MM
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 0p3|_ freak
- *
- 5 mesaje
- din 15 Apr 2004
0p3|_ freak
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- klax187
- **
- 188 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Vectra 1994 C18NZ
- Iasi
klax187
- Mesaje scrise: 188
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
MM
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
MM
- Mesaje scrise: 20
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Stai linistit ca nu pari zgarcit ... Asta asa e . Orice masina ai avea , daca o folosesti mult , consuma din buget .
Dar sa ai o masina cu motor de 3l ...sunt chiar bani aruncati pe fereastra.
Ideea e ca nu ma plimb mai deloc cu ea ca nu e inmatriculata...
Poate fac rost de un talon ca masina e super buna chiar si dupa atatia ani .
Dar sa ai o masina cu motor de 3l ...sunt chiar bani aruncati pe fereastra.
Ideea e ca nu ma plimb mai deloc cu ea ca nu e inmatriculata...
Poate fac rost de un talon ca masina e super buna chiar si dupa atatia ani .
- 0p3|_ freak
- *
- 5 mesaje
- din 15 Apr 2004
0p3|_ freak
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Kalibrat
- Mesaje scrise: 81
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Ai schimbat vreo bujie la viata ta (fara suparare, ti-o spune cineva care era probabil cu cheia in mana cind cei mai tineri de pe aici nu erau inca nascuti )
Eu eram tinta ironiei de mai sus? Fara suparare dar nu ai nici un sens... Compara un motor de monza de 2.8 cu unul de calibra X25XE si ai sa intelegi diferenta.
Nu, nu am schimbat bujiile ca erau unele performante direct pe motorul C20XE cand l-am schimbat cu ala vechi C20NE.
Normal ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri. Am vazut un Audi A6 din 2002 cu blocul motor fisurat. Si aia era masina de 60-80.000 Euro noua, mai scumpa decat un mercedes...
Iar pe Calibra motorul de senator am citit ca se potriveste fara mari chinuri. Ar merge si cel de Monza de 2.8. Si ala se preteaza la niste modificari bestiale. Si nu tremuri ca-ti ies pistoanele prin capota...
cptplanet
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2004
- Mesaj Privat
Sorin666, imi pare ca ai luat-o personal cand am spus ca motoarele Ecotec (ca al tau, nu ma refer la astea noi cu VVT si alte tehnologii) sunt cele mai proaste DOHC-uri de la Opel. Promit sa ma port mai cu manusi cu tine ca vad ca esti sensibil la critici relative la astra ta, mediocra din toate punctele de vedere dealtfel.
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
fara certuri plz (va zic inainte sa inceapa)
adevaru ca pe vremuri se faceau motoare mai bune, fara zeci de catalizatoare si alte prostii. acuma is multe norme de poluare etc ...
toate motoare sigilate, nu poti sa umbli la el (decat daca nu ai garantie si nu-ti pasa). sa compari 2.0turbo de pe Calibra si unu de pe bertone si vezi diferenta! din motor 2.0turbo din 2000 nu scoti decat 250cp maxim (chiptuning). din calibra scoti 280!
adevaru ca pe vremuri se faceau motoare mai bune, fara zeci de catalizatoare si alte prostii. acuma is multe norme de poluare etc ...
toate motoare sigilate, nu poti sa umbli la el (decat daca nu ai garantie si nu-ti pasa). sa compari 2.0turbo de pe Calibra si unu de pe bertone si vezi diferenta! din motor 2.0turbo din 2000 nu scoti decat 250cp maxim (chiptuning). din calibra scoti 280!
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
cptplanet a scris:
Eu eram tinta ironiei de mai sus? Fara suparare dar nu ai nici un sens... Compara un motor de monza de 2.8 cu unul de calibra X25XE si ai sa intelegi diferenta.
Nu, nu am schimbat bujiile ca erau unele performante direct pe motorul C20XE cand l-am schimbat cu ala vechi C20NE.
Normal ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri. Am vazut un Audi A6 din 2002 cu blocul motor fisurat. Si aia era masina de 60-80.000 Euro noua, mai scumpa decat un mercedes...
Iar pe Calibra motorul de senator am citit ca se potriveste fara mari chinuri. Ar merge si cel de Monza de 2.8. Si ala se preteaza la niste modificari bestiale. Si nu tremuri ca-ti ies pistoanele prin capota...
sorin666 a scris:Ai schimbat vreo bujie la viata ta (fara suparare, ti-o spune cineva care era probabil cu cheia in mana cind cei mai tineri de pe aici nu erau inca nascuti )
Eu eram tinta ironiei de mai sus? Fara suparare dar nu ai nici un sens... Compara un motor de monza de 2.8 cu unul de calibra X25XE si ai sa intelegi diferenta.
Nu, nu am schimbat bujiile ca erau unele performante direct pe motorul C20XE cand l-am schimbat cu ala vechi C20NE.
Normal ca nu se mai fac motoare ca pe vremuri. Am vazut un Audi A6 din 2002 cu blocul motor fisurat. Si aia era masina de 60-80.000 Euro noua, mai scumpa decat un mercedes...
Iar pe Calibra motorul de senator am citit ca se potriveste fara mari chinuri. Ar merge si cel de Monza de 2.8. Si ala se preteaza la niste modificari bestiale. Si nu tremuri ca-ti ies pistoanele prin capota...
*
Dupa ce vei baga un motor de 6 cil. in linie intr-o masina cu motor transversal, mai vorbim noi... Asta e sensul ironiei mele, nu e rautacioasa, dar mi se pare... justificata.
Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
cptplanet a scris:Sorin666, imi pare ca ai luat-o personal cand am spus ca motoarele Ecotec (ca al tau, nu ma refer la astea noi cu VVT si alte tehnologii) sunt cele mai proaste DOHC-uri de la Opel. Promit sa ma port mai cu manusi cu tine ca vad ca esti sensibil la critici relative la astra ta, mediocra din toate punctele de vedere dealtfel.
*
De loc, dar nu e de loc justificat sa afirmi mereu ca "nu se mai lucreaza ca innainte" daca asa ar fi, am fi inca in epoca televizoarelor pe lampi si masinilor cu manivela si transmisie prin lanturi laterale ...
Vechile motoare 2000 16S = simple si gurmande, usor de modificat in atelier (de altfel, internetul e plin de astfel de "sfaturi") cele noi = mult mai economice si LA FEL de fiabile pina nu isi baga gheara in ele "spetialistii"
Cit despre masina mea, nu am de ce sa ma supar, ca nu am participat la punerea ei la punct in uzina
Personal tu nu ai prefera un Ecotec "nou" unui motor din dezmembrari refacut cu mijloacele tehnice de la "casa pionierilor"
In alta ordine de idei, eu cint aud atitea traznai atehnice pe forumurile auto, ma ia cu tremurici, de aia uneori sint mai "caracterial"
Al3xius
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Craiova
- Masina: Astra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2004
- Mesaj Privat
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant
...mai ales ca primele motoare V6 fabricate de Opel au aparut in anii 90 si cu o singura exceptie acestea fac parte din generatia ECOTEC .
sorin666 a scris:Dupa ce vei baga un motor de 6 cil. in linie intr-o masina cu motor transversal, mai vorbim noi...
Calibra are diferential pe puntea din spate la varianta 4X4 deci nu e chiar imposibila adaptarea.
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat
Evident, nu ma refer la vechile motoare V6 cu culbutori si carburator, alea nu le-asi monta nici pe un.. trabant
Mama ce mi-as fi dorit sa ma asez langa tine pe sosea cu Fordul meu din 79' cu cutie automata si motor V6 de 2.8 sa-ti arat ce inseamna motoare . . . . sa te duci sa-ti arunci caruta aia de astra la gunoi.
Oare ai idee cum e pe la 180 la ora sa vezi o masina cu 30 de ani mai veche ca a ta ca i-ti da flasuri ??????
Sa stii ca vorbeste un om care a avut 2 ani Opel Astra G Selection Edition deci stiu ca e o caruta de masina.
CIH_Tuner
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucharest
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2004
- Mesaj Privat