- mihai popovici
- **
- 57 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Rekord 1971 1.9 sprint
- Constanta
mihai popovici
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
sorii, nu ma intereseaza, stiam masina de acu ceva ani de cand ai lipsea doar parbrizul. am neglijat sa iti maispun, vina mea. de geam din pacat nu am cum deocamdata, nu mai stiu decat masina aia rosie de care ti-am zis deja, care nici nu mai dau de om mai nou. caroseria mea de cupeu am dat-o cu tot cu geamuri unui amik care ulterior a vandut gemurile toate lui walker dupa care caroseria sa rematizat.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Dear Opelers
We would like to inform you that our Campaign 2007 with Opel parts for any model is released
This campaign refers to our genuine and new in stock parts and has 12.406 different detailed code genuine parts for Oldtimer Opels from the 1957 Olympia-Rekord- A-B-C-D-E Commo, Kadett /A-B-C-D-E, Ascona-Manta/ A-B-C, GT, to the latest models Astra/F-G-H, Vectra/A-B-C, Corsa/A-B-C Speedster, Vivaro, Zafira, Tigra Meriva in all repair parts range consisting of 327 pages which is a small part of our wide spectrum and covers all model type cars in all repair parts range.
Also we have Opel Kent-Moore special tools in limited stock availability.
E-mail us to send to you our campaign 2007 for free at:
E-mail: alpharm@otenet. gr
We believe that our services could constitute one still useful tool for Opel parts supply.
Our best & warm greetings from Greece
Sincerely yours
Anthony Drosos
Opel spare parts sales / Export Manager
Athens-Greece
E-mail: alpharm@otenet. gr
Online: Opelparts@hotmail. com
Skype: Opelparts
We would like to inform you that our Campaign 2007 with Opel parts for any model is released
This campaign refers to our genuine and new in stock parts and has 12.406 different detailed code genuine parts for Oldtimer Opels from the 1957 Olympia-Rekord- A-B-C-D-E Commo, Kadett /A-B-C-D-E, Ascona-Manta/ A-B-C, GT, to the latest models Astra/F-G-H, Vectra/A-B-C, Corsa/A-B-C Speedster, Vivaro, Zafira, Tigra Meriva in all repair parts range consisting of 327 pages which is a small part of our wide spectrum and covers all model type cars in all repair parts range.
Also we have Opel Kent-Moore special tools in limited stock availability.
E-mail us to send to you our campaign 2007 for free at:
E-mail: alpharm@otenet. gr
We believe that our services could constitute one still useful tool for Opel parts supply.
Our best & warm greetings from Greece
Sincerely yours
Anthony Drosos
Opel spare parts sales / Export Manager
Athens-Greece
E-mail: alpharm@otenet. gr
Online: Opelparts@hotmail. com
Skype: Opelparts
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
Maximilian a scris:Un prieten de-al meu are un Opel Rekord C, motor 2.2 6 in linie, 4 usi, momentan in stare destul de proasta. Vreau sa il ajut sa il restauram, insa am nevoie de cateva informatii.
1. Unde pot gasi piese pentru acest model?
2. Ar mai fi o optiune sa mai ia o masina si sa faca din 2 una...depinde de ce va gasi, vom alege care ramane de piese. Stiti pe cineva cu un Opel Rekord(nu conteaza varianta, 2-4 usi, motor, etc) care vrea sa scape de el? Mentionez ca nu o duce prea bine cu banii, deci o varianta mai ieftina ar fi buna.
3. Exista dezmembrari pentru acest model?
Eu am un Ford Granada '82, l-am restaurat, insa m-a ajutat mult faptul ca am gasit un om pasionat de aceste masini, care le dezmembreaza si de la care am facut rost de foarte multe piese bune
Multumesc anticipat.
1. Unde pot gasi piese pentru acest model?
2. Ar mai fi o optiune sa mai ia o masina si sa faca din 2 una...depinde de ce va gasi, vom alege care ramane de piese. Stiti pe cineva cu un Opel Rekord(nu conteaza varianta, 2-4 usi, motor, etc) care vrea sa scape de el? Mentionez ca nu o duce prea bine cu banii, deci o varianta mai ieftina ar fi buna.
3. Exista dezmembrari pentru acest model?
Eu am un Ford Granada '82, l-am restaurat, insa m-a ajutat mult faptul ca am gasit un om pasionat de aceste masini, care le dezmembreaza si de la care am facut rost de foarte multe piese bune
Multumesc anticipat.
sunt in aceeasi situatie cu prietenul tau, am un C si vreau sa il restaurez. ma rog, cam e deja restaurat, vreau insa sa imi mai schimb cate ceva..."omul" care te a ajutat cu Granada nu ne poate ajuta, pe mine si pe prietenul tau, cu C-urile noastre?
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
klm
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Cluj
- Masina: Rekord 1985 2.0 E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
blind a scris:Daca cineva doreste manual de reparatii pentru Opel rekord c (din nefericire este in germana) poate sa ma contacteze (mp/id mess). De cateva zile tot incerc sa ii fac upload pe undeva, insa nu reusesc.
Later edit:
Seara asta a fost cu noroc, am reusit sa ii fac upload. Sper sa foloseasca cuiva. Rekord-C Werkstatt Handbuch.zip
Inca un link ce poate interesa: http://www.cokebottle-design.de/technik.html
Later edit:
Seara asta a fost cu noroc, am reusit sa ii fac upload. Sper sa foloseasca cuiva. Rekord-C Werkstatt Handbuch.zip
Inca un link ce poate interesa: http://www.cokebottle-design.de/technik.html
Buna sa va fie ziua!
Rekord-C Werkstatt Handbuch.zip
Nu merge linkul.
Ma puteti ajuta si pe mine cu acest fisier?
Tare multumesc!
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
salut oameni buni.
kirin, bAndrei, Walker...help!
am inceput restaurarea "babutei". va reamintesc ca am un Record C din 66 albastru.
am un mare noroc ca am gasit un pasionat de a face lucruri de bun simt
umbla incet, meticulos, enervant as putea spune, dar face lucru de calitate. fost inginer la electroaparataj, pensionar cu 3 milioane pensie, il ajut cu bani, ma ajuta cu experienta lui de o viata, in care a avut numai acest model de masina, pe care il stie cu ochii inchisi, desfacuta si facuta la loc in cel mai mic detaliu. nevoia l-a invatat.
am ajuns la motor cu "trecerea masinii prin mainile lui nea Traia" si am constatat ca motorul nu a fost desfacut niciodata din 66 si pana acum, avand mai bine de 300000 km rulati. " supura ' peste tot si m-am hotarat la un alt motor, cu toate ca puteam sa-l reconditionez si pe aceta da...
...iar am avut noroc cu nea T, care avea cumparat pentru a lui ( C din 69 de 1,9 ) un motor de 2000 cm "GM". mi l-a data ieftin si il voi pune pe masina saptamana viitoare. motorul e bun, nu stim insa puterea lui si nici anul de fabricatie. credem ca ar fi vorba de un 100 de caluti cel putin, iar de an , ar fi de prin 86 cel putin, ca are si un fel de adaptor de aer conditionat.
acum, intreb:
la RAR ma descurc cu motorul asta?
servodirectie as putea monta pe el? se pricepe cineva, care ma poate si ajuta, nea T nu se baga? si care sa si aiba cunostinta de unde as putea face rost de una, intelegand ca s-ar potrivi de la "D"?
mare problema: o axa cu came, sport? gasesc? reamintesc, nu ma pricep foarte bine la mecanica, asa ca daca voi pri raspunsuri sau intrebari ajutatoare de la voi cu detalii cifre si altele, mi-e teama ca nu o stiu pre multe...atat stiu, ca voi monta pe ea o chiulasa S comprimata si as dori si o axa cu came adecvata, nu figuri, dar nici de ras.
astept de la initiati si cei cu experienta, sfaturi, ideii, comentarii orice...
ajutor, piese...
vreau o masina clasica, cu un minim de tupeu/nerv sub capota...
a, inca ceva foarte importatn: mai am sanse sa ramana clasica? ma refer la retromobil, daca as vrea sa o inscriu, tinand seama de motor ( ce am spus mai sus )?
iertare ca m-am lungit atat, nu am mai postat de mult si...
a: am piese, atat eu cat si nea T pentru cine s-a mai gandit la o reconditionare a modelului acestuia.
ultimul rand: vreau bucsa mica de pe bascula spate stanga...aveti?
GATA. multumesc!
kirin, bAndrei, Walker...help!
am inceput restaurarea "babutei". va reamintesc ca am un Record C din 66 albastru.
am un mare noroc ca am gasit un pasionat de a face lucruri de bun simt
umbla incet, meticulos, enervant as putea spune, dar face lucru de calitate. fost inginer la electroaparataj, pensionar cu 3 milioane pensie, il ajut cu bani, ma ajuta cu experienta lui de o viata, in care a avut numai acest model de masina, pe care il stie cu ochii inchisi, desfacuta si facuta la loc in cel mai mic detaliu. nevoia l-a invatat.
am ajuns la motor cu "trecerea masinii prin mainile lui nea Traia" si am constatat ca motorul nu a fost desfacut niciodata din 66 si pana acum, avand mai bine de 300000 km rulati. " supura ' peste tot si m-am hotarat la un alt motor, cu toate ca puteam sa-l reconditionez si pe aceta da...
...iar am avut noroc cu nea T, care avea cumparat pentru a lui ( C din 69 de 1,9 ) un motor de 2000 cm "GM". mi l-a data ieftin si il voi pune pe masina saptamana viitoare. motorul e bun, nu stim insa puterea lui si nici anul de fabricatie. credem ca ar fi vorba de un 100 de caluti cel putin, iar de an , ar fi de prin 86 cel putin, ca are si un fel de adaptor de aer conditionat.
acum, intreb:
la RAR ma descurc cu motorul asta?
servodirectie as putea monta pe el? se pricepe cineva, care ma poate si ajuta, nea T nu se baga? si care sa si aiba cunostinta de unde as putea face rost de una, intelegand ca s-ar potrivi de la "D"?
mare problema: o axa cu came, sport? gasesc? reamintesc, nu ma pricep foarte bine la mecanica, asa ca daca voi pri raspunsuri sau intrebari ajutatoare de la voi cu detalii cifre si altele, mi-e teama ca nu o stiu pre multe...atat stiu, ca voi monta pe ea o chiulasa S comprimata si as dori si o axa cu came adecvata, nu figuri, dar nici de ras.
astept de la initiati si cei cu experienta, sfaturi, ideii, comentarii orice...
ajutor, piese...
vreau o masina clasica, cu un minim de tupeu/nerv sub capota...
a, inca ceva foarte importatn: mai am sanse sa ramana clasica? ma refer la retromobil, daca as vrea sa o inscriu, tinand seama de motor ( ce am spus mai sus )?
iertare ca m-am lungit atat, nu am mai postat de mult si...
a: am piese, atat eu cat si nea T pentru cine s-a mai gandit la o reconditionare a modelului acestuia.
ultimul rand: vreau bucsa mica de pe bascula spate stanga...aveti?
GATA. multumesc!
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
bAndrei, am vazut ca prin februarie imi raspunsesei tu saracu', dar nu am mai postat eu...
as avea nevoie de un sfat la ceea ce vreau eu sa fac: clasic cu nerv!
motorul de 2L imi asigura destul nerv, dar to as mai vrea si de aceea m-am gandit la chiulasa S , pe care am gasit-o la un prieten pe o masina, dar axa e problema, nu o am. ai idee cat ar fi una? chiar si SH, sau mai bine SH, ca ar fi " ashezata" , dar nu foarte uzata, ca ce mai fac cu ea, nu? a mea e praf, are cocoasele tocite rau.
respect. Radu
as avea nevoie de un sfat la ceea ce vreau eu sa fac: clasic cu nerv!
motorul de 2L imi asigura destul nerv, dar to as mai vrea si de aceea m-am gandit la chiulasa S , pe care am gasit-o la un prieten pe o masina, dar axa e problema, nu o am. ai idee cat ar fi una? chiar si SH, sau mai bine SH, ca ar fi " ashezata" , dar nu foarte uzata, ca ce mai fac cu ea, nu? a mea e praf, are cocoasele tocite rau.
respect. Radu
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
1. Motorul trebuie sa fie original ( cel putin blocul motor) , eu iti recomand sa pastrezi motorul original pe care sa-l segmentezi si sa-i schimbi toate garniturile .
2. Schimbarea motorului la RAR e dificila pentru ca pe REK C nu a existat motor de 2.0
3. Dupa RAR stam de vorba pentru marirea puterii axe , carburator , etc..
4.Nu iti pot da atestat de vehicul istoric cu blocul motor schimbat , mai mult cu un motor ca re nu a existat pe Rek C .
5. Nu te grabi si fa lucrurile cum trebuie , verifica tot , controleaza tot !
Respecte ,
2. Schimbarea motorului la RAR e dificila pentru ca pe REK C nu a existat motor de 2.0
3. Dupa RAR stam de vorba pentru marirea puterii axe , carburator , etc..
4.Nu iti pot da atestat de vehicul istoric cu blocul motor schimbat , mai mult cu un motor ca re nu a existat pe Rek C .
5. Nu te grabi si fa lucrurile cum trebuie , verifica tot , controleaza tot !
Respecte ,
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
FOARTE MULTUMESC, WALKER.
dar daca pun unul de 1,9 L? asta a fost pus pe Rek din cate stiu...nu? si m-ar costa doar omologarea la RAR, vreo 6 mil, m?
of, de ce imi era frica nu am scapat...pacat de motor, cel gasit de mine, era bun rau de tot...
inca o data, multumesc, am toate planurile date peste cap, dar vad ce pot face...
dar daca pun unul de 1,9 L? asta a fost pus pe Rek din cate stiu...nu? si m-ar costa doar omologarea la RAR, vreo 6 mil, m?
of, de ce imi era frica nu am scapat...pacat de motor, cel gasit de mine, era bun rau de tot...
inca o data, multumesc, am toate planurile date peste cap, dar vad ce pot face...
kirin
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Constanta
- Masina: Rekord 1968 17s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2007
- Mesaj Privat
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- radu rotaru
- *
- 45 mesaje
- din 28 Nov 2007
- Rekord 1966
- Bucuresti
radu rotaru
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1966
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2007
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
- bAndrei
- **
- 131 mesaje
- din 12 Apr 2007
- Rekord 1972
- Bucuresti
bAndrei
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1972
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2007
- Mesaj Privat