Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am o mare problema cu masina azi am fost sa fac schimbul de ulei si filtre in service,am opel astra Y20DTH
dupa ce a schimbat filtrul de motorina a pornit pret de 15sec dupa care s-a oprit
trebuia sa puna motorina in filtru la inceput ,cred ca a luat aer instalatia
am incercat mai multe ore sa o pornim insa fara suces,am dat foarte mult la automat ,nu am reusit sa scot aerul sper sa nu se fi ars pompa

acum am lasat-o in service pana luni si cred ca cei de la service tot nu vor stii cum sa o porneasca Crying or Very sad
Skip ads

  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@Cristi.n , pe forum exista multe posturi cu pornirea mot. 20dth dupa schimbarea filtrului de motorina !

Dupa schimbare trebuia umplut paharul filtrului cu motorina , dat la cheie si cand o lua trebuia turata pe la 2500-3000 de ture ca sa treaca de golul de aer de pe conducte !

Acum pt a rezolva problema , desfa o conducta de la un injector si da la automat pana da motorina fara spuma , o strangi bine la loc si gata !
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Buna Bogdan,

din pacate ieri am facut si asta insa tot degeaba ...nu a vrut sa porneasca
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
aceasi problema am avut si eu ,
se scoate conducta de motorina care intra in filtru,
se mufeza un furtun ( in locul conductei) de dimensiune egala cu conducta si la celalalt capat al furtunului o pilnie,
se pune motorina in pilnie si dai la automat,
daca nici asa nu o ia
scoti furtunul care iese din filtru de aer
si pui o cirpa imbibata cu benzina si iarasi dai la automat
(dar atentie cu cirpa de benzina )
la mine asa a pornit cu ajutorul unei cunostiinte
toate bune
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca mai degraba incerci cu un spray de pornire, dai 2 - 3 pufuri si porneste. Atentie! sprayul sa da dupa debitmetru, adica se scoate tubulatura de aer astfel in cat atunci cand spay-ezi sa se faca dupa debitmetru.
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
au incercat 3-4 sprayuri dar au dat inaintea debitmetrului.s-a incercat si metoda cu palnia.
defapt sambata idiotii aia de la service au incercat cam tot sper sa nu se fi ars pompa (sa dat la automat cred ca de 50 ori)
maine dimineata merg sa puna testerul pe ea,sa vedem daca apare vreo eroare.
masina o am de trei ani si nu am avut nici o problema intotdeauna a pornit la prima cheie.
parerea mea este ca ori s-a fisurat o conducta si trage aer fals tot timpul sau este ceva in neregula cu filtrul.
nu-mi vine sa cred ce se intampla de la un schimb de ulei.

multumesc pt sfaturi
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Se pune o pompa de vid pe retur (ex. o pompa de benzina de dacie) care sa traga dinspre pompa si se da la ea pana faci scurta la mana. Cel mai bine e sa pui un furtun transparent. O ia cam din a 3-a incercare. Ca sa nu mai ai pb pe viitor poti monta o pompa cu supapa unisens inainte de filtru pe tur. Bafta.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
nu e prea ortodox ce-ti recomand eu, dar ai putea incerca si asta: s-o pornesti tractata. eu unul am pornit astra cu motor y20dth tractata de cateva ori pe parcursul a 3 ani si nu au aparut probleme.
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Sal,

am fost cu masina la Opel azi si mi-au pus-o pe tester ...se pare ca pompa de injectie a cazut Crying or Very sad
acum trebuie sa o schimb si am inteles ca e foarte scumpa.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu o schimba la Opel.
Cauta mesajele lui dartagnan si vezi cum a procedat el.
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
acum nu stiu daca poate pica pompa din cauza asta?
asteptam parerile celor care stiu sigur,
dar parerea mea este;
daca ai fost cu masina la service ,eu cred ca e problema lor ,
ei ar trebuii sa-ti schimbe pompa nu?
nu e vina ta ca au uitat ei sa puna motorina in borcanul ala,
am mai gasit ceva asemanator cu ceva timp in urma pe forum ,
a dus masina sa li schimbe nu stiu ce si cind sa plece nu a mai pornit
si pina la urma au decoperit cauza ,
un angajat al service-ului avea masina asemanatore si li schimbase omului piesa cu una defecta,
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pompa la Y20DTH se amorseaza singura.
Daca mergi cu masina pana faci pana prostului, dupa ce pui motorina dai la automat 10-15 secunde si o ia.

Ii poate acuza pe aia doar daca demonstreaza ca au ciupit garnitura sau alt furtun, chinuind in felul asta pompa... "(sa dat la automat cred ca de 50 ori) "

Cristi, ia legatura cu cei de la Bosch din Ploiesti, ei iti vor spune daca e pompa stricata sau nu, tot ei iti vor da cel mai bun pret pentru reparare si iti vor oferi garantie.
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Am cautat eu in locul lui maiandrei si ti-am gasit 2 linkuri, dintre care unul chiar cu problema pe care am avut-o eu cu pompa de injectie: https://www.clubopel.com/vie...highlight=#239511 si https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#248328.
Eu am reparat-o la Bosch Service Chitila si mi-au dat garantie 2 ani. Totusi, nu pot sa nu remarc faptul ca ti-a cazut pompa asa, dintr-o data, fara nici un semn. Adica te duci sa schimbi uleiul si filtrele in service (de ce in service pentru operatii atat de simple, nu stiu) si cand sa pleci, stai asa ca ti-a cazut pompa. Si inca un lucru: mie mi-au spus ca ei nu se baga la pompa de injectie si m-au trimis la Bosch. Asta in SERVICE OPEL!
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pe tester am avut eroarea P1651
la opel au zis ca pomta de injectie era foarte uzata si cica nu este moarta de tot dar este pe duca..ca nu mai are putere ca sa scoata aerul din instalatie...ceva de genul si trebuie schimabta
o sa incerc sa o trag cu alta masina pe o distanta mai mare

cei de la service au platit transportul si consultatia la opel
  • Bogeyman

  • Mesaje scrise: 234
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Ascona 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Daca o tragi, iti va porni, vei merge frumos cu ea si in dimineata urmatoare va face aceleasi figuri. Eu zic s-o duci direct la doctor daca o pornesti.
  • NEACSU ADRIAN MARIUS

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
nu ma dau destept dar eu cand schimb filtru de motorina pun motorina in vasul respectiv si inainte de a o porni il pun pe mecanic sa tina strins cu un patent returul 20-30sec.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ce s-a intamplat, stim.
In cazul de fata, ce sfaturi utile ne poti da?
  • cristi.n

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am tractat-o vreo 10 km si tot nu a luat-o...cred ca nu mai pot face altceva decat sa schimb pompa
la Service Bosh Chitila chiar se pot si repara aceste pompe?la Ploiesti chiar nu am cum sa ajung cu masina..
la opel una noua este 72mil Shocked !
  • dartagnan

  • Mesaje scrise: 370
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Salut!
Abia acum am vazut topicul acesta. In aceiasi situatie am fost si eu. Sfatul meu este sa mergi la Bosch Car Service Ploiesti la d-l Mihailescu. Este doctor in pompe de injectie. Nu este neaparat sa mergi cu masina ta. Eu m-am dus cu pompa si injectoarele in sacosa, i le-am lasat dimineata si la ora 17.00 era totul rezolvat, asta bineinteles dupa ce am fost sigur ca este pompa de injectie de vina. Costa ceva dar ti se da garantie 2 ani. Daca vrei sa-ti dau un numar de telefon a d-lui Mihailescu trimite PM.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
recomand si eu tot bosch car service ploiesti, dl. Mihailescu. si eu am facut reparatia pompei la acest service, pe cand era in bucuresti. au trecut 4 ani de atunci fara nicio problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR