intreb si eu stie cineva daca se gasesc separat clapeta si solenoidul sau se pot curata cumva si daca codul pe care l-am gasit acum are vre-o legatura cu celelalte coduri gasite mai sus ?
multumesc pentru ca m-ati ascultat si astept un raspuns daca aveti si puteti sa-mi dati .
P1125 - sunt 5 erori diferite legate de Throttle Actuator. Trebuie neaparat sa ne dai exact ce scria pe tester, pentru ca pot fi mai multe cauze ale erorii - fir intrerupt, scurtcircuit, problema mecanica...
P0070 - nu am fost in stare sa gasesc ceva coerent.
P0070 - nu am fost in stare sa gasesc ceva coerent.
la aceste coduri ma ajutat cumva MAIANDREsi YANGZI am sters acele coduri din memoria masinii si acum dupa doua saptamini mi-a aparut alta eroare si am citit exact cum a zis MAIANDREI cuvint cu cuvint ce scria pe tester:
-P1109 -swirl actuator malfunction
sper ca am scris corect , si cei de acolo au spus ca este clapeta de la admisie si este vorba de un solenoid care nu mai merge cum trebuie sau parte mecanica la clapeta si ca se cumpara cu totul nu se gaseste separat.
Acum intreb si eu stie cineva daca se gasesc separat clapeta si solenoidul sau se pot curata cumva si daca codul pe care l-am gasit acum are vre-o legatura cu celelalte coduri gasite mai sus ?
multumesc pentru ca m-ati ascultat si astept un raspuns daca aveti si puteti sa-mi dati .
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Este o problema cunoscuta la Z19DTH, versiunile mai vechi. Se rezolva pe garantie, daca exista.
Cristian_Seven a povestit aici mai multe.
Cristian_Seven a povestit aici mai multe.
- krueger
- **
- 125 mesaje
- din 28 Mai 2008
- Vectra 2002 z22se
- Bucuresti
krueger
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2002 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare! Mi-am luat si eu un Vectra c din Germania 2002 cu 75.00 km benzina cu motorul de 2.2 cutie automata full option masina de showroom Am vazut tot felul de pareri depre cutia automata gen: ulei la 60.000 altul la 150.000 am vazut ca a postat cineva k i s-a rupt cutia la 100.000 etc. Stie cineva mai exact care este treaba cu aceste cutii? Nivelul la ulei in cutie nu-mi pot imagina cum se controleaza si am stat mai mult timp si eu si mai multi prieteni sa gasim joja...NU ESTEE! Si dak ma duc la vreun service sigur aia o sa-mi spuna k trebuie ceva facut la ea chiar daca nu este asa. Masina functioneaza perfect, dar vreau sa evit neplacerile... Ma poate ajuta cineva?
sebik
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- CHIRIAC
- **
- 288 mesaje
- din 16 Jan 2008
- Vectra 2005 Z19DTH
- Braila
CHIRIAC
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Braila
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2008
- Mesaj Privat
maiandrei a scris:Este o problema cunoscuta la Z19DTH, versiunile mai vechi. Se rezolva pe garantie, daca exista.
Cristian_Seven a povestit aici mai multe.
Cristian_Seven a povestit aici mai multe.
salut , am citit materialul care mi l-ai dat dar cum engleza mea este mai rea decit a lui CRISTIAN l nu am inteles mare lucru dar am salvat materialul si incerc sa-l traduc la cineva care stie engleza, oricum sa inteleg ca nu e de bine ?
multumesc ,si poate aflu mai mult despre aceasta problema .
- marafetu_80
- **
- 99 mesaje
- din 08 Jun 2007
- Vectra 2003 Z22SE
- Bucuresti
marafetu_80
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2007
- Mesaj Privat
mitzidim a scris:Multumesc pentru sfat.
Nu ma supar daca ma murdaresc pe maini (am avut dacie catva ani buni ), dar daca poti sa imi spui mai amanuntit daca trebuie curatata doar clapeta de la admisie si corpul unde aceeasta sta sau mai trebuie curatat si altceva.
Nu ma supar daca ma murdaresc pe maini (am avut dacie catva ani buni ), dar daca poti sa imi spui mai amanuntit daca trebuie curatata doar clapeta de la admisie si corpul unde aceeasta sta sau mai trebuie curatat si altceva.
Problema nu e de murdarit pe maini ci dupa curatare e posibil sa faca talente dupa montare, recomand un service.
Si la al doilea punct , da trebuie curatat tot corpul.
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
krueger a scris:Salutare! Mi-am luat si eu un Vectra c din Germania 2002 cu 75.00 km benzina cu motorul de 2.2 cutie automata full option masina de showroom Am vazut tot felul de pareri depre cutia automata gen: ulei la 60.000 altul la 150.000 am vazut ca a postat cineva k i s-a rupt cutia la 100.000 etc. Stie cineva mai exact care este treaba cu aceste cutii? Nivelul la ulei in cutie nu-mi pot imagina cum se controleaza si am stat mai mult timp si eu si mai multi prieteni sa gasim joja...NU ESTEE! Si dak ma duc la vreun service sigur aia o sa-mi spuna k trebuie ceva facut la ea chiar daca nu este asa. Masina functioneaza perfect, dar vreau sa evit neplacerile... Ma poate ajuta cineva?
cutiea de viteze este AF33 de productie Japoneza
in carte nu specifica nimic de schimbatul uleiului la modelul asta de cutie ,
se completeaza la nevoie ,
dar verifica mai bine modelul cutiei,placuta se afla deasupra cutiei in dreptul volantei
dar la km pe care li ai (daca sunt reali)
stai linistit ca mai merge inca 75000 cel putin fara probleme,
eu am 137000 km si merge bine ,
vroiam sa li schimb uleiul dar am sa completez daca este necesar,
da o cautare si ai sa gasesti un topic despre cutii automate vectra c
toate bune
mitzidim
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Va spuneam ca am probleme cu turatia la relantiu si am schimbat toate filtrele si bujiile si nimic dar, la sfatul lui maiandrei dupa o scurta diagnoza la al meu Z22SE, am curatat clapeta de admisie si corpul de aluminiu pana nu mi-am mai simtit buricele degetelor (cu o carpa car enu lasa scame si contact cleaner) si iata ca acum imi sta si mie relantiul pe la 770de ture cu sau fara aer pornit si cand iau piciorul de pe acceleratie nu mai coboara in 500 cum facea odata de mult (pana acu dimineata) si se aseaza confortabil in 770 de tura.
Va multumesc tuturor pentru ca spuneti la toata lumea cum si in ce fel se face cate ceva la masini incat sa nu ne mai pacalim cine stie pe la ce mecanic priceput care vrea sa scimbe motorul ca se aprinde un martor la bord .
Va spuneam ca am probleme cu turatia la relantiu si am schimbat toate filtrele si bujiile si nimic dar, la sfatul lui maiandrei dupa o scurta diagnoza la al meu Z22SE, am curatat clapeta de admisie si corpul de aluminiu pana nu mi-am mai simtit buricele degetelor (cu o carpa car enu lasa scame si contact cleaner) si iata ca acum imi sta si mie relantiul pe la 770de ture cu sau fara aer pornit si cand iau piciorul de pe acceleratie nu mai coboara in 500 cum facea odata de mult (pana acu dimineata) si se aseaza confortabil in 770 de tura.
Va multumesc tuturor pentru ca spuneti la toata lumea cum si in ce fel se face cate ceva la masini incat sa nu ne mai pacalim cine stie pe la ce mecanic priceput care vrea sa scimbe motorul ca se aprinde un martor la bord .
vectrace
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.8/16V/Z22XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
salutari la toti vectrerii C,
dupa cautari mai amanuntite am descoperit in sfarsit unde se poarta adevaratele discutii de vectra c,aici.
eu am prezentat vectra mea pe site si am si niste poze in garaj ,daca doriti sa le vedeti ,iar in privinta consumului la 1,8 16v 122cv pana in 11 litri cu aer din cand in cand
salutari
dupa cautari mai amanuntite am descoperit in sfarsit unde se poarta adevaratele discutii de vectra c,aici.
eu am prezentat vectra mea pe site si am si niste poze in garaj ,daca doriti sa le vedeti ,iar in privinta consumului la 1,8 16v 122cv pana in 11 litri cu aer din cand in cand
salutari
- alexboss89
- **
- 127 mesaje
- din 27 Mai 2008
- Vectra 2004 Z19DT
- Ilfov
alexboss89
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2008
- Mesaj Privat
smarius20
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat