Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • peter

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema imi urca apa aproape de 100 grade am oprit masina si am observat ca nu functiona ventilatorul de la radiotor.Apa la drum intins sta undeva la 90 92 grade.Urca doar cand urc sau in oras.
Va multumesc.
Skip ads

  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
mai bine schimbi cat mai repede termocupla. altfel risti ca la o forja prelungita sau un deal mai mare sa iti fiarba apa si sa spargi garnitura.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai verifica atit termocupla cit si motorul la ventilator si conexiunile electrice, Fa scurt pe termocupla si vezi daca se invirte ventilatorul, daca nu se invirte inseamna ca termocupla e buna si problema e in alta parte. Verifica prezenta tensiunii la ventilator,nu uita de siguranta-sigurantele grupului ventilator.
Vezi ceva contacte pe la mufe poate in momentul cind ai facut verificarea si nu mergea ventilatorul nu facea contact vreo mufa.
.......
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
verifica intii termostatul. la drum viteza ajuta la racire, in oras nu mai ai avantajul ei. la mine termostatul a fost. simptomele erau aceleasi. dupa ce l-am schimbat, acul sta lipit la 90, vara sau iarna, in oras sau la drum.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
la y20dth, unde-i termostatul...?
  • Florin Popescu

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2005

  • Mesaj Privat
la mine la opel astra G 1,7 dti, am schimbat termostatul si cu toate aste sunt oarece variatii de temperatura..intre 87ºC la cat deschide el in mod normal(asa scria pe el) si 92ºC.In mers e clar ca nu trece de 87,insa in aglomeratia din mamaia, urca pana la 92-93 adica pana pormeste ventilatorul si apoi scade. Nu este o variatie cam mare de temperatura?
  • gsi_master

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Omega 2001 z22xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2005

  • Mesaj Privat
la opel e pe contact ventilatorul daca vrei sa verifici :
-pune contactul
-scoate mufa de la termocupla (aia cu 2 cabluri)
-cu un alt cablu uneste cele 2 cabluri de la mufa(scurt circuit)
-daca se invarte ventilatorul e termocupla daca nu poate fi mufa de la ventilator,siguranta,in cel mai rau caz ars motorasul
-de obicei termocuplele deschid la 95-100 grade (merge si termocupla de dacia nova care deschide pe la 70 de grade si iti tine motorul cam pe la 45-50 grade)
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Mie la Tigra imi cam urca la 100 de grade (am patit de doua ori) si de multe ori la 95 ... desi ventilatorul porneste .... ceva idei?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
La mine nu vrea sa urce decat in aglomeratie...in mod normal sta pe undeva pe la 45 grade (aprox)...e de bine?...al meu coleg posesor de acelasi model a schimbat termostatul si nu a avut nici un rezultat...poate cineva sa spuna ce model de termostat treba pus?....mai am un prieten care are corsa...la el sta acul lipit de 90...vara iarna...a urcat la 95-100 numai vara trecuta cand am urcat Transfagarasanul...la astra caravan de ce nu se intampla la fel?
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Livcro,atentie mare cu temperatura asta scazuta la motor,practic e 1/2 din temperatura de regim.In mod sigur e termostatul dus si e deschis tot timpul.Porneste motorul la rece si pune mina pe radiator .Daca se incalzeste la 1-2 minute dupa ce ai pornit motorul e clar dus termostatul.
Efecte: consuma mult,nu da randament,nu trage, uleiul nu intra in proprietatile sale normale de ungere,iarna frig in masina,etc.
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
La mine urca temperatura in timpul mersului in afara pe la 82-83 grade iar in oras cand e aglomeratie, 97-98 grade.
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Nu se poate face nimic sa stea o idee mai rece?
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ba da,un radiator de 2 metri patrati. Laughing
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
cool Smile
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sau eventual o grila fara mai aerisita (gen tuning)!
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Am grila in fatza :-/
  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Iti dau eu termostatul meu, si iti garantez ca iti va sta tot timpul la rece... ca a intepenit deschis! Very Happy
  • zero

  • Mesaje scrise: 307
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Lol Smile
Eu ma gandeam la o chestie ... nu stiu daca se poate, dar daca este cineva aici cu cunostinte mai temeinice, sa isi dea cu parerea.

S-ar putea face sa cuplez eu de la buton racirea?
Intr-un fel sa pornesc eu cand am chef ventilatorul si circuitul in radiator.

Tehnic nu ar fi dificil, si practic ar fi util vara pe caldura, blana, etc Smile
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Se poate apeleaza la cineva care cunostinte de electrica.
Sau trage tu doua fire de la ventilator astfel incit sa scurtcircuitezi termocupla cind vrei sa mearga ventilatorul suplimentar.
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sa fie trase fire de pe termocupla.Trebuie montat un releu (40A) pararel cu termocupla undeva intr-un loc protejat si acest releu trebuie comandat de la bord.Daca folositi un buton cu martor luminos e cel mai OK pentru a nu uita ventilatorul mereu cuplat.Atentie mare ce fel de fire folositi si pe unde le trageti pentru a nu da foc la masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR