Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Aseara, vineri 5 august venind pe la 11 jumate seara dupa ploaia torentiala dinspre unirii spre tineretului am gasit apa pana la jumatatea usii si ne avand alta alternativa a trebuit sa trec prin ea . Problema e ca acum Y20DTH'u se comporta ca un diesel (foarte lenes) nu mai "trage" !! taicamiu zice ca ar fi de la filtrul de aer ca asa a facut si el si dupa aia a trebuit sa-l schimbe ! eu unu as prefera sa-l las sa se usuce (ma gandesc ca daca e cald in maxim 2-3 zile se usuca ) nu de alta da' nu am mai mult de 1000 de km de cand l-am schimbat si nu imi vine a arunc cu banii pe fereastra !! Voi ce ziceti ? E filtru? pot sa-l las sa se usuce ? va reveni la normal dupa ce se usuca ? Help !! aaaa Si din cate stiu eu filtrul de aer e in cutia aia din stanga nu? ca as desface-o sa-l scot ca sa-l pun la uscat !


Ultima modificare făcută de emmanuel la Lun 08 Aug, 2005 12:36 pm
Skip ads

  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Omule, la asemenea masina tu te zgircesti la un filtru de aer de citeva sute de mii ? Dar mai intii desfa carcasa lui si vezi daca a ajuns apa la el.
Adu-ti aminte la masinile de teren adevarate de ce au filtrul de aer in partea de sus a caroseriei.
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Stii, sunt cam zgarcit din fire !! Very Happy si nu imi vine sa-l schimb pt ca e NOU !!!!
  • vectrapxi

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Dar ce zici tu daca apa imbibata in filtru se duce ca o ceata pe cilindri si iti strica pelicula de ulei odata ce zici ca iti influenteaza si amestecul de gaze si nu iti mai functioneaza motorul corespunzator. Te trezesti cu uzura prematura la motor sau altele mai grave. Parerea mea este ca risti cam mult mai ales ca esti si zgircit si nu vrei sa bagi bani in masina.
Toate cele bune !
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
merci vectrapxi !! cre' ca o sa incerc sa scot filtul de aer si sa il usuc !! dc nu merge ma duc sa-l schimb !!!
  • Adrian P.

  • Mesaje scrise: 169
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2005

  • Mesaj Privat
emmanuel a scris:
...din cate stiu eu filtrul de aer e in cutia aia din stanga nu? ca as desface-o sa-l scot ca sa-l pun la uscat !


Acolo este filtrul. Iti ia cam 30 de secunde sa vezi daca este ud sau nu. Daca este ud trebuie sa scoti si toata apa din "cutia" in care sta. Nu mi-as face probleme cu ceata de apa intrata in cilindri pentru ca se evacueaza cu gazele arse, dar este foarte posibil ca debitmetrul (o piesa intermediara pe conducta dintre cutia cu filtrul de aer si motor si care are o mufa cu un cablu) sa se strice definitiv in contact cu apa (chiar sub forma de ceata). Costa aprox. 8 milioane. Daca chiar s-a udat filtrul nu mai merge de loc cu el ud (la nevoie mergi putin fara filtru, dar oricum cu apa indepartata din carcasa admisiei de aer).
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Apa sub forma de vapori poate avea efecte negative doar asupra debitmetrului care furnizeaza calculatorului o cantitate de aer mai mare decit cea reala ceea ce duce la o functionare mai greoaie a motorului. iti recomand sa il usuci si pe acela, ca si restul canalului de admisie, cel putin intre filtru si debitmetru.
Apa intrata in cilindri nu are efecte negative, decit daca stationeaza acolo o perioada lunga de timp.

Daca filtrul s-a inegrit datorita apei murdare ar trebui schimbat si acela.

Pentru uscare rapida poti folosi un feon pentru uscat parul, si de asemenea tamponare cu hirtie igienica.
  • emmanuel

  • Mesaje scrise: 235
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca am dat 600.000 degeaba !! asta de la service a inceput sa aiureze cum ca ar fi fost o electrovalva de la turbina !! eu nu prea cred !! mai ales ca pe deviz scria curatare filtru si verificare electrovalva !! ma rog !! bine ca am rezolvat-o !!!
merci tuturor pt ajutor !!
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Pai daca a facut doar o verificare a electrovalvei inseamna ca nu de la ea e problema ci de la filru asa cum ai intuit si tu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR