Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am un Astra din 1992, model cu 2 usi si de la o vreme s-au lasata putin usile si se inchid mai greu +in timpul mersului bat boltzurile, banuiesc ca de la alea e si lasatul usilor.
a mai avut cineva problema asta? sunt greu de schimbat boltzurile? se rezolva problema prin schimbarea asta?
merci
numai bine
Skip ads

  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vezi ca bolturile sunt din tabla otelita si sunt putin conice, daca s-au tocit am auzit ca le poti forta mai "in adancime". Nu cred ca e o problema sa le schimbi, daca mai ai pe cineva sa tina de usa...
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
nu sint chiar conice. mai degraba un fel de cilindru ondulat, cu o taietura pe lungime, daca imi aduc aminte bine. iti va trebui un ciocan si un instrument cilindric, cit sa incapa in interiorul balamalei ca sa scoti boltul.
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai am o intrebare, odata cu schimbarea boltzurilor scap de problema de la usi. sunt lasate si se inchid greu, fiind cu 2 usi usile sunt mari si mai au si barele alea 2 in fiecare si e grea
  • ron

  • Mesaje scrise: 297
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Poti vedea cum vin la stalp, la inchidere. Se poate sa fie usor aplecate balamalele din stalpi, eu am avut probleme cu una, se pot corecta (indrepta) relativ usor. Vei vedea cel mai clar cand le dai jos.
  • YoYo_man

  • Mesaje scrise: 106
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
azi merg pana la baietzii de la Opel sa rezolv problema.
merci de reply-uri, va scriu cand ma intorc daca am rezolvat sau nu problema.
numai bine
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
mai e o chestie: daca usa nu e inchisa bine troncane la denivelari ceva de groaza.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu mi-am rzolvat problema cu bolturile
mi-am facut altele dupa ce mi-am alezat caurile din usa si din stilpi cu alezor de 8,3mm si am facut bolturi pe care le-am rectificat si le-am bagat presat cu 2 sutimi adica 8,32 mm.gaura unde vine boltul pe usi am lasat putin mai mica pentru a se putea roti pe bolt..
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
gaura de pe usa am lasat-o mai mare ....``corectat``alineatul de mai sus
  • vallik

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2004

  • Mesaj Privat
spune-mi si mie, te rog unde ai rezolvat chestia cu usa, ca si la mine s-a lasat aia de la sofer - a mancat din balama, si nu stiu ce sa ii fac Crying or Very sad
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
eu ,singur mi le-am rezolvat ....chestia este ca dureaza vreo 30 minute pe o usa ca trebuie bagat alezoare e la mic la mare ,pana corectezi gaura sa iasa cilindrica....am bagat vreo 3 alezoare si merge numai cu mana si cu o cheitza de 6 care trebuie sa invartzi alezorul ,dar am reusit apoi mi-am facut alte bolturi din fier mai moale ca duritate pe care le-am rectificat si le-am presat in gaurile ramase pe stalpi ,cea de la usa am last-o mai mare cu 3-5 sutimi ca sa nu stranga si sa se poata invarti pe bolt.......chestie este ca alezoarele le-am facut rost de la fabrica unde lucrez ....
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
interesanta ideea lui Edy..am patit-o si eu si am intrat in panica...credeam ca am ceva bucsi,pivoti de schimbat...si cand colo bolturile de la usa iesisera partial din balamale...totul s-a rezolvat in 2 min cu un ciocanel mic...cica e bine sa-l tin la indemana ca o sa recidiveze...o mai las putin si cre ca o sa studiez mai aprofundat ideea lui Edy...cre ca alezarea se face mult mai rapid si fara efort cu o bormasina cu acumulator cu un prelungitor cardanic....dak un sibian face operatia, sunt dispus sa particip cu scula (le) pt experienta...n-am alezor
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
alezarea nu se poate face cu masina de gaurit. Poti largi gaura, dar pentru a obtine un cerc perfect este nevoie de un alezor. Sau macar de o masina de gaurit fixa.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
fiind distanta prea mica intre gaura care trebuie alezata si stalp sau usa..nu se poate aleza dacat cu o cheita fixa ....mandrina in care ar trebui sa prinzi alezorul nu incape.......asa ca eu am facut cum am putut si cel mai bine mi-a fost cu o cheie fixa de 6 /7........si am reusit sa nu-mi mai zdrangane usile din cauza boltzurilor
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
dak alezorul are un cap hexagonal, ala poate fi bagat intr-o cheie tubulara de 6 sau 7, cheia intr-un prelungitor cardanic si prelungitorul in mandrina unei bormasine cu acumulator..capisci? eventual dak n-ai suficient spatiu, mai intercalezi un prelungitor...sa va fac poze?..vedeti ca exista in comert truse de chei tubulare cu tot felul de accesorii, inclusiv prelungitoare, si cardanice...adik poti insuruba-desuruba la 45-90 grade fata de axul mandrinei
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
N-am vazut un astfel de alezor care sa poata fi invartit cu masina de infiletat. Dar daca crezi ca functioneaza... poti incerca. Mie mi se pare mult mai usor cu un alezor de mana si o cheie clicket (sau cum se scrie asta). Mai ales ca iti trebuie viteza de rotatie mica si ceva forta de apasare.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
pai rotatia o stabilesti tu de la 0 la 500 rpm..cu forta de apasare ....nu stiu cum sa rezolvi...alezorul e cel clasic dar in loc de cheie fixa sau clicket pui o cheie tubulara si apoi mecanismul mentionat.....bag seama voi ati vazut truse de scule numa in poze
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Daca montezi o articulatie "cardanica" cu un grad mare de libertate cum vei mai putea mentine traiectoria? As prefera sa o fac asa cum a sugerat EDY deoarece eu o consider o operatie de precizie...
  • kapix

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2005

  • Mesaj Privat
[quote="livcro"]pai rotatia o stabilesti tu de la 0 la 500 rpm..cu forta de apasare ....nu stiu cum sa rezolvi...alezorul e cel clasic dar in loc de cheie fixa sau clicket pui o cheie tubulara si apoi mecanismul mentionat.....bag seama voi ati vazut truse de scule numa in poze[/quote]

Hai ca deja te dai soim. Nu stiu unde ai vazut tu truse de scule, dar recunosti chiar tu ca habar n-ai cum se poate aleza cu masina de infiletat. Parca tu ziceai ca vrei sa incerci dar ca nu ai alezor. Nu stiu daca in poza pe care tu ai vazut-o spunea ca este nevoie de forta si nu de turatie (chiar "reglabila" - desi vreau sa vad cum o reglezi tu la 30 de rotatii pe minut, de exemplu) si desi s-ar putea sa reusesti aceasta nu este metoda optima. Iar masina de infiletat se foloseste la infiletat, iar alezorul de mana se numeste asa pentru ca se invarte cu mana. Oricum, asteptam un cobai care sa se ofere pentru experiment si apoi pozele... Nu de alta, dar sa mai adaugam o poza cu scule la colectia noastra...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cu alezoare n-am lucrat...dar cu taroduri, filiere...ehehe...nu cre ca erai pe vremea cand invatam sa lucrez cu ele...scule....am o groaza in pivnita...de la picamer, compresor la pistol de lipit si nu le tin de design...da nu la alezor era nelamurirea ci ca nu incape mandrina intre usa si stalp...de parca era nevoie de asta...asa ca zi tu...cine n-a vazut prelungitor cardanic...nici macar in poze?.....soimi va dati voi...eu cel mult vultur plesuv...hai sa nu ne mai intepam si sa revenim la latura constructiva a rezolvarii problemei
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR