Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salutare! cei care aveti vectra a c16NZ cum se comporta la urcarea pantelor. A mea e cam puturoasa,doar cu a doua turat la 4000 pot urca pante mai mari si mai lungi,daga bag in a 3-ia e subturata si iar tre sa schimb in a 2-ua. Sad
Skip ads

  • Hordy

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Vectra 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Mai parerea mea este ca fiecare panta trebuie luata intr-o anumita masura. Inainte sa inceapa panta bag-o intr-a 3-a si tine pe la 2500 - 3000 de ture si vezi dak mai ramane subturata.

L.E. nu schimba viteza in timp ce urci panta dak vezi ca nu poate sa traga calumea
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am schimbat bujiile, sonda EGR, si suntul pentru cifra octanica era pus pe 91, am schimbat-o pe 95 si masina se comporta total altfel: sprint mai bun si nu mai ''moare'' la pante. A disparut si eroarea 45, evident era pus pe benzina 91 eu bagam 95 efix..
  • sodo

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea stiu ce sa-ti zic...C16NZ nu e un motor puternic.Tre sa te astepti la chestii de genul asta.Cat de abrupte sunt pantele pe care le urci?Cate chestii ai in portbagaj?Eu,de ex am mers cu portbagajul plin din Germania in Romania,si cand se mai urca cate putin pe autostrada scadea viteza imediat.
Si daca vrei sa schimbi viteza in panta,accelereaz-o pana caraie tare,ca sa nu-ti scada turatia asa de repede.
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
da, stiu ca nu e un motor puternic dar dupa ce am schimbat toate chestiile de mai sus s-a schimbat comportamentul motorului
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Imi spuneti va rog careva cum sa setez cifra octanica la c16nz, caci eu nu am stiu ca se poate face lucrul acesta?
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
are o mufa neagra langa amortizorul stg fata (cum stai la volan).E inscriptionata cu 91 si 95. Se scoate si se inverseaza dupa preferinte...
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
mersi mult
  • Mezei Marius

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1993 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2008

  • Mesaj Privat
cu placere
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR