- Cali...nV6
- OP
- 519 mesaje
- din 24 Apr 2004
- Cluj-Napoca
Cali...nV6
- Mesaje scrise: 519
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2004
- Mesaj Privat
Mi-am schimbat filtrul de benzina si am dat de urmatoarea dilema...Filtrul care l-am cumparat este un BOSCH . Cel vechi e purolator. Pentru a respecta sensul sagetii a trebuit sa pun filtrul invers, adica cu fundul spre rezervor. Cel purolator era cu fundul spre motor.
Din cate stiu eu trebuie respectat sensul sagetii. Eu l-am respectat.
Trebuie cumva respactata forma? adica fundul filtrului spre motor ?
Din cate stiu eu trebuie respectat sensul sagetii. Eu l-am respectat.
Trebuie cumva respactata forma? adica fundul filtrului spre motor ?
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- FLV
- **
- 163 mesaje
- din 06 Jul 2010
- Astra 2003 Z16XE
- Neamt
FLV
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Ca sa nu mai deschid alt topic o sa-l folosesc pe asta, daca nu se supara nimeni.
Un prieten a montat la astra G-ul meu Z16XE filtru de benzina, ca ala vechi era spart deacuma si scapa benzina. Acum are o mica problema, e pus INVERS insa functional nu se observa nimic, doar la frig invarte de mai multe ori pana pleaca, nu stiu insa daca e vina filtrului montat invers.
El nu are nici o vina, ca la schimbat in niste conditii grele...era intuneric...era frig...si mi-a facut o favoare ca masina pierdea benzina la greu deacuma.
Este o problema asta ? Sau el oricum isi face treaba (da ma gandesc de ce mai are sensul pe el ). Daca sunteti in cunostinta de cauza va rog sa-mi dati un raspuns.
Va multumesc
Ca sa nu mai deschid alt topic o sa-l folosesc pe asta, daca nu se supara nimeni.
Un prieten a montat la astra G-ul meu Z16XE filtru de benzina, ca ala vechi era spart deacuma si scapa benzina. Acum are o mica problema, e pus INVERS insa functional nu se observa nimic, doar la frig invarte de mai multe ori pana pleaca, nu stiu insa daca e vina filtrului montat invers.
El nu are nici o vina, ca la schimbat in niste conditii grele...era intuneric...era frig...si mi-a facut o favoare ca masina pierdea benzina la greu deacuma.
Este o problema asta ? Sau el oricum isi face treaba (da ma gandesc de ce mai are sensul pe el ). Daca sunteti in cunostinta de cauza va rog sa-mi dati un raspuns.
Va multumesc