bebe2284
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2007
- Mesaj Privat
salutare ! de vreo saptamana "motorasul" meu nu mai merge cum trebuie. cand plec in viteza I o turez pana la 4000 ture dar am maxim 20km/h si motorul scoate un zgomot infernal . In viteza a2-a parca e ceva mai bine, parca incepe sa traga ceva mai mult si abia din viteza a 3-a incepe sa mearga bine, dar sunetul motorului e tot deranjant. masina o am de 6 luni si pot spune ca de multe ori abia daca auzeam sunetul motorului din interior sau din exterior (ff silentios). cam care ar putea fi cauzele? a mai patit cineva la fel? daca da... cum a rezolvat problema? am mai discutat cu prieteni cu opeluri sau fara, cunoscatori sau mai putin si parerile sunt impartite. unii spun ca poate fi de la injectoare, altii zic ca e de la sonda lambda, altii ca e de la egr sau ecu. astept o parere pana voi ajunge cu ea la diagnoza peste o sapt. multumesc anticipat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cred ca asta er fi la tine https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24812
Citeste cod eroare cu metoda "pedale" :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014&highlight=pseudoagrafa
Daca tot nu te descurci mergi la Polivalenta joi: https://www.clubopel.com/vie...40&start=1600
Citeste cod eroare cu metoda "pedale" :https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014&highlight=pseudoagrafa
Daca tot nu te descurci mergi la Polivalenta joi: https://www.clubopel.com/vie...40&start=1600
bebe2284
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2007
- Mesaj Privat
am incercat metoda "pseudo-agrafei" si vad ca e ok...a palpait de vreo 40 de ori pana m-am saturat sa numar deci un lucru e sigur, nu am stocate erori. tot de cand a inceput sa traga greu am observat ca am si toba sparta, partea frontala la saxofon si toba finala. se poate ca asta sa fie motivul? eu stiam ca daca ai toba sparta ai mai multa putere nicidecum sa fie mai lenes motorul.
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
bebe2284
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu zic sa cureti pentru inceput throttle si EGR dar cu adevarat nu abureala. Daca rezolvi e ok dar daca face la fel nu ai pierdut nimic ca oricum trebuia sa o faci pentru intretinere.
Verifica si culoare/uzura bujii, daca ai dubii cumpara 4 buc Bosch FLR8LDCU+ sau NGK BKR5EK dar reglezi la astea intrefier la 0,9mm.
Alta treaba e sa cureti senzor MAP, e infipt in admisie, se curata numai cu spray CRC special pentru MAP/MAF.
Verifica si culoare/uzura bujii, daca ai dubii cumpara 4 buc Bosch FLR8LDCU+ sau NGK BKR5EK dar reglezi la astea intrefier la 0,9mm.
Alta treaba e sa cureti senzor MAP, e infipt in admisie, se curata numai cu spray CRC special pentru MAP/MAF.