Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • optymus

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salutare tuturor..........am nevoie de ajutor!........am schimbat uleiul acum 2 luni .........dar filtrul nu .....pt ca nu l-au putut desface ..................totul afost ok ........pana cand dintr-o data s-a aprins becul de ulei de pe bord ....shi cand am verificat joja ,nivelul uleiului era mult peste maxim ..............ce pot face?...................specific ca am verificatregulat joja si totul era in ordine
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Ce poti face? In primul rand sa citesti Regulamentul de postare. In al doilea rand, scri ca un om normal, altfel nu se va obosi sa citeasca nimeni. In al treilea rand sa schimbi titlul, in ceva relevant, nu asa general (esti la rubrica Probleme tehnice). Eu inteleg ca esti nou pe forum, dar nici asa...
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Auzi aici batrane i-a nu mai critica tu pe nimeni numai sa te bagi in seama! Nu! Cand vezi o neregula semnificativa atunci poti actiona doar cu sugestie nu si critica ca doar nu suntem la balamuc, ne-am inteles? Eu nu am gasit nimic neinregula la mesajul respectivului in cauza, omul probabil nu stia cum sa defineasca problema ca nu toti de pe forum sun mari mesteri mecanici! Asa ca te rog fii discret si obiecti! Exclamation
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Mai intai trebuie sa dai jos tot uleiul(il pui deoparte) si dai jos si filtrul(baga surubelnita in el si rotestel daca e intepenit). Apoi puneti un filtru nou si bagi uleiul care l-ai scos, dar sa fi atent sa nu bagi mai mult de limita reprezentata pe joja. Daca ai incontinuare probleme imi scrii.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Cod: Auzi aici batrane? In forum nu se intra cu barda la brau (e nevoie sa definesc cuvantul barda?). Tu, cred ca e cazul sa vezi de postarile tale nu de ale altora, pentru asta suntem noi moderatorii. Sunt multi ca tine care cred ca fac Romania mare, dar care si-au vazut numele barat (daca nu stii ce inseamna, mai citeste). Eu nu ma bag in seama, ma baga altii (la asta se ajunge dupa multa truda, dar nu e cazul tau).
Si acum sa trecem la problema lui tehnica: bagat surubelnita in filtru se face in spatele blocului, noi mai scoatem filtrul si cu scule...
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Auzi pritene, eu fac Romania MARE si mai bine i-a tu si citeste caci nu stii cine sunt si unde lucrez, ok? Si cum zice-am lasa criticele si folosestet de sugesti(ceea ce trebuie tu sa faci in functia ta aici pe forum).
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Esti OFF TOPIC @Cod,
Nu vreau să consideri că am ceva cu tine dat fiind faptul că mai avem o discuţie în contradictoriu dar @ldivora ştie bine ce face. Nu degeaba este moderator.

@optymus
În primul rând, dacă nu mă înşel, filtrul tău de ulei este de tipul elementului filtrant montat într-o carcasă de plastic şi nu cartuş metalic de genul celor de dacie aşa că spargerea carcasei va duce la imobilizarea maşinii până la achiziţionarea alteia (carcasa nu maşina). Este şi motivul pentru care acolo unde ai schimbat uleiul, nu au insistat cu desfacerea capacului pentru a nu fi obligaţi ei să ţi-l cumpere.
În al doilea rănd, creşterea nivelului uleiului este cauzată de o problemă tehnică având în vedere faptul că această creştere s-a produs după o vreme de la schimb. Primul pas este gplirea uleiului din motor urmat de determinarea lichidului care a intrat în ulei şi apoi modul în care a făcut-o. În nici o situaţie nu trebuie să repui uleiul în motor. Dacă nu găseşti o rezolvare a problemei ce generează înmulţirea uleiului sau dacă vrei să fii sigur că nu mecanicii şi-au pus mai mult ulei decât trebuie, pui un ulei mai ieftin cu care mergi o vreme.

LE Până să postez eu, spiritele s-au încins.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate cu carcasa, nu mi-am data seama de ea...eu zic ca nu are nimic motorul daca daca repui uleiul deabea folosit.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Cod: Da iti dau o sugestie: ia un manual de gramatica! Asta pana intervine Admin-ul.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu zic mai intai sa pui tu mana pe un abecedar.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Păi în celălalt topic, spuneai că 1-2 picături de benzină ajunse în ulei fac ravagii iar acum recomanzi folosirea unui ulei în care a intrat o cantitate semnificativă de carburant sau apă?

LE Carburantul de care vorbim e tot benzină. Vorbim de un motor 1.8i
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Nu am idee despre care comment imi spui!
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cod a scris:Nu asculta tu prostiile altora! Benzina intr-un diesel il poate face praf, si cei care bag iarna chiar si un litru de benzina la un plin de motorina comit o mare gresala. Dieselul consuma ulei prin contrucite deci in consecinta carburantul face contact cu uleiul din motor. Odata ce benzina a intrat in uleiul dens destinat special dieselului, l-a diluat si motorul ajunge sa se gripeze Exclamation Am avut prieteni care au patit-o si l-au gripat iar altii care au scapat, sa speram ca tu vei scapa. Primul lucur care trebuie sa il faci e sa verifici vascozitatea uleiului si sa adaugi chiar daca e sub nivel doar cu o unghie. Daca cumva simti uleiul ca e subtire, shimbal pe loc indiferent cati kilometrii ai parcurs cu el!


LE Gta cu off topicul.

Ai şi rămas dator cu ceva răspunsuri. Greşesc Question


Ultima modificare făcută de Gabi.B.HD la Mar 29 Apr, 2008 8:24 pm
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu imi dau seama la ce gresala te referi in comment-ul meu, te rog specifica!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
De ce s-o pune Castrol GTD Magnatec 5W40 la diesel? Sau Aral HighTronic 5W40? Sau GM 5W30 Opel? Pentru ca e dens? Atunci chiar ca nu stii despre ce vorbim aici.
  • calfianu

  • Mesaje scrise: 525
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Suntem romani, si legile si regulamentele sunt facute pentru a fi incalcate.
Optymus, pe viitor ia in calcul:
Titlul si descrierea mesajului trebuie sa fie EXPLICITE si nu la modul general

Exemplu de titlu general (incorect): "Problema mare!".
Exemplu de titlu explicit (corect): "Problema Valva EGR Astra G".

In cazul topicului de fata "S-a blocat filtrul de ulei"
In plus:

8. Foloseste-ti bunul simt si cei 7 ani de acasa si vei fi apreciat pentru asta. Nimeni nu apreciaza un om needucat.

Cod. Cu "auzi batrine" te adresezi persoanelor pe care le cunosti. Deoarece Regulamentul spune:

5. Este evident ca limbajul tau pe forum trebuie sa fie lipsit de injuraturi si de jigniri. De asemenea este strict interzisa folosirea de obscenitati in mesaje, in username, sau oriunde altundeva pe site. In caz contrar iti vom acorda 7 zile sa te linistesti (suspendarea contului).

Eu nu sunt moderator, dar ai jignit si trebuie sa stai pe tusa si sa meditezi vreo 7 zile. Nu stiu de ce moderatorul a mai stat pe ginduri.

Ca sa iti fie, poate, mai usor sa intelegi, acest forum este proprietate privata. Esti binevenit atata timp cit nu superi proprietarul. Daca proprietarul spune ca nu ii convine ceea ce faci, pleci. Nu trebuie sa astepti sa fi dat afara. Daca nu iti place proprietatea, din nou, pleci.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Mult stimabile coleg COD- am sa inchid eu aceasta discutie, si nu o face Laurentiu din prea mult bun simt(ceea ce tie iti lipseste cu desavarsire).
1. Daca citeai tu regulamentul acolo unde lucrezi tu si esti mare si tare ai fi vazut ca un topic se deschide numai dupa ce ai folosit functia cautare si nu ai gasit nimic. Plus , daca s-a mai discutat despre ceva asemanator e bine a se posta acolo unde s-a mai discutat, si nu inceperea unui topic nou. Nu toti cei care sunt membri pe acest forum trebuie sa aiba topicul lor. Asta e valabil pentru ca cei care au probleme cu adevartat sa le gaseasca rapid si sa nu caute 3 saptamani printr-un morman de balarii (genul alora de le-ai postat tu mai sus).
2. Daca totusi e o problema care nu s-a mai discutat - se deschide un topic nou - dar.... se da un titlu sugestiv al problemei, cu toate datele masinii, an fabricatie, tip motor, tip caroserie,etc pentru ca cei care vin in ajutor sa o faca cat mai bine informati.
3.Cand un moderator atrage atentia unui coleg , nu trebuie sa vina unul ca tine sa comenteze - esti cumva avocatul poporului?
4.Daca ai ceva de comentat la adresa moderatorilor , gasesti in regulament modalitatea civilizata de ai reclama.
5.Daca esti recalcitrant si nu esti in stare sa duci o discutie civilizata cu cineva, nu intra pe acest forum. Nu este o obligatie pentru nimeni sa iti suporte figurile.
6.Ai face bine sa intelegi ceva din ce ti-am scris aici, si pe viitor sa te conformezi ca noi toti aceluiasi regulament, in caz contrar vei suporta consecintele aceluiasi regulament.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR