- Sso1079
- OP
- 199 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Alta tara
Sso1079
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am incercat sa caut pe forum ceva cu problema asemanatoare, dar nu am gasit.
Masina e urmatoarea: Astra Hatch,2003, Y20DTH, cu climatronic.
Problema ciudata: de vreo 3-4 zile am observat, in mers, ca e curent in masina (ca si cand ai avea doua usi/geamuri deschise si se face curent), desi climatronicul/ventilatia e oprita, portierele inchise bine, geamurile la fel. De fapt, inca nu pot spune ca am pornit climatronicul, merg doar cu ventilatia.
Adica, prin gurile de ventilatie simt ca vine un usor jet de aer rece - repet - ventilatia oprita,in masura in care zilele astea au fost afara si 20 grade, iar daca deschid un pic geamul, surpriza - trage si mai tare (ar stinge sigur o lumanare aprinsa - ca sa fac o camparatie la cat de """puternic"" devine jetul de aer la deschiderea geamului).
Inainte de masina asta am mai avut un Vectra cu climatronic, si nu am avut acesta problema.
Sa fie oare ceva problema cu comanda ventilatiei si sa nu se opreasca complet ventilatorul la oprirea acestuia din buton, sa fie vreo problema de la filtrul de polen (schimbat acum 2 saptamani)?
Daca stie cineva care ar putea fi problema...... any help would be appreciated!
Multumesc!
Am incercat sa caut pe forum ceva cu problema asemanatoare, dar nu am gasit.
Masina e urmatoarea: Astra Hatch,2003, Y20DTH, cu climatronic.
Problema ciudata: de vreo 3-4 zile am observat, in mers, ca e curent in masina (ca si cand ai avea doua usi/geamuri deschise si se face curent), desi climatronicul/ventilatia e oprita, portierele inchise bine, geamurile la fel. De fapt, inca nu pot spune ca am pornit climatronicul, merg doar cu ventilatia.
Adica, prin gurile de ventilatie simt ca vine un usor jet de aer rece - repet - ventilatia oprita,in masura in care zilele astea au fost afara si 20 grade, iar daca deschid un pic geamul, surpriza - trage si mai tare (ar stinge sigur o lumanare aprinsa - ca sa fac o camparatie la cat de """puternic"" devine jetul de aer la deschiderea geamului).
Inainte de masina asta am mai avut un Vectra cu climatronic, si nu am avut acesta problema.
Sa fie oare ceva problema cu comanda ventilatiei si sa nu se opreasca complet ventilatorul la oprirea acestuia din buton, sa fie vreo problema de la filtrul de polen (schimbat acum 2 saptamani)?
Daca stie cineva care ar putea fi problema...... any help would be appreciated!
Multumesc!
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Cred ca "problema" ta vine de la filtrul de aer: cel vechi era imbacsit si nu mai permitea circulatia aerului atat de usor si tu erai obisnui asa.
Cel nou lasa aerul sa treaca si d'asta ti se pare ca-i curent.
Daca te deranjeaza, inchide pur si simplu gurile de aerisire din bord.
Nu este nici o problema cu ventilatorul, atata timp cat nu ai curent de aer si in stationare (la semafor de exemplu).
Eu unul stiu ca am patit la fel cand am schimbat prima data filtrul de aer: batea un alizeu de mama-mama...dar m-am obisnuit!
Cel nou lasa aerul sa treaca si d'asta ti se pare ca-i curent.
Daca te deranjeaza, inchide pur si simplu gurile de aerisire din bord.
Nu este nici o problema cu ventilatorul, atata timp cat nu ai curent de aer si in stationare (la semafor de exemplu).
Eu unul stiu ca am patit la fel cand am schimbat prima data filtrul de aer: batea un alizeu de mama-mama...dar m-am obisnuit!
bbucuresti- Suspendat
- 9 mesaje
- din 05 Apr 2008
- Bucuresti
bbucuresti- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2008
- Mesaj Privat
ovidium a scris:Cred ca "problema" ta vine de la filtrul de aer: cel vechi era imbacsit si nu mai permitea circulatia aerului atat de usor si tu erai obisnui asa.
Cel nou lasa aerul sa treaca si d'asta ti se pare ca-i curent.
Daca te deranjeaza, inchide pur si simplu gurile de aerisire din bord.
Nu este nici o problema cu ventilatorul, atata timp cat nu ai curent de aer si in stationare (la semafor de exemplu).
Eu unul stiu ca am patit la fel cand am schimbat prima data filtrul de aer: batea un alizeu de mama-mama...dar m-am obisnuit!
Cel nou lasa aerul sa treaca si d'asta ti se pare ca-i curent.
Daca te deranjeaza, inchide pur si simplu gurile de aerisire din bord.
Nu este nici o problema cu ventilatorul, atata timp cat nu ai curent de aer si in stationare (la semafor de exemplu).
Eu unul stiu ca am patit la fel cand am schimbat prima data filtrul de aer: batea un alizeu de mama-mama...dar m-am obisnuit!
sigur ai vrut sa te referi la filtrul de polen,cel din habitaclu din spatele torpedoului.
- ovidium
- ****
- 1,016 mesaje
- din 05 Jan 2006
- Astra 2001 Z16SE
- Ploiesti
ovidium
- Mesaje scrise: 1,016
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
- murzick
- ****
- 1,007 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
murzick
- Mesaje scrise: 1,007
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Sso1079
- OP
- 199 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Alta tara
Sso1079
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Multumesc fratilor pentru raspunsuri.
Banuiala mea s-a cam confirmat, desi voi incerca si trucul lui murzick.
Zic ca mi s-a confirmat, pt ca atunci cand am schimbat eu filtrul de polen, na, ca oricare om care vrea sa faca ceva economie, am luat filtru de producator, nu original. Asta de producator avea pe una din laturi o bucata de plastic pe toata lungimea ei, si nu am reusit sa ma dumiresc cum sa introduc noul filtru. L-am fortat cumva si a intrat lasand partea cu bucata de plastic inspre esterior, pe unde se scoate filtrul. Poate ca trebuia sa-l fixez altfel.
Anyway, am sa desfac iar torpedoul - scot filtrul si incerc alta pozitie.
@ovidium, cum am spus am mai avut masina cu filtru de polen, pe care tot eu l-am schimbat, dar nu am avut asa alizeu prin masina cum am acum.
Banuiala mea s-a cam confirmat, desi voi incerca si trucul lui murzick.
Zic ca mi s-a confirmat, pt ca atunci cand am schimbat eu filtrul de polen, na, ca oricare om care vrea sa faca ceva economie, am luat filtru de producator, nu original. Asta de producator avea pe una din laturi o bucata de plastic pe toata lungimea ei, si nu am reusit sa ma dumiresc cum sa introduc noul filtru. L-am fortat cumva si a intrat lasand partea cu bucata de plastic inspre esterior, pe unde se scoate filtrul. Poate ca trebuia sa-l fixez altfel.
Anyway, am sa desfac iar torpedoul - scot filtrul si incerc alta pozitie.
@ovidium, cum am spus am mai avut masina cu filtru de polen, pe care tot eu l-am schimbat, dar nu am avut asa alizeu prin masina cum am acum.
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salut.
Cred ca ai pus alt fel de filtru. Pe Astra sunt montate doua tipuri de instalatii de AC (Behr si Delphi). Dimensiunile filtrelor de polen difera. Eu am Behr si la mine, filtrul de polen are pe latura mai scurta in partea dreapta o "aripioara" daca ii pot spune asa. (nu radeti de mine).
Nu stiu exact cum arata la Delphi, dar probabil ca tu ai instalatie Delphi si ai montat filtru de Behr. Probabil ca din cauza asta nu ai putut sa il montezi cum trebuie si tot din cauza asta iti sufla aer pe langa el. Ai comparat cele doua filtre (nou si vechi) atunci cand ai facut schimbul?
"Toate astra G au acelasi tip de filtru de polen...incepand cu motorul X12XE si terminand cu Z22SE...diferentele se fac doar prin sistem...
1.BEHR ...dimensiuni :- lungine - 276 , latine - 237, grosime 38
2.DELPHI ...dimensiuni : - lungime - 300 , latime - 201 , grosime - 31
masurile sunt in mm. "
l-am citat pe eduard33
Poate te ajuta subiectele astea:
https://www.clubopel.com/vie...olen++delphi+behr
https://www.clubopel.com/vie...olen++delphi+behr
Daca totusi nu-i dai de cap. suna-ma sa arunc si eu un ochi pe la AC-ul tau. Poate imi pica mie vreo fisa.
Cred ca ai pus alt fel de filtru. Pe Astra sunt montate doua tipuri de instalatii de AC (Behr si Delphi). Dimensiunile filtrelor de polen difera. Eu am Behr si la mine, filtrul de polen are pe latura mai scurta in partea dreapta o "aripioara" daca ii pot spune asa. (nu radeti de mine).
Nu stiu exact cum arata la Delphi, dar probabil ca tu ai instalatie Delphi si ai montat filtru de Behr. Probabil ca din cauza asta nu ai putut sa il montezi cum trebuie si tot din cauza asta iti sufla aer pe langa el. Ai comparat cele doua filtre (nou si vechi) atunci cand ai facut schimbul?
"Toate astra G au acelasi tip de filtru de polen...incepand cu motorul X12XE si terminand cu Z22SE...diferentele se fac doar prin sistem...
1.BEHR ...dimensiuni :- lungine - 276 , latine - 237, grosime 38
2.DELPHI ...dimensiuni : - lungime - 300 , latime - 201 , grosime - 31
masurile sunt in mm. "
l-am citat pe eduard33
Poate te ajuta subiectele astea:
https://www.clubopel.com/vie...olen++delphi+behr
https://www.clubopel.com/vie...olen++delphi+behr
Daca totusi nu-i dai de cap. suna-ma sa arunc si eu un ochi pe la AC-ul tau. Poate imi pica mie vreo fisa.
- Sso1079
- OP
- 199 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Alta tara
Sso1079
- Mesaje scrise: 199
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Salut Liviu,
Tocmai ca sunt 100% sigur ca am pus filtrul corect. Prima data baietii de la magazin mi-au dat celalalt tip (ca sunt doar 2 tipuri pt Astra G), si ala nu potrivea deloc, si l-am schimbat. La fel, l-am comparat pe cel vechi cu cel nou, ca dimensiuni erau identice. Atat doar ca la cel nou avea in plus acea """aripioara""" de plastic, si ca nu scria pe el nimic (de obicei, pe cele originate am observat ca e trecuta sageata cu directia aerului (air flow)). Si stiu ca instalatia e BEHR (am vazut prin zona aia cateva etichete cu numele asta).
Tocmai ca sunt 100% sigur ca am pus filtrul corect. Prima data baietii de la magazin mi-au dat celalalt tip (ca sunt doar 2 tipuri pt Astra G), si ala nu potrivea deloc, si l-am schimbat. La fel, l-am comparat pe cel vechi cu cel nou, ca dimensiuni erau identice. Atat doar ca la cel nou avea in plus acea """aripioara""" de plastic, si ca nu scria pe el nimic (de obicei, pe cele originate am observat ca e trecuta sageata cu directia aerului (air flow)). Si stiu ca instalatia e BEHR (am vazut prin zona aia cateva etichete cu numele asta).
- deleted-16555
- **
- 176 mesaje
- din 21 Mar 2008
deleted-16555
- Mesaje scrise: 176
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2008
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat