- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
O intrebare:
Cand porniti motorul plecati imediat sau stati putin sa se incalzeasca?
Eu dupa ce pornesc motorul urca turometrul pe la 1500, se aude un zgomot suplimentar (am aflat de curand ca este o pompa care nu-stiu-ce-face-cand e motorul rece), iar cand pompa respectiva se opreste, scade turometrul pe la vreo 850-900, moment in care bag in viteza si plec. O fi bine, o fi rau, intreb si eu...
Poate ar fi mai bine sa-l fac chestionar???
Cand porniti motorul plecati imediat sau stati putin sa se incalzeasca?
Eu dupa ce pornesc motorul urca turometrul pe la 1500, se aude un zgomot suplimentar (am aflat de curand ca este o pompa care nu-stiu-ce-face-cand e motorul rece), iar cand pompa respectiva se opreste, scade turometrul pe la vreo 850-900, moment in care bag in viteza si plec. O fi bine, o fi rau, intreb si eu...
Poate ar fi mai bine sa-l fac chestionar???
- maddan
- **
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Ai uitat de o secventa in cadrul pornirii:
1. Fac contact cu cheia, dar nu pentru demaraj. Ci pentru a-mi porni toate alea electronice din masina, cu precadere circuitul de alimentare.
2. Las la relanti cam 10-15 secunde.
3. Plec, fara a tura prea tare in primul minut.
Citisem undeva ca cele mai mari uzuri le are motorul care este fortat sa plece absolut rece. Sunt complet de acord. In alea 10-15 secunde se unge si el peste tot si se dezmorteste.
1. Fac contact cu cheia, dar nu pentru demaraj. Ci pentru a-mi porni toate alea electronice din masina, cu precadere circuitul de alimentare.
2. Las la relanti cam 10-15 secunde.
3. Plec, fara a tura prea tare in primul minut.
Citisem undeva ca cele mai mari uzuri le are motorul care este fortat sa plece absolut rece. Sunt complet de acord. In alea 10-15 secunde se unge si el peste tot si se dezmorteste.
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
maddan a scris:Ai uitat de o secventa in cadrul pornirii:
1. Fac contact cu cheia, dar nu pentru demaraj. Ci pentru a-mi porni toate alea electronice din masina, cu precadere circuitul de alimentare.
2. Las la relanti cam 10-15 secunde.
3. Plec, fara a tura prea tare in primul minut.
Citisem undeva ca cele mai mari uzuri le are motorul care este fortat sa plece absolut rece. Sunt complet de acord. In alea 10-15 secunde se unge si el peste tot si se dezmorteste.
1. Fac contact cu cheia, dar nu pentru demaraj. Ci pentru a-mi porni toate alea electronice din masina, cu precadere circuitul de alimentare.
2. Las la relanti cam 10-15 secunde.
3. Plec, fara a tura prea tare in primul minut.
Citisem undeva ca cele mai mari uzuri le are motorul care este fortat sa plece absolut rece. Sunt complet de acord. In alea 10-15 secunde se unge si el peste tot si se dezmorteste.
Perfect de acord cu tine; mai nou nici eu nu mai stau pana se opreste pompa de aer, dupa maxim 20 secunde plec usor; de asemenea nu o urc in ture mai mult de 2500 pana se incalzeste.
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Eu pun contactul si nu initiez demarorul pana nu se stinge martorul de la airbag...asta e un fel de cronometru dupa ureche....cica in perioada asta pompa de alimentare realizeaza o oarecare presiune si injectia functioneaza din momentul pornirii demarorului....am si observat asta...daca pornesc cum am descris mai sus, dupa 2-3 ture porneste, dak pornesc direct...porneste dupa 5-6 ture..pt plecat de pe loc mai astept 5-6-10 sec. pana ajunge turatia sub 1000 si in primele minute merg "batraneste"
- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
Pai dupa ce pun contactul astept sa se stinga in bord urmatorii martori: ABS, Airbag si cel de atentionare "low fuel", asta in cazul in care am mai multa benzina, abia dupa aia pornesc motorul; n-am avut pana acum probleme sa nu-mi porneasca din prima (am masina din aprilie 2004), in prezent are 156000 km la bord - nu stiu cat de reali)
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
NiceGuy
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
dragoshel
- Mesaje scrise: 75
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
Dau 2 pedale invart cheia si masina porneste...Stau 1 minut timp in care socul automat imi regleaza si imi coboara turatia.1 minut e timp suficient sa unga motorul si cutia ,,,dar nu sa il incalzeasca.
Aseara am venit de la mare...nu am pornit masina 7 zile....si dupa 4 pedale si 2 chei a luat-o ....Ma declar satisfacut
Este normal ca in momentul in care masina a stat afara 8 ore ...nepornita...sa o astepti 1 minut sau 2.Chiar daca afara sunt 40 de grade Celsius masina aia are tot uleiul scurs in baie.Asa ca fie-va mila de ele...cum le tratati ,,,asa se poarta ele cu voi
Aseara am venit de la mare...nu am pornit masina 7 zile....si dupa 4 pedale si 2 chei a luat-o ....Ma declar satisfacut
Este normal ca in momentul in care masina a stat afara 8 ore ...nepornita...sa o astepti 1 minut sau 2.Chiar daca afara sunt 40 de grade Celsius masina aia are tot uleiul scurs in baie.Asa ca fie-va mila de ele...cum le tratati ,,,asa se poarta ele cu voi
- john_taff
- OP
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
remusnrs
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat
E, la mine e un pic mai altfel: dau la cheie, porneste, stau cateva secunde (iarna mai mult oleaca), o scot din garaj aproape fara sa o turez, ma dau jos, inchid poarta, mai merg 7 metri, iar opresc, iar ma dau jos, deschid ALTA poarta .... poveste lunga.
Cand nu sunt acasa, dau la cheie, imi pun centura, ma mai foiesc un pic pe scaun si plec
Cand nu sunt acasa, dau la cheie, imi pun centura, ma mai foiesc un pic pe scaun si plec