CRIMA
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- ceribros
- ***
- 520 mesaje
- din 07 Mar 2008
- Corsa 2008
- Bucuresti
ceribros
- Mesaje scrise: 520
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2008
- Mesaj Privat
rpopa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
A facut-o si fratele meu. A bagat 15L benzina in rezervorul aproape gol. Initial a inceput sa dea in nas, apoi nu a mai vrut sa porneasca. Masina este un Astra H Z17DTH. Problema este ca a dat la automat de cateva ori. Care ar fi procedura?
1. Golire rezervor. Pe unde la Astra H?
2. Umplere rezervor cu motorina.
3. Pornire la sufa
Este corect asa?
1. Golire rezervor. Pe unde la Astra H?
2. Umplere rezervor cu motorina.
3. Pornire la sufa
Este corect asa?
- Xperiment
- **
- 218 mesaje
- din 10 Oct 2006
- Astra 1995 X16XEL
- Brasov
Xperiment
- Mesaje scrise: 218
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2006
- Mesaj Privat
Daca ai rezervor de 60l cred ca 15 litri nu se simt daca il umpli cu motorina. Nu stiu cum e la tine dar la mine am la pompa de injectie un ventil pt scoaterea aerului de pe instalatie. Poti folosi aia pt scoaterea benzinei pure cam pana cand vine amestec si poate o sa mearga. Orice ai face... NU porni masina la sufa. Nu prin tragere.
rpopa
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Nu asculta tu prostiile altora! Benzina intr-un diesel il poate face praf, si cei care bag iarna chiar si un litru de benzina la un plin de motorina comit o mare gresala. Dieselul consuma ulei prin contrucite deci in consecinta carburantul face contact cu uleiul din motor. Odata ce benzina a intrat in uleiul dens destinat special dieselului, l-a diluat si motorul ajunge sa se gripeze Am avut prieteni care au patit-o si l-au gripat iar altii care au scapat, sa speram ca tu vei scapa. Primul lucur care trebuie sa il faci e sa verifici vascozitatea uleiului si sa adaugi chiar daca e sub nivel doar cu o unghie. Daca cumva simti uleiul ca e subtire, shimbal pe loc indiferent cati kilometrii ai parcurs cu el!
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,438 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,438
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Cred că exagerezi. Carburantul nu ajunge în ulei decât dacă motorul are mari prbleme (de obicei garnitura de chiuloasă ruptă). În plus, chiar dacă ai avea dreptate, motorul se opreşte la scurt timp după ce a consumat motorina din instalaţie şi în pompa de injecţie ajunge benzină. Cum cantitatea consumată este foarte mică, partea care ar ajunge în ulei ar fi nesemnificativă la 3-6 litri de ulei cât ia un motor diesel.
Aşa cum s-a mai spus înainte, cel mai mult de suferit are pompa de injecţie întrucât benzina nu asigură ungerea pe care o face motorina.
Aşa cum s-a mai spus înainte, cel mai mult de suferit are pompa de injecţie întrucât benzina nu asigură ungerea pe care o face motorina.
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
Pai tu nu cunosti un lucru, benzina si motorina se amesteca nu raman divizate in rezervor ca si cum ar fi apa si ulei...si nu exagerez deloc caci am prieteni care au patit-o! Pompa de injectie nu sufera deoarece vascozitatea carburantului este mentinuta si continua(eventul sufera daca se intampla sa bagi o foarte mare cantitate de benzina); si ba da la diesel ajunge carburantul in ulei datorita ungerii avansate dieselului.....daca nu ma crezi incearca si tu sa vezi ce se intampla
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,438 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,438
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Ce spuneai de menţinerea vâscozităţii?
15 litri în rezervorul aproape gol menţine vâscozitatea iar câteva grame în 6 litri îl dizolvă periculos?
Şi pe unde ajunge carburantul în ulei, în ce cantitate şi ce se întâmplă după ce o face? Creşte cumva nivelul?
La o maşină ca a mea, (127.000 pe bord) după 10000 km când merg să fac schimbul, ce găsesc în baie?
rpopa a scris:A facut-o si fratele meu. A bagat 15L benzina in rezervorul aproape gol.
15 litri în rezervorul aproape gol menţine vâscozitatea iar câteva grame în 6 litri îl dizolvă periculos?
Şi pe unde ajunge carburantul în ulei, în ce cantitate şi ce se întâmplă după ce o face? Creşte cumva nivelul?
La o maşină ca a mea, (127.000 pe bord) după 10000 km când merg să fac schimbul, ce găsesc în baie?
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,438 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,438
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
tic
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
tic
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
va repet si va spun din proprie experienta (am lucrat intr-un service auto) in afara de pompa de injectie o singura problema majora mai poate fi:uzura prematura a segmentilor si cilindrilor, atunci cand se utilizeaza benzina >75% din amestec in mod repetat.o cantitate mica de benzina in motorina nu afecteaza major calitatea de lubrifiere a motrinei. un alt efect negativ il poate avea asupra parametrilor de lucru din clculator dar aceasta se poate rezolva cu o simpla diagnosticare si resetare a cestor parametri
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu sunt fratele in cauza ce a lasat un tampit la benzinarie sa alimenteze si a alimentat, dar cu benzina in loc de motorina.
Mai aveam 5-6 litri motorina si am alimentat de 50 ron cu benzina, am pornit fara probleme de la Baneasa si am ajuns la Snagov doar cu problema ca atunci cand apasam un pic acceleratia motorul "da in gat" un pic dar cand acceleram totul era ok. Am parcat masina si peste 2 ore cand sa plec am dat de vreo 5-6 ori la automat si nu pornea deloc. Am plecat si acasa am constatat ca alimentasem cu benzina in loc de motorina. A doua zi am desfacut filtrul de motorina, ar ridicat bancheta dar nu am putut desface "capacul" acela de plastic asa ca am bagat un furtun pe intrarea in filtru de motorina si am tras aproape 10 litri benzina, am spalat filrul cu motorina , am curatat toata benzina din carcasa filtrului, am umplut cu motorina filtrul, am bagat in rezervor vreo 25 l motorina si am pornit motorul dupa vreo 2 automate, dupa care am facut plinul cu motorina( am mers in jur de 3 km). Totul a fost Ok dar dupa vreo 150 km am o problema, dimineata porneste bine iar dupa ce motorul se incalzeste ( cam 30 min de functionare) si il opresc dau de 3-4 ori la automat si nu porneste. Asa ca am desfacut filtrul si am vazut ca nu este plin cu motorina ci mai putin de un sfert, l-am umplut am strans capacul, am dat la automat si a pornit. Si tot asa fac de 2 zile, dupa ce merg si apoi opresc motorul desfac capacul umplu cu motorina si pornesc iar pt ca altfel nu merge. Am fost in Ploiesti la un service si mia schimbat garniturile la cele 2 furtune ce intra in filtru si in timp ce eu am dat la automat ei desfaceau pe rand tevile ce intra in injectoare sa vada " daca se alimenteaza sau daca are presiune".
Dupa pornirea motorului nu afiseaza nimic pe bord. totul e ok. Doar ca stau cu sticla ca in epoca de piatra si tot desfac filtul sa il umplu cu motorina, si ma gandesc sa nu uzez si altceva tot desfacand capacul filtrului.
Sper ca cineva ma poate ajuta cu un sfat, pt ca cei de la DiBas m-au luat deja ca injectoarele sunt de vina sau nu stiu ce pompa de presiune pe rampa si nu as vrea sa dau bani asa pe presupusuri mai ales ca suma se invarte in jurul a zecilor de milioane.
P.S. in aceeasi zi dupa ce am pornit-o am schimbat si filtrul de motorina si am profitat de faptul acesta si am schimbat si restul de filtre si uleiul
Mai aveam 5-6 litri motorina si am alimentat de 50 ron cu benzina, am pornit fara probleme de la Baneasa si am ajuns la Snagov doar cu problema ca atunci cand apasam un pic acceleratia motorul "da in gat" un pic dar cand acceleram totul era ok. Am parcat masina si peste 2 ore cand sa plec am dat de vreo 5-6 ori la automat si nu pornea deloc. Am plecat si acasa am constatat ca alimentasem cu benzina in loc de motorina. A doua zi am desfacut filtrul de motorina, ar ridicat bancheta dar nu am putut desface "capacul" acela de plastic asa ca am bagat un furtun pe intrarea in filtru de motorina si am tras aproape 10 litri benzina, am spalat filrul cu motorina , am curatat toata benzina din carcasa filtrului, am umplut cu motorina filtrul, am bagat in rezervor vreo 25 l motorina si am pornit motorul dupa vreo 2 automate, dupa care am facut plinul cu motorina( am mers in jur de 3 km). Totul a fost Ok dar dupa vreo 150 km am o problema, dimineata porneste bine iar dupa ce motorul se incalzeste ( cam 30 min de functionare) si il opresc dau de 3-4 ori la automat si nu porneste. Asa ca am desfacut filtrul si am vazut ca nu este plin cu motorina ci mai putin de un sfert, l-am umplut am strans capacul, am dat la automat si a pornit. Si tot asa fac de 2 zile, dupa ce merg si apoi opresc motorul desfac capacul umplu cu motorina si pornesc iar pt ca altfel nu merge. Am fost in Ploiesti la un service si mia schimbat garniturile la cele 2 furtune ce intra in filtru si in timp ce eu am dat la automat ei desfaceau pe rand tevile ce intra in injectoare sa vada " daca se alimenteaza sau daca are presiune".
Dupa pornirea motorului nu afiseaza nimic pe bord. totul e ok. Doar ca stau cu sticla ca in epoca de piatra si tot desfac filtul sa il umplu cu motorina, si ma gandesc sa nu uzez si altceva tot desfacand capacul filtrului.
Sper ca cineva ma poate ajuta cu un sfat, pt ca cei de la DiBas m-au luat deja ca injectoarele sunt de vina sau nu stiu ce pompa de presiune pe rampa si nu as vrea sa dau bani asa pe presupusuri mai ales ca suma se invarte in jurul a zecilor de milioane.
P.S. in aceeasi zi dupa ce am pornit-o am schimbat si filtrul de motorina si am profitat de faptul acesta si am schimbat si restul de filtre si uleiul
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat