Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • bodyaron

  • Mesaje scrise: 257
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mai am o intrebare: dk nivelul de echipare este cosmo la 1.6T toba de esapament se va vedea sau nu
Skip ads

  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Nu, pentru asta trebuie sa-ti iei unul din kiturile OPC.
  • dady_vale

  • Mesaje scrise: 893
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 Z16xp1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Ziceti-mi si mie cine a condus motorizarea 1.6T cea de 180 z16LET? si pe ce masina.

Si mai este o motorizare Z16LER care are 192CP identica la CP si cuplu ca si Z20LET care sunt diferentele intre ele atunci? Ca eu nu ma prind. Sad
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Nu, pentru asta trebuie sa-ti iei unul din kiturile OPC.


Daca isi ia varianta de echipare cosmo si motorul turbo din ce stiu eu ii pune toba din aiai "sportiva" si i se vede tipsul afara . Cel putin eu la Astra H in 5 usi Cosmo Plus si 2.0 turbo asa aveam ! Si toba se auzea foarteee bine !
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Atunci inseamna ca asa e! Si, nu ai facut si tu o inregistrare de sunet? Wink
  • cata_soare

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Si eu sunt foarte interesat de aceasta motorizare...daca are cineva rog mai multe detalii si daca e din Buc as vrea sa arunc si un ochi la ea , daca e cu putinta
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Atunci inseamna ca asa e! Si, nu ai facut si tu o inregistrare de sunet? Wink


Cand am vazut prima oara masina aia , am zis O Doamne ! Are 4 usi .... ce de kkt ! Finul meu care era cu mine a zis : vezi bah baiatule ce elegant ! Ai si tu usa in spate acum ! Nu mai stai sa dai scaunul in fata toata ziua ..
In schimb am fost foarte surprins cand am vazut "nervozitatea" acelei masini : cutie , sunet tobe si motor !
Ca sa revin la toba la un moment dat e putin deranjanta pt unii , cutia fiind foarte scurta face sa se auda toba si la 110 in a-5-a !
Un singur amendament : masina avea echipare Cosmo Plus pt Olanda si s-ar putea sa difere optiunile fata de Romania . De ex. avea pedalier sport de aluminiu din fabrica ! Si extinctor sub scaunul pasagerului Laughing Ziceai ca-s de la pompieri
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Intelegeti ca nu exista crestere de putere fara crestere de consum de combustibil?
Pentru cresterea puterii trebuie sa creasca randamentul motorului iar cresterea se obtine prin imbunatatirea arderii prin scimbatrea chip-ului se modifica dozajul de combustibil dar nicidecum unghiul camelor sau modificarea
camerei de ardere sau cresterea compresiei toate acestea ducind la cresterea puterii.
Pentru cresterea randamentului unui motor trebuie crescut randamuntul arderii
combustibilului asta e motivul pentru care a aparut injectia de benzina si in acest domeniu sunt japonezii sunt cei mai buni
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@Simeontimplaru
Watching a game ,
Having a Bud ....
Trueeee ......
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
simeontimplaru a scris:Intelegeti ca nu exista crestere de putere fara crestere de consum de combustibil?
Pentru cresterea puterii trebuie sa creasca randamentul motorului iar cresterea se obtine prin imbunatatirea arderii prin scimbatrea chip-ului se modifica dozajul de combustibil dar nicidecum unghiul camelor sau modificarea
camerei de ardere sau cresterea compresiei toate acestea ducind la cresterea puterii.
Pentru cresterea randamentului unui motor trebuie crescut randamuntul arderii
combustibilului asta e motivul pentru care a aparut injectia de benzina si in acest domeniu sunt japonezii sunt cei mai buni
Ba da, dar iti faci motorul varza foarte repede. Nitroxidul de azot (NOS) nu arde, si nici nu iti consuma mai mult conbustibil. El e foarte rece, si cand este eliberat in pistoane, raceste foarte repede camera de ardere. Racind camera, isi micsoreaza volumul foarte repede, dar explozia este aceeasi. Deci, o explozie intr-un spatiu mai mic, rezulta mai multa putere ... fizica pura Wink
  • Fyl
  • *
  • 8 mesaje
  • din 08 Mar 2007
  • Astra 2007 Z13DTH
  • Bucuresti
  • Fyl

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2007

  • Mesaj Privat
offtopic: 'marile' masini de curse de benzina incep sa si-o cam ia peste tot unde concureaza si masini diesel (curse de anduranta [vine LeMans24 in curind] sau WTCC)

explicatia referitoare la NOS e doar partiala, cresterea de putere vine de la faptul ca odata ce volumul oxigenului admis in cilindru este miscorat prin racire, in acelasi spatiu se poate baga oxigen suplimentar si ca atare si combustibil suplimentar, de aici si cresterea de putere dar pe baza unui consum suplimentar

1.6T 192cp e disponibil doar pe Corsa OPC

diferenta de consum intre 1.6T 180 si 1.9 150 nu e chiar asa mica ca in spec-uri, din ce am mai discutat cu lumea la intilnirile de la Polivalenta in Bucuresti cei cu 1.9 150 (tunat sau nu) au consum 9-10-11%, cei cu 1.6 180 au de la 14% in sus ... e adevarat ca cine isi ia benzina turbo are deseori mai multe 'veleitati' sportive Smile
  • Iscander_88

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1999 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
O prima comparatie este ca un motor diesel cu turbina are aproximativ aceeasi putere ca unul pe benzina...fara turbina...si motor mai mic Smile Asta o pot dovedi oricui, pe orice masina. Daca vrei o comparatie, este motorul diesel de 2000, cu turbina, are aproximativ 130 -150 cai putere, iar motorul de 1.4 TSI de la VW are 140 (prototipul avea 170, dar au sczut din putere pentru varianta de serie, probabil sa fie mai longeviv)
  • vyktor1980

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
1.6 T CLAR! la noi diesel-ul.. e de rahat. acum am vectra 1.9 cdti 150 cai. si am schimbat 2 filtre in 3000 de km. se oprea pur si simplu in mers... de la motorina proasta.. iar la preturile de acum.......... nu mai conteaza. acum astept cu interes astra care am comandat-o 1.6 turbo Very Happy nu mai am rabdare.......... In plus am 14.5 consumul in oras la vectra, cutie automata, .. dar e mult oricum....
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
vyktor1980 a scris:... si am schimbat 2 filtre in 3000 de km. se oprea pur si simplu in mers... de la motorina proasta..
Foarte interesant, eu schimb filtrul de motorina la 15k si nu am probleme. Unde gasesti motorina atat de proasta?
In plus, ai un consum imens. Ai facut o testare mai amanuntita masinii, sa nu ai alte bube?
  • vyktor1980

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am facut revizia la 60.000 iar pe la 63 de mii mi se oprea masina in mers. motorina pun numai de la mol din militari de la lujerului si omv de pe bd timisoara. am fost la service pe la 63 de mii si a trebuit sa imi schimbe iar filtrul diesel pt ca pur si simplu nu mai trcea motorina de el :O legat de consum, totul este OK. nu e nici o problema. in afara imi ia 6 la suta la 150 km/h, numai ca in oras mananca mult pt ca e automata. acum am 13.4 la suta consumul pe ea de la ultimul plin efectuat, mers numai in oras. asa, consumul mixt e 8.3 in ultimii 15 mii de km.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
bertone a scris: Cand am vazut prima oara masina aia , am zis O Doamne ! Are 4 usi .... ce de kkt ! Finul meu care era cu mine a zis : vezi bah baiatule ce elegant ! Ai si tu usa in spate acum ! Nu mai stai sa dai scaunul in fata toata ziua ..
In schimb am fost foarte surprins cand am vazut "nervozitatea" acelei masini : cutie , sunet tobe si motor !
Ca sa revin la toba la un moment dat e putin deranjanta pt unii , cutia fiind foarte scurta face sa se auda toba si la 110 in a-5-a !


Aici nu sunt de acord... cine isi ia masina (oarecum...) sportiva nu are ca scop nedeclarat cel de face taxi pe de-a moka pe la neamuri... daca le convine, apleaca cocoasa si stau in spate, daca nu, cauta alt papagal, asta pana nu sponsorizeaza la cumparare... Wink
In al doilea rand, cutia "scurta" este, evident, un plus pe circuit, dar, la actualul pret al combustibilului e un sac fara fund, mai ales daca te dai mult pe autostrada, la viteza stabilizata...
Acuma, sa revin si eu la intrebarea initiala, intre un turbo-diesel si un turbo-benzina il prefer pe primul, eficacitatea este mult superioara din toate punctele de vedere. Wink
Singurii care profita prin introducerea motoarelor turbo-benzina sunt... constructorii... Idea
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:... cand benzina e mai ieftina cu 10% decat motorina si se preconizeaza ca va ajunge ca in UE unde e cu 17% mai ieftina..

Zvonurile sunt exagerate, motorina este INCA cu circa 5 Euro-centi mai ieftina decat benzina... Idea Am alimentat acum 2 ore...

END Esti OFF TOPIC
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cum nu pot modifica, completez... comparator de pret carburanti, FR, BEL, si Elvetia...

http://www.carbeo.com/
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,544
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Eu spun de Italia, unde am vazut preturile. Astia din Como se duc in Elvetia sa cumpere combustibil.

La noi diferenta e inca prea mica ca sa renteze benzina turbo: 45000 motorina, 42000 benzina. In viitor, e de asteptat. Deja se discuta reducerea accizelor in UE, sub presiunea transportatorilor si a opiniei publice.

@vyktor1980
As recomanda sa faci o curatare de rezervor. Motorina proasta nu explica imbacsirea filtrului la 3000km. Sunt sigur ca ai rezervorul plin de mal adunat de la cei 5000 de litri de motorina pe care i-ai bagat pana acum.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
mi s-a cam taiat de 1.9 cdti, aveam ceva in cap cu motorul ala insa 1.9 cdti 150 hp e de fapt un motor de alfa romeo dupa spusele unui vecin care lucreaza la di-bas iar varianta remapata la 200 nu va fi nicioadata perfecta in sensul ca mereu are nevoie de cate ceva, ba furtun, ba senzor ba vreo supapa si asta la o masina luata de noua
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR