Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • k3ros3n

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am o Calibra C20XE, si de cand am cumparat-o ii mergea greu servodirectia, aproape ca ajungeam sa invart de volan ca la daciile vechi, cu timpul ma obisnuisem asa pana am schimbat curelele caci imi scartaia cand luam viraje stg-dreapta, si in speranta ca va fi rezolvata problema. Cand am fost sa imi schimbe curelele doar 2 erau varza, in schimb cea de la pompa de servo era f ok in schimb nu era intinsa cum trebuie. Dupa ce a intins-o ma asteptam sa mearga mai usor, dar nicio schimbare. M-am uitat in vas mai trebuia completat. Am completat. Si.. degeaba.
Deci nici nu scartaie, vasul este completat pana la nivel max, merge greu.
Ce pot face? Este posibil sa fie pompa de servo dusa? Sau trebuie sa golesc instalatia si sa pun lichid nou?
Am volan sport pe ea mult mai mic decat cel original si cineva imi spunea: Pai cum vrei sa mearga usor? Uite ce volan ai si ce roti trebuie sa invarti (jante pe 16" 205/45/16). Iar pe mine m-a pufnit rasul, caci nu asta cred ca e problema...
Sau asa o fi?
Skip ads

  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
un prieten al meu a rezolvat completand cu lichid de servo.
am inteles ca poate fi si din caseta de directie nu doar din pompa de servo
pt inceput verifica nivelul lichidului
  • k3ros3n

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
pai am completat... duminica mai exact si nicio schimbare...
si daca ar fi din caseta de directie, ce ar putea fi dus pe acolo?
  • air_catalin

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
am inteles ca si la asta ar fi ceva murdar, in principiu se poate repara am inteles, nu stiu exact pt ca nu eu am avut aceasta problema
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Aceasi Problema o am si eu la Calibra....Am schimbat..lichidul de servo...am urmarit sa vad daca pierde..etc..si la fel se comporta!Singura rezolvare..este un schimb de caseta!
  • k3ros3n

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Schimb de caseta directie? Pai la cat ajunge? Si de ce ar fi de acolo problema sa mearga asa greu?
Vad ca esti sigur pe tine... ai schimbat deja caseta directie sau urmeaza?
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
salutare, am o astra g din 2000 , y1,7 DTI si am observat ca merge cam greut directia , fata de o alta astra din 2003 pe care am condus-o. care ar fi cauza? lichid are... mentionez ca am volan reglabil, am urmarit o discutie si spunea ca ar conta si asta. o am de 2 ani si nu i-am schimbat niciodata acel lichid la servo...sa fie si asta un motiv? Rolling Eyes
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Co motorul oprit roteste volanul stanga/dreapta maxim, iar apoi faci acelasi lucru cu el pronit sa vezi diferentza. Daca e mare diferentza si nu ai sunete susupicioase iti trebuie doar sa golesti instalatia si sa o umplii completa cu un fluid nou.
  • GiGiCarbiT

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Pretul casetei SH este de 3mil maxim!
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mersi COD ptr raspuns[daca mi-ai raspuns mie] dar am sa-ncerc metoda cu motorul oprit, nu am observat nici un zgomot la viraje , pe loc, eu ies din parcare cu multe viraje pe loc[ ca doar suntem in RO] si nu am nici un zgomot. Dupa ce probez ce mi-ai zis , am sa postez rezultatul. Mersi ptr sfat. Vb.
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Am facut azi teste cu rotirea volanului pe loc cu motor oprit si pornit. Cu motorul oprit , trag de volan ptr a vira, ca la camioanele ROMAN Smile iar cu motorul pornit merge mult mai usor dar... nu asa de usor cum merge la altii. Zgomote la rotirea volanului, in ambele cazuri, nu am. Sa-nteleg ca treb sa schimb decat lichidul servo? Cam la ce banuti ar fi 1 litru? Sper sa nu fie din caseta Crying or Very sad
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
In cazul acesta nu e din caseta trebuie doar sa schimbi lichidul, mai intai trebuie sa il dai absolut tot jos pe cel existent si apoi pui unul complet nou....un litru ar venii cam la 20/20+ lei, dar eu zic ca meriata caci lichidul servo il schimbi doar odata la cativa ani Smile
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
stiu ca merita si parerea mea este ca nu e scump la 20lei. deci, ar fi decat lichidul Razz mersi mult ptr sfat.
inca ceva, pe unde golesc?
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Ai un surub sub motor(pe baia de ulei), il desfaci..
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@Cod- te rog mult nu mai da sfaturi eronate colegilor- nu pune omul sa goleasca instalatia de servo pe la busonul de la baia de ulei.
@mascatu - ca sa iti dau un raspuns pertinent la problema ta (nu ca si "colegul" de mai devreme) caseta ta de directie posibil sa nu aiba nimic, schimbarea lichidului de servo se face odata la 4 ani, dar nu cred ca va rezolva problema ta. La uniii merge mai bine servo deoarece au servodirectie electrica (EPS - Electric power stearing) iar tu ai servodirectie asistata electric. O alta cauza (dar asta numai dupa o diagnoza) o poate constitui defectarea motorasului care actioneaza pompa de servo. Cred ca era mult mai bine daca dadeai o cautare si vedeai ce s-a discutat pe tema servodirectiei. Gaseai discutii pertinente si cu comentarii de la oameni de specialitate(trami).
- Nu mai posta consecutiv, ci foloseste butonul "Modifica" aflat in stanga sus a mesajului tau.
  • mascatu

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Mda, treaba cu busonul de ulei ........... Question Shocked Cel mai indicat in problema mea ar fi sa consult un "doctor", am dat cautare dar m-a aruncat aici, cred ca ai dreptate cu EPS-ul ala, mas cu care am comparat-o pe a mea este din 2003 iar a mea din 2000...... oricum lichidul cred ca treb schimbat ptr ca eu o am de 2 ani si cred ca nici fostul propietar nu l-a schimbat, am sa mai fac o incercare cu butonul de CAUTARE.............si ptr ca m-ai certat ..........am sa folosesc si butonul MODIFICA. Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR