094249671
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
- florin66
- **
- 118 mesaje
- din 28 Aug 2007
- Calibra 1997 x20xev
- Alta tara
florin66
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Alta tara
- Masina: Calibra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
094249671
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
Intr-un alt post mctoto (moderator) spune ca C20NE nu are motoras de relanti ci doar un potentiometru. E adevarat sau nu?
Si poate cineva sa descrie operatiunea de curatare a motorasului de relanti. Cautand pe forum, am vazut ca multa lume a dat-o in bara cu curatarea lui. Ce anume se curata la el? Rog pe cineva care stie sa-mi spuna pas cu pas operatiunea (demontare, curatare, montare)
Salutari.
Si poate cineva sa descrie operatiunea de curatare a motorasului de relanti. Cautand pe forum, am vazut ca multa lume a dat-o in bara cu curatarea lui. Ce anume se curata la el? Rog pe cineva care stie sa-mi spuna pas cu pas operatiunea (demontare, curatare, montare)
Salutari.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
ala din poza de la pozitia 1 e "motoras de relanti"
sau mai bine spus IAC =idle air control
daca scoti mufa din el la relanti turatia se duce la 1500.
de curatat vezi pe forum.
imersie in benzina doar partea mecanica.
da o cautare dupa iac si gasesti subiecte.
potentiometru sau senzor clapeta de acceleratie sau tps e altceva.
curata si throtle body=clapeta de acceleratie.
sau mai bine spus IAC =idle air control
daca scoti mufa din el la relanti turatia se duce la 1500.
de curatat vezi pe forum.
imersie in benzina doar partea mecanica.
da o cautare dupa iac si gasesti subiecte.
potentiometru sau senzor clapeta de acceleratie sau tps e altceva.
curata si throtle body=clapeta de acceleratie.
094249671
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2008
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- daniel_george
- **
- 103 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Vectra 1993 c20ne
- Olt
daniel_george
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
Salutare am un c20ne si abea ce am schimbat iac. am pus piesa noua, acum pot rula la rpmuri joase fara sa se ingatuie. Este normal ca pe loc sa o accelerezi si cand deceleraza sa ramana un pic pe la 1500rmp si dupa sa coboare la 900? sau am impresia ca tre schimbat si senzorul de clapeta? Astept raspunsuri.Ms