Mulţumesc mult, o să mă documentez mai bine, deocamdată nu ştiu nici măcar pe unde vine, este cel din faţa radiatorului? Pentru că viuzal pare în regulă.
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 23 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 23 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- f1specialfx
- ***
- 610 mesaje
- din 23 Nov 2006
- Corsa 1.4 90HP
- Bucuresti
f1specialfx
- Mesaje scrise: 610
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1.4 90HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
E adevarat. Din pacate, multe branduri au probleme, unele chiar la injectie de iti ramane masina in drum. Stiu o masina care a fost cumparata nou-nouta in august 2007, acum are 16.000 km si saptamana asta a intrat a 3-a oara in service, timpul total de stat in service pana acum e aprox 2 luni ca deh, la injectie e de lucru, asteptam comanada de piese din afara, etc. Masina cu ghinion... sau tara est-europeana...
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
sal am si io cam aceeasi problema masina din imagine,amtigelul meu este cam negru,pe peretele vasului este ca un strat de grasime,care abia se ia,asa am luat o si i am facut schimbul de antigel cand i am schimbat pompa de apa in iarna,si pana acum s a inegrit la lok chestiua este ca nu am pete de ulei in vas iar temperatura este undeva la 90 c si la 93 imi cupleaza ventilatorul iar acelasi furtun este teapan si la mine cel de la termostat ,radiatorul este cald peste tot ,apa nu pierde.....doar cine stie cand ca am o mica mica fisura,la racordul pe care intra furtunul de la termostat.chestia s a intamplat pt ca am bagat apa in vas aproape pana in gat! si am mers mult si bine asa pana a cedat si a facut o mica fisura,in rest pot sa zic ca ma dau la ea si nu sare apa de 92c,la relanti in 5 minute porneste ventilatorul.dimineata scoate fum alb la pornire doar cand este umed afara,iarna si in trafic scoate fum alb ca la balamuc.in concluzie merg azi sa cumpar un alt buson de vas de expansiune sa vad dc o fii din cauza supapei . apropo stie cineva daca se poate regla din test temperatura de pornire a ventilatorului? io asa sa zic ca s ar putea sa io dai undeva la 85 c.!
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
ieri am dat comanda de un nou capac pt vas expansiune m am uitat mai atent in vasul de ezpansiune pe peretii lui si este ceva geno mazga ca de cauciuc neagra care este prezenta si in vasul pt lichid de frana,iar kichidul de frana l am schimbat acum 3 luni la service pt ca a costat putin si rapid cu instalatia lor sub presiune,deci nu prea imi vine sa cred ca e ulei in vas? poasibil sa trebuiasca curatat tot sistemul de racire pt ca in timp s au facut ceva depuneri de la racordurile de cauciuc imbatranite?mai venea cineva cu o ezplicatie la acest topic ca sa bagi otet in instalatia de racire,ei bine am vb cu un prietec care a avut mari probleme la instalatia de racire la o LADA si a bagat 4 litri otet pt curatare a facut cam 100km cu otetul in radiator si cika s-ar fi curatat sistemul dar nu asa de bine,pana nu i adat chiulasa jos nu a rezolvat problema pt ca era ciupita garnitura iar acasta operatiune presupune si planarea chiulasei pt ca la desfacere se ovalizeaza nu stiu la opel dc o fii asa,el mi a zis ca a gasit la vechea garnitura orificiile infundate pe unde tecea apa abia de mai bagai un ac din cauza depunerilor de calcar si alte elemente din apa. am verificat ieri radiatorul este fierbinte si jos si sus in plus temperatura in mers nu sare de 80=85 grade c.dar asta imi indica mie in dord nu stiu cata precizie sa aibe graficul de temperatura pt ca mi a zis cineva la un tester ca in bord imi arata cu o marja de eroare de -10 grade c deci cand am 91=92 grade cand porneste electroventilatorul as avea temperatura reala undeva la 100-102 grade c? oare o fii posibil asa ceva.
- ilconteleone
- **
- 88 mesaje
- din 04 Oct 2007
- Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Bucuresti
ilconteleone
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1996 1 6 16 v XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
sal
de curand am schimbat garnitura de chiuloasa la un opel omega 2.2 diesel
tipul nu a dus chiuloasa sa o verifice la laborator..mia zis ca asi asuma responsabilitatea ca e garnitura de chiuloasa...
totul e ok..nu mai arunca apa afara pe la buson..dar am vaz ca acul tot nu sta lipit ..temp de la apa sta pe la 88-89 dar in momentul in care o solicit urca la 90-91 iar in oras bara la bara sta la 95
dupa ce am scoso de la service iam pus un fular la buson si iam dat in freza sa vad daca arunca antigel,dar nu arunca...in schimb am vazut ca tare imi oscileaza temperatura!termostatul a fost schimbat anul trecut..iar cand deschid capota se aude un sasait la boson[asta doar atunci cand o calc]!
acest mecanic mia zis ca sar putea sa fie termometrul de apa al masinii..si din cauza aea imi oscileaza temperatura insa mie imi este frica sa nu fie chiuloasa..desi am optat sa imi duca si chiuloasa la verificat el mia zis ca a 2 oara manopera e gratuita si ca nar vrea sa imi scoata bani in plus din buzunar pt chiuloasa pt ca cei de la laborator percep 500ron pt chiuloasa asta ca o repara ca nu o repara!tot iel mia precizat faptul ca asa e la opeluri temperatura!cea ce na-s crede
de curand am schimbat garnitura de chiuloasa la un opel omega 2.2 diesel
tipul nu a dus chiuloasa sa o verifice la laborator..mia zis ca asi asuma responsabilitatea ca e garnitura de chiuloasa...
totul e ok..nu mai arunca apa afara pe la buson..dar am vaz ca acul tot nu sta lipit ..temp de la apa sta pe la 88-89 dar in momentul in care o solicit urca la 90-91 iar in oras bara la bara sta la 95
dupa ce am scoso de la service iam pus un fular la buson si iam dat in freza sa vad daca arunca antigel,dar nu arunca...in schimb am vazut ca tare imi oscileaza temperatura!termostatul a fost schimbat anul trecut..iar cand deschid capota se aude un sasait la boson[asta doar atunci cand o calc]!
acest mecanic mia zis ca sar putea sa fie termometrul de apa al masinii..si din cauza aea imi oscileaza temperatura insa mie imi este frica sa nu fie chiuloasa..desi am optat sa imi duca si chiuloasa la verificat el mia zis ca a 2 oara manopera e gratuita si ca nar vrea sa imi scoata bani in plus din buzunar pt chiuloasa pt ca cei de la laborator percep 500ron pt chiuloasa asta ca o repara ca nu o repara!tot iel mia precizat faptul ca asa e la opeluri temperatura!cea ce na-s crede
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
- ovidiutm
- *****
- 3,502 mesaje
- din 28 Jun 2007
- Astra 1992 C14NZ
- Timis
ovidiutm
- Mesaje scrise: 3,502
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2007
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
daca e busonul stricat nu face asa mare presiune!presiune se face de obicei de la chiuloasa fisurata ..iar daca e garnitura dusa ,,,nu cred ca mai apuci sa circuli mult fara sa ati fiarba motorul!o metoda sigura sa vezi daca epresiunea mare, sa pui un fular de carpa la buson si sa mergi forjata cu ea..3000-4000!daca e umed..evident peacolo arunca antigel afara..asa era si la mine si nu a fost garnitura de chiuloasa ci chiuloasa fisurata...la 800 de km pierdeam 300 de ml antigel,in momentul in care o piscam un pic acul se ridica cu 2-3 grade...si iar revenea la loc..
bafta
bafta