cj-47-mak
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2008
- Mesaj Privat
Buna. Am un opel agila din 2001 motor de 1,2 benzina, dar mai am si o problema cu el. l-am adus din germania cu becul de check aprins. am fost la service cu el si dupa un test de diagnosticare am ajuns sa schimb prima sonda lambda. Eroarea era 0170(amestec bogat)Am restat eroarea si becul s-a stins. Dar dupa trei zile s-a aprins iarasi, l-am mai stins de cateva ori si am incercat sa turez motorul mai mult ca sa se curete catalizatorul, dar dupa trei-patru zile aceeasi problema . Am mers iar la service si a aschimbat testerul. A pus unul mai performant care da mai multi parametrii. Dar problema este ca nu stie mecanicul care sunt parametrii de functionare normala. Am citit in paralel cu un agila cu acelasi model de motor si care nu are probleme la motor, si toate pareau sa fie la aceleasi valori. Diferenta considerabila a aparut la debitmetrul de aer. La mine era de 1,25 g/s la relanti si maxim 31 g/s la 6000 rpm, la agila fara probleme era 2 g/s la relanti si 48 g/s la 6000 rpm. nu stiu daca de acolo este problema. Daca poate cineva sa ma indrume ar fii super ca eu deja m-am saturat sa stau in service.
Mersi.
Mersi.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Debitmetru murdar, se curata sau se inlocuieste.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
Curatarea se face cum am explicat, grija cu ce spray poate il termini definitiv.
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
Curatarea se face cum am explicat, grija cu ce spray poate il termini definitiv.