Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
m-am ales cu 2 probleme:
1. pierd ceva ulei pe la capacul de la tacheti (cel putin asa imi amintesc eu ca se cheama de cind mi-au schimbat garnitura, acum peste 3 ani). cu ocazia asta am constatat ca unul din suruburi se invirte in gol si nu mai stringe capacul pe corpul respectiv. surubul are filetul in regula (l-am scos), deci gaura din corp are filetul stricat. (ceva-ceva din filet pare sa mai fie, pentru ca surubul nu iese liber cu mina, prinde ceva la inceput.) ce se poate face pentru rezolvare? corpul respectiv e din aluminiu.

2. dimineata a pornit normal. dupa-amiaza a hiriit putin electromotorul si apoi a murit. ca si cum nu mai aveam curent in baterie. inainte de a pune alta baterie am masurat-o pe cea de pe masina: 12.42V (aceeasi tensiune am masurat-o de mai multe ori, in timp). deci am tensiune dar electromotorul nu primeste curent??? nici cu a doua baterie legata prin cabluri (12.34V) nu s-a invirtit prea grozav. prima data simptomele aratau tot ca lipsa de curent la electromotor, la a doua incercare a pornit imediat ce am atins cheia. am masurat si curentul de incarcare, 13.80V adica valoare normala. dupa un drum in oras am avut de asteptat si pentru ca ploua am stat in interior si am cuplat aparatul de masura la bricheta, cu motorul pornit. ~13V fara consumatori (e normal? e vreun regulator de tensiune in bord?) daca puneam consumatori (dezaburire, faza lunga, ventilator) scadea pina la 11.5V (ceea ce e anormal, nu?) si revenea la decuplarea lor.
am mai pornit motorul de 3 ori in seara asta si de fiecare data a pornit foarte frumos.

stiu ca nu am dus-o la descintat dupa ultimele minuni facute, dar vreo explicatie mai apropiata de normal decit de paranormal exista?

va multumesc.
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1. se poate reface filetul cu o masura un pic mai mare si sa fie la acelasi pas cu surubul pe care il montezi.
2.-partial- 13V e normal, din cate stiu tb sa fie pana in 15 max, regulatoru' de tensiune - adik releu' de incarcare este in alternator. eu stiu ca dak < 12V motorul nu porneste. dar amperajul cum e?
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
1. eu la astra mea am acelasi motor ku al tau si am aceiasi problema ku surubul ala nemernic la mine cel din partea stanga sus kum te uiti la motot , are filet de 7 parka nu ma i stiu si iam facut de 8 . mere fara probleme , numa ka akum o sa skap si de beleaua asta ka tres a skimb axa ku kame si kre dka o sa skimb toata partea aia a chiuloasei.
2. e normal 13V dar faza aia cu 11,5 nu e normala , verifica la alternator carbuni alea alea.
  • balog

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Probabil ca carbunii sunt uzati iar electromotorul nu are putere.
Inainte de a desface electromotorul:
- curata bine bornele bateriei pina la luciu de plumb.
- curata bine clemele pentru bornele de baterie.
- desfa cablurile care vin la electromotor si curata atit papucii cablurilor cit si bornele electromotorului.
Intre borne nu introdu vaselina sau alte lucruri pentru ca cu timpu acesta isi schimba proprietatile si nu mai conduce

Daca acestea nu rezolva problema demonteaza electromotorul si curatai colectorul, schimba periile care cred ca sunt uzate, si curata eventualele depuneri de carbune(raschetat de la perii) din electromotor.
Daca nici aceasta nu rezolva problema inseamna ca trebuie schimbat solenoidul pentru ca contactele din interior sunt deteriorate.

Bateria am inteles ca este buna pentru ca ai zis ca nici cu alta baterie electromotorul nu pornea. Numai dupa ce esti convins ca nu este bateria sau alternatorul de incarcare te poti apuca de desfacerea electromotorului. Incarca bateria bine la un redresor 220V si fai o proba a doua zi de dimineata cind motorul este rece.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
zafycom a scris:1. eu la astra mea am acelasi motor ku al tau si am aceiasi problema ku surubul ala nemernic la mine cel din partea stanga sus kum te uiti la motot , are filet de 7 parka nu ma i stiu si iam facut de 8 . mere fara probleme , numa ka akum o sa skap si de beleaua asta ka tres a skimb axa ku kame si kre dka o sa skimb toata partea aia a chiuloasei.
2. e normal 13V dar faza aia cu 11,5 nu e normala , verifica la alternator carbuni alea alea.


esti obsedat de litera 'k' ? scrie si tu normal...e chiar obositor de citit..
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
OF TOPIC
scuze pentru "kk" o sa incerc sa il inlocuiesc cu "c" cu toate ca si acum mia fost greu sa scriu asa:D, intelege si tu de 3 ani numa asa scriu . oricum multumesc pentru observatie si pentru faptul ca intri pe acest forum.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR