florynu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: cluj
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2004
- Mesaj Privat
l-am luat acu 2 ani la 53000 km care dupa mine au fost reali dar dupa altii au lasat o urma de indoiala !
acum am 93 000 si am schimbat la ea , la cumparare , distributia cu tot cu pompa de apa si acum de vreo 1000 km am schimbat din nou una din role ca a inceput sa scartaie , fapt pentru care mecanicul m-a pus initial sa pun ulei mai subtire ca cica ar fii de vina tachetzii !
in rest ............. placute si discuri !
atat...... dar chiar atat !
desi marturisesc ca dupa ce probleme am vazut pe la voi mi-a fost cam groaza sa scriu si eu despre masina mea sa nu cumva sa imi faca figura cand mi-e lumea mai draga daca tot am laudato ! ( deh sunt superstitios )
rhaoull
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Singura defectiune propriu zisa a fost valva EGR, am schimbat-o cu una noua, 550 lei. Apoi, pentru ca batea putin axul cu came si consuma ulei, am decis sa investesc niste bani in ea, asa ca am schimbat ax came, tacheti, culbutori, simeringuri supape, segmenti si cuzineti. La 1000 km de la reparatie, drum intins Satu Mare - Predeal si retur nu a luat nici un gram de ulei, iar motorul suna foarte bine. Poate nu trebuiau schimbate toate astea, dar eu am vrut ca motorul sa mearga si sa sune ca unul nou. Totul m-a costat cam 1000E cu manopera. Acum e in service sa schimbe uleiul de rodaj si distributia(pe care n-am schimbat-o cand am luat-o). In linii mari eu sunt multumit de fiabilitate si de costul redus al intretinerii. (de ex, distributia e 300 lei). Directia si suspensia sunt inca "virgine", desi drumurile in SM sunt ...vai de capul lor.
Am avut ocazia sa o marit avantajos, dar am preferat sa investesc si sa o am pentru mine. Am indragit-o, ce mai!
rhaoull
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Distributia are doar o curea, un intinzator si pompa de apa la modelul asta, piesele au fost cam 280 de lei, dar presupun ca nu originale GM. Nu stiu exact costul, pentru ca am mai schimbat si cureaua de la alternator (~55 lei) si ulei, filtre dupa rodaj. Totul 610 lei cu manopera. Am in schimb factura si devizul in masina daca vrei ecact pretul per piesa.
21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut. Interesanta chestiunea cu incarcarea. De curand am ramas fara servodirectie, iar in service mi-au spus ca e din cauza alternatorului. L-au dat jos si l-au verificat, insa nu au identificat un defect anume. Incarcarea pare deci ok. Cu toate acestea servodirectia nu si-a revenit. Am descoperit eu, ulterior, o siguranta de 80A [din blocul cu 8 sigurante din compartimentul motorului] arsa si am fost convins ca daca o schimb rezolv problema, dar chiar si dupa ce am inlocuit-o cu una noua servodirectia tot nu si-a revenit. Arunca te rog o privire aici.
Ai avut aceeasi problema cu servo atunci cand ti-a "cazut" incarcarea? In caz afirmativ, detaliaza putin solutia legarii "+"-ului bateriei direct la alternator.
Bafta!
- trio13
- **
- 250 mesaje
- din 29 Dec 2010
- Astra 2003 y20dth
- Constanta
trio13
- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2010
- Mesaj Privat
Am un opel astra g din 2003 cu motor y20dth si 206.000km . Masina eate in tara din 2005 si pana acuma singurele probleme care le`am avut sunt urmatoarele
-punte diode alternator mi-a picat la 170.000 km , e ceva des intalnit am 2 prieteni tot cu opeluri si pe la aceasi km le`a picat si lor
- alta boala este rulmentul de pe dreapta fata nu prea stiu de ce dar pica des asta de pe dreapta
-alta problema apare la calorifer care nu se strica doar ca se coc garniturile si deasta incepe sa curga in masina antigel
Si cam astea sunt probleme care le`am intalnit pana acuma si sunt generale .