Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am citit si am cautat pe forum informatii relevante la problema mea, dar nu am gasit ceva foarte concret asa incat am sa postez separat aici. Daca cumva se repeta va rog sa ma scuzati.
Problema mea e urmatoarea:
opel vectra b 2.0 (xe20xev) din 96. Problemele au inceput mai demult acum vreo 2 ani, mai intai vara dupa ce porneam aerul conditionat, mergeam cu el si il decuplam, incepea sa aiba niste variatii de turatie foarte mari. Iarna nu era nici o problema ca nu foloseam a/c.Apoi la drum lung, acum vreun an si jumate, a inceput motorul sa se opreasca din senin de fiecare data cand era scos din viteza. Prin oras nu era chip sa se mearga cu ea. Singura metoda de a nu se opri motorul era de a o sprita incontinuu ca sa nu scada turatia cand era pe liber, in viteza mergea f bine.A fost dusa in service si era cica o problema de la debitmetrul de aer si de de la valva de relanti, ambele au fost schimbate. Dupa asta din pacate a aparut o alta problema, in relanti turatia motorului nu era deloc stabila, adik ea normal sta la 800 de ture, dar acuma ea cand urca cand cobora, astfel erau situatii cand ba aveam 600 de ture si dadea senzatia ca se opreste motorul ba il tinea pe la 1200, de fiecare data cand era pe liber. O perioada de timp nu a mai fost folosita masina si am decis sa o ducem la opel la service. Acolo oamenii au tinut-o vreo luna, si cand ne-au predat-o au spus ca problema era de la EGR, ca se blocase ceva pe la evacuare si au curatat-o, iar valva au spus ca au oprit-o. Totul foarte bine si frumos, am facut un test scurt cu ea, motorul mergea rotund si tragea f bine. Cand am ajuns acasa motorul a avut timp sa se incalzeasca si a inceput sa traga "suturi". Atunci cand acelerai, nu conta treapta de viteza sau turatia, ba tragea, ba nu. Singurele momente cand tragea omogen si asa cum ar fi trebui era cand motorul era rece sau cand accelerai f f lin, abia atingand pedala. Dupa o perioada de mers asa, brusc si-a revenit si tragea f bine indiferent de treapta, viteza sau turatie. Asta pana acuma vreo luna cand a inceput sa faca la fel, ba chiar mai rau. Inainte de asta sa mai intamplat un eveniment, capacul de la chiulasa nu este perfect drept si etans, asa incat la turatie mai mare scuipa putin ulei in chiulasa, unde sunt bujile si fisele. Am curatat tot pe acolo, am scos tot uleiul kre era pe la fise, nu am scos bujiile sa le verific ce-i drept. Ca urmare a acestor scurgeri de ulei am zis sa merg cat mai lin cu ea, neschimband decat foarte rar peste 2000 de ture. Dupa acest episod mergand prin oras si oprind motorul, iar apoi cand l-am pornit, si find cald, cand dadeam sa accelerez revenise aceeasi problema cu mersul iregulat al motorului. Acuma din pacate se manifesta mai rau decat la inceput pentru ca se intampla ca momentele in care nu trage bine sa fie mai lungi decat cele in care trage. Se simte exact ca la o masina diesel, la care cand intra turbina, trage si fuge masina, iar cand nu intra turbina doar urca in ture, si viteza creste foarte greu. De la benzina nu cred ca este problema ca am facut vreo 600 800 de km si nimica. Pe deasupra in sarcina daca o accelerezi si nu trage se simte si aude foarte ciudat motorul, ca si cum ar merge in 3 cilindri. Iar in relanti odata la cateva secunde se aude si se simte cum turatia motorului scade foarte putin si apoi revine, ca o scadere de tensiune asta cand e cald. Daca aveti vreo idee despre ce e vorba as fi foarte recunascator pentru ca nu as vrea sa o mai duc din nou la opel, sa dau 8 mil ca sa schimb valva egr si sa nu fie ea, sau nu stiu ce idei trasnite le mai vin in cap. Mentionez ca nu mi se aprinde nici un martor pe bord.
Skip ads

  • razvan ovidiu

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2007

  • Mesaj Privat
motoru are 600.800 d mii d km?Surprised
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
spre informarea ta are 200.000 km si daca nu ai altceva mai bun de facut decat sa comentezi aiurea iti sugerez alt post!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
cred ca trebuie sa faceti proba cu alta bobina si/sau calculator
  • simeontimplaru

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y1,7DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Dupa spusele tale este problema de aprindere
Verifica circuitul de aprindere sa nu ai un scurt,bujiile, bobina aprindere electronica
Bobina terminata asa se manifesta in functionare dar se si supraincalzeste bobina
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Vad ca esti din iasi. Ia legatura cu dancuciureanu si o sa rezolvi sigur problema. Dute la intalnirile clubului sunt multi oameni priceputi in acea zona, sigur o sa gasesti buba.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Miine avem ceva masini de "stricat" dar ne gasim timp de o diagnoza la tine poate gasim bubita.
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
salut dan, am si eu un opel agila 2000 cu motor 1000, se aude ceva ca un bulbucait de obicei cind virez la stinga... ai idee ce ar putea fi, nu imi dau seama de unde se aude...
  • yangzi

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Probabil planetara. Se aude de undeva din fata stanga sau dreapta, cu cat virajul e mai mare si in viteza cu atat se aude mai mult. Roaga pe cineva sa-ti verifice planetarele.
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
ok, yangzi, o sa le dau la verificat. multumesc mult
  • Opelino

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1986 C18NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Salut!
@t-balt: aceeasi problemuta o am si eu...desi am alt motor :C18NE si alta masina: kadett e sedan.
Dupa ce se incalzeste motorul bine-bine (30 de min de mers in Bucuresti) cand accelerezi de la 1500 de ture in sus in oricare viteza masina nu trage, se aude motorul ca si cum ar merge in 3, chiar si cand plec de pe loc...trebuie sa calc acceleratia cam pe la 2000 de ture...dar chestia asta o face numai cand e cald motorul....in oras......la drum in afara nu am sesizat deloc sa faca probleme!
O singura data anul trecut in vara s-a ameliorat problema cand am schimbat: fisele, bujiile, capac delco+ lulea! Bobina este Bosch - are 3 ani, a fost pusa noua!
In primavara asta cand am schimbat bujiile, capac delco+lulea problema a continuat! Acum ce sa fie? Ca problema apare numai dupa ce motorul se incalzeste si eu banuiesc ca ar trebui sa fie ceva ce intra in functiune in momentul cand se incalzeste motorul...sonda lambda, valva de aer de la relanti (regulator de aer)...
Apropo...mie nu imi functioneaza membrana aceea de vacuum din delco...nu se intampla nimic daca scot furtunelul de aer sau daca trag pe el aer...sau suflu.......sa fie de aici buba? Motorul are aproape 200 de mii de km...neumblat in el!
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu azi am fost la dancuciureanu, am facut o diagnoza si se pare ca e de la distrubutie care trebuie schimbata. Am sa ma duc cu ea in service zilele astea si sper sa dispara problema Very Happy. La mine diferenta e ca face asa, dar mai putin, vag, si cand e rece.
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
problema rezolvata...se pare k era de la o fisa kre imi facea sa mearga iregulat motorul...knd in 3 knd in 4 cilindri. acuma le-am schimbat si sper sa nu mai am probleme Very Happy
  • vektor

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 1992
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Va salut! am si eu o problema! opel astra/92 oam de 2 ani si n-am avut nici o problema, acuma a trebuit sa ii schimb pragurile, si la recomandarea unui prieten am duso la un ,,zis meserias"! cind am mers dupa ia si am vazut cu mia facuto nu mi-a placut deloc, tapiteria/ scaunele erau pline de praf si urme de degete murdare, mocheta arsa de la zgura de la sudura, plasticurile (mastile) minjite cu vopsea, imbinarile la praguri nefinisate cum trebuie, in partea de jos a pragurilor lasata sudura nefinisata, partea de jos a pragului fara izolatie, ca urmare iam cerut sa remedieze toate problemele, pina la urma a facuto cum a facuto! asta e, mam saturat si am luato!
Dupa ce am scoso am sesizat ca nu-mi ma-i merge ca inainte! a inceput sa zgiltiie din cind in cind si sami mearga foarte rau exact cum ar prinde goluri de aer nu stiu ce ar putea avea! am inceput sa cred ca mia facut ceva la ea cel care mia pus pragurile! ceva la motor s-au sa-mi fi bagat ceva in rezervor!?datimi un sfat ! cear putea fi?vreau sa precizez ca asta se intimpla cind ramin citiva litri de benzina !
  • senxei

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2008

  • Mesaj Privat
am revenit, am verificat planetarele si se pare ca cea din dreapta ar bate putin. mesteru a zis ca pot sa o mai tin asa o vreme. sper sa nu creeze alte probleme... revin daca ajung sa o schimb sa va zic cam ce m-a costat... pt vektor: e posibil sa fie din cauza ca e proasta benzina sau are apa sau gunoaie, ma gindesc... de unde pui benzina? baga si tu de la rompetrol, mie aia mi se pare cea mai buna... dupa cum se simte ca trage motorul cind alimentez. la petrom mi se pare super naspa... poate nu ar fi rau sa desfaci rezervorul si sa verifici daca e curata sita aia din rezervor... dar cred ca e prea multa munca pt asa ceva. incearca sa bagi ceva mai multa benzina de la rompetrol cind alimentezi data viitoare
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR