Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati cu o schema daca se poate cu timpi si ce mai tre sa stiu cand ma apuc de schimbatu curelei, sapt viitoare mi s-a rupt si inca nu am desfacut motorul sa vad ce s-a intamplat pe acolo.Am citit ca e posibil sa nu se fi intamplat nimic si ca tre sa schimb doar cureaua de distributie dar si ca se poate sa se fi rupt sau indoit ceva p'acolo.
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu s-a intamplat nimic la motor stai linistit!schimbi cureau si pleci mai departe.ar fii bine daca ai schimba si pompa de apa si termostatul daca tot umblii acolo si cele 2 role.
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
@naniacostin-nu mai baga omu` la cheltuiala...Prietene,rola cere singura cand 3 schimbata,face zgomot.Daca esti mai stramtorat cu banii,scoate-i rola intinzatoare,cumpara-i curea de 104 dinti,si du-te linistit mai departe..nu s-a intamplat nimic la motor.
  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
ms mult de raspunsuri, tocmai ce am listat din autodata schita cu timpi si imediat o sa ma duc sa imi iau cureaua daca nu macar sa o comand.
ms ink o dat si daca dau ne probleme postez aci Smile
  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
nasol fratilor, cureaua s-a rupt din cauza rolei intinzatoare care s-a blocat si a ros cureaua pana so topit si so rupt, partea mai proasta e ca dupa ce am schimbat rola si am pus intinzator nou nu mi-a pornit masina si am desfacut motoru unde am constatat ca s-au rupt tachetii Sad(((((( si la supape inca nu am ajuns da sper sa nu fie si acolo bube
  • mind_hunter

  • Mesaje scrise: 173
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1982 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2007

  • Mesaj Privat
ma scuzi ca intervin dar esti un fel de nostradamus? Laughing
diviniti
MesajTrimis: Mar 20 Mai, 2008 8:55 am Titlul subiectului: curea distributie opel kadett 1.4 benzina motor C14NZ ajutor
Va rog sa ma ajutati cu o schema daca se poate cu timpi si ce mai tre sa stiu cand ma apuc de schimbatu curelei, sapt viitoare mi s-a rupt si inca nu am desfacut motorul sa vad ce s-a intamplat pe acolo.Am citit ca e posibil sa nu se fi intamplat nimic si ca tre sa schimb doar cureaua de distributie dar si ca se poate sa se fi rupt sau indoit ceva p'acolo.

  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
sper sa nu apar la carcotasi Smile)
oriucum un tachet hidraulic e 25 de lei si garnitura de chiuloasa e 35, acum o sa il desfac sa vad si supapele...
  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am desfacut azi chiulasa si e o supapa indoita de la admisie...oare aia cu se schimba? ca are un arc de tanc si mai e la tachetu hidraulic in partea opusa supapei un fel de cilindru care iasa (nu prea stiu ca nu is mecanic) la care ii lipseste din cap un fel de bila...o sa ma duc cu piesa sa o comand, cred ca partea lipsa e prin baia de ulei Sad
  • Oke

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Dute la un service. Decat sa faci vreo prostie sau macar vorbeste cu un prieten mecanic
  • Suller Istvan

  • Mesaje scrise: 434
  • Locatie: turda
  • Masina: Kadett 1986 1,3
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2007

  • Mesaj Privat
operatia de scoatere a supapei e ceva de genu: iei jos chiuloasa de tot, o pui pe un banc, sau masa, inpozitia in care ai luat-o jos de pe masina, sub supapa pe cae vrei sa o scoti pui ceva sulid(un cap de ciocan) , dupa care apesi arcul cu doua surubelnite, iar un prieten cu o alta surubelnita mai mica scoate sigurantele alea conice din capatul arcului, dupa care ridici chiuloasa si pica afara supapa. nu stiu cat ai inteles, din pacate nu am poze sa-ti arat, dar daca nu te descurci scrie-mi un pm si iti dau nr meu de tel si am sa incerc sa-ti explic mai bine
  • diviniti

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1991
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
am preferat sa o duc la un mecanic care pt 100 ron mi-a schimbat toate supapele ca a scapat doar una, am reusit sa asamblez chiulasa si cureaua dar la orima cheie nu a pornit...la a doua putin neregulat si la aceelerare s-a innecat, am desfacut bujia de la pistonu 4 si era uda.
Primul piston e cel de langa cureaua de distributie si ordinea e 1.2.3.4 si a aprinderii la delcou 1.3.4.2 nu?
  • Oke

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cea mai buna treaba care o poti face e sa te duci la mecanic. Dupa cum ziceam, decat sa faci vreo prostie mai mare.
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
am si eu o problema legata de un kadett d din 84 cu motor de 1,3 l care l-am cumparat cu motorul desfacut si i-am pus io garnitura de chiuloasa dar acum nu ma priecp sa-l trag la punct
ma ajutati varog?
  • SUPERDRAGOS

  • Mesaje scrise: 2,664
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 3.O DI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Sal,ai 4 pasi mari si lati
1-scoti pompa de apa,te asiguri ca nu a curs si nu are zgomot sau joc in ax.Pui garnitura noua (daca ai),si ii dai cu silicon (negru) de jur imprejur.O bagi in locasul ei,apropii suruburile.
2-roata de la axa cu came are un semn,o crestatura pe margine.Acel semn tb.sa fie in dreptul celui de pe capacul de plastic.Daca nu ai capac de plastic,il pui in pozitia cea mai de sus.
3-Fulia de la vibrochen are si ea un semn,care tb sa se pupe cu un "cui"pus pe bloc,intr-un loc vizibil.Daca ai mai multe semne,sau daca nu ai vreunul,nu-i pb.Scoti bujia 1 sau 4,si cu o surubelnita lunga de vreo 25-30 cm.verifici cand ajunge pistonul in poz.CEA MAI DE SUS!
4-Pui cureaua (104 dinti) si o intinzi din pompa de apa.Inainte sa strangi suruburile pompei,verifica daca nu a fugit cureaua de la semn cand ai intins-o.Dupa ce ai strans suruburile pompei,fa o tura de control invartind motorul de jos,de la vibrochen.Daca ambele semne sunt in regula,ai rezolvat problema.
  • wormostar

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1986 12sc
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
merci man! am sa incerc sa pun cureaua de distributie fara sa mai umblu la pompa de apa, sper sa pot...
  • stefyb67

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2007

  • Mesaj Privat
wormostar a scris:merci man! am sa incerc sa pun cureaua de distributie fara sa mai umblu la pompa de apa, sper sa pot...

Nu cred ca o sa poti.Trebuie sa destrangi suruburile la pompa ca sa poti sa pui cureaua .Pompa de apa este pe post de rola intinzatoare.Fa cum ti-a zis @SUPERDRAGOS35,nu este greu deloc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR