Sheniloiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am un Astra G Caravan din 2000, am avut in decembrie probleme la alternator si am dus masina la un service. Au rezolvat problema, dar apoi au pornit masina prin imprumut curent, iar dupa ce am plecat de acolo am observat ca becul martor airbaguri/centura sofer ramane tot timpul aprins. Oare am ramas fara airbaguri sau este doar o semnalizare incorecta? Sau nu mai receptioneaza punerea centurii de siguranta? Trebuiesc cautate balbe in calculator?
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
Sheniloiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
Pentru Ursu82
Multumesc pentru raspuns. Totusi, in cartulia de exploatare originala germana care a fost livrata odata cu masina se spune ca becul martor este comun pentru airbaguri si centura de siguranta a soferului. De altfel, pana sa am problema cu alternatorul becul respectiv se stingea cand puneam centura. Cred ca aveti dreptate cu eroarea din calculator, am sa fac o vizita pe la Opel Center cat mai curand posibil, oricum mai am si alta problema (injectoarele 2 si 3 curg usor, am inteles ca este o problema mai veche la motoarele Y17DT).
Multumesc pentru raspuns. Totusi, in cartulia de exploatare originala germana care a fost livrata odata cu masina se spune ca becul martor este comun pentru airbaguri si centura de siguranta a soferului. De altfel, pana sa am problema cu alternatorul becul respectiv se stingea cand puneam centura. Cred ca aveti dreptate cu eroarea din calculator, am sa fac o vizita pe la Opel Center cat mai curand posibil, oricum mai am si alta problema (injectoarele 2 si 3 curg usor, am inteles ca este o problema mai veche la motoarele Y17DT).
- simeontimplaru
- **
- 113 mesaje
- din 17 Mar 2008
- Astra 2002 Y1,7DTI
- Timis
simeontimplaru
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mar 2008
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Am si eu problema cu martorul , am fost la tester, mi s-a resetat eroarea stocata dupa care iar s-a aprins. la mine in cele din urma a fost mufa de la airbag-ul din scaunul soferului care se miscase putin.
Sheniloiu: daca injectoarele iti curg pe la retur-uri problema e simpla: schimba furtunsele de la retur si verifica supapa de aerisire de la rezervor sau din capacul de la rezervor(are niste orificii) sa nu-ti faca presiune in rezervor ca atunci returul nu mai poate face fata si da pe langa furtune. Daca nu curg pe la retur e o problema de etansare si/sau injectoare infundate.
Sheniloiu: daca injectoarele iti curg pe la retur-uri problema e simpla: schimba furtunsele de la retur si verifica supapa de aerisire de la rezervor sau din capacul de la rezervor(are niste orificii) sa nu-ti faca presiune in rezervor ca atunci returul nu mai poate face fata si da pe langa furtune. Daca nu curg pe la retur e o problema de etansare si/sau injectoare infundate.
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
vidoo
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1998 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2007
- Mesaj Privat
Sheniloiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
vidoo a scris:Am si eu problema cu martorul , am fost la tester, mi s-a resetat eroarea stocata dupa care iar s-a aprins. la mine in cele din urma a fost mufa de la airbag-ul din scaunul soferului care se miscase putin.
Sheniloiu: daca injectoarele iti curg pe la retur-uri problema e simpla: schimba furtunsele de la retur si verifica supapa de aerisire de la rezervor sau din capacul de la rezervor(are niste orificii) sa nu-ti faca presiune in rezervor ca atunci returul nu mai poate face fata si da pe langa furtune. Daca nu curg pe la retur e o problema de etansare si/sau injectoare infundate.
Sheniloiu: daca injectoarele iti curg pe la retur-uri problema e simpla: schimba furtunsele de la retur si verifica supapa de aerisire de la rezervor sau din capacul de la rezervor(are niste orificii) sa nu-ti faca presiune in rezervor ca atunci returul nu mai poate face fata si da pe langa furtune. Daca nu curg pe la retur e o problema de etansare si/sau injectoare infundate.
Multumesc pentru sfaturi. Trebuie sa spun ca am ceva experienta cu motoare Diesel, primul vehicul pe care l-am condus vreodata a fost unul cu motor Diesel - dar era un tanc (de aici vine Sheniloiu) si treaba se intampla in 1981. Nu am apucat sa studiez mai bine motorul Y17DT, m-ar interesa niste documentatie buna despre el, preferabil in romana, engleza sau franceza, dar ar merge si in germana. Oricum, injectoarele curg chiar pe la imbinarea cu locasele din chiulasa, se pare ca sunt putin desfacute, dar numai sfantul duh le poate strange fara sa dai jos chestia aia de deasupra lor care se pare ca este calculatorul sau macar o parte din el. Nu radeti, sunt de generatie mai veche si sunt plopar la electronica si computere - hard!
Multumesc tuturor pentru sfaturi! Pe bune, e placut sa vezi ca te poti astepta la un sfat sau o sugestie de la oameni pe care nu ii cunosti!