Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am un OPEL VECTRA 2.0 DTI din 2002 care are urmatoarea problema:
cand bag in treapta 1 intra cam greu si cand ridic ambreajul sa plece masina de pe loc se simpte si se aude ceva ca o lovitura la motor dupa care masina pleaca. Se simpte mai tare cand e motorul cald si cand merg incet adica schimb vitezele la 2000 de ture. Acelasi fenomen se intampla si cand schimb din treapta 1 in 2 si din 2 in 3 dar din ce in ce mai putin. Stie cineva de ce face asa si care ar fi problema. Astept parerile voastre si va multumesc anticipat.
Skip ads

  • Xperiment

  • Mesaje scrise: 218
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Cel mai probabil suportii motorului.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Te referi la tampoanele de la motor (cutie) sau la altceva?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
suporturi motor+cutie
poti verifica destul de usor...vizual pe un canal....eventual si miscand masina...

ar mai fi:planetara,radiator desprins din suporti,scut stramb,joc in directie,pivoti...
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi am ajuns cu masina la Opel Di-Bas si mi-au spus urmatoarele:
imi intra greu in viteze pentru ca maneta de la schimbator are joc mare (la punctul mort). Ma desfacut mansonul din piele de la schimbator si am vazut ca plasticul de acolo este macinat. Ei mi-au spus ca trebuie schimbat tot mecanismul schimbatorului, ca nu se gaseste separat doar plasticul acela uzat.
Iar zgomotul pe care il aud (zmucitura) cand bag in 1 si 2 se produce datorita tamponului din spatele motorului nu datorita ambreajului asa cum credeam eu.
Voi ce pareri aveti?
  • cucu2oo1

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Feb 2008

  • Mesaj Privat
asa mi se intampla si mie .. cand bag din a 3 in a 2 .. imi intra foarte greu in treapta 2 .. in rest imi merge bine .. pe langa faptul ca, cand schimb a 4-a .. la orice turatie ..se aude ca si cum nu as fi calcat ambreiajul Sad ..astept si eu un raspuns { vectra b '96 2.0 16V }
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Paulll, ai cutie F23, uite ce am scris despre maneta schimbatorului la un F23 pe o Vectra B, poate te ajuta:
https://www.clubopel.com/vie...p?p=253860#253860

La tine treaba sta la fel, doar ca este alt cod al subansamblului:

  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Este sigur codul ala pentru ca vad scris acolo vectra C
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Paulll a scris:Salut, am un OPEL VECTRA 2.0 DTI din 2002

M-am luat dupa ce ai zis tu si am crezut ca e Vectra C. Daca e Vectra B, atunci e valabil ce am zis aici https://www.clubopel.com/vie...?p=253860#253860.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate am scris 2002
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Senzational, dupa ce am aplicat procedura din TIS prin care am repozitionat practic punctul mort al schimbatorului de viteze, intra in toate vitezele perfect. Acum a ramas doar jocul de la maneta datorat uzurii excesive a mansonului din plastic ce imbraca bila alba a schimbatorului. Eu am reusit sa desfac aproape tot amsanblul schimbatorului si am vazut ca se poate scoate de acolo doar mansonul respectiv. Il rog pe MURZICk,care m-a ajutat enorm si ii multumesc, sa caute in TIS sau in alt program o poza in care sa apara mai detaliat acest ansamblu, poate pot sa comand mai putine elemente din el.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Paulll, n-ai citit bine ce am scris acolo: "Din pacate, se poate cumpara doar mecanismul de-a-ntregul". Nu exista piese separate ale acelui subansamblu, numai ce se vede in poza. Sad Am sapat dupa vreun repair kit pentru asa ceva, dar nu am gasit nimic, poate stie altcineva mai multe.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Azi am fost la Dibas sa rezolv si problema zmuciturii cand schimb din 1 in 2. Am cumparat tamponul indicat de ei (pret 110 lei febi), l-am schimbat si am platit 200 lei manopera. Degeaba masina se comporta identic. Dupa ce s-au mai intrebat intre ei imi spun ca trebiue sa cumar kitul de ambreaj. Acum ca sa-mi recuperez banii (200 lei manopera) aruncati degeaba mi-au spus ca imi scad suma respectiva din manopera pentru inlocuit kitul 700 lei.
Cred ca nu mai schimb nimic pana nu se strica ambreajul de tot.
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Am o vectra a din 95 motor 1,6i .Masina o am de 2 sapt.Imi intra greu viteaza I si uneori caraie in marsalier.Am desfacut acolo la schimbator si intr-adevar sfera de plastic e roasa (la pct-ul mort maneta are joc).Sfera respectiva de plastic mai are o garnitura de jur imprejur care si ea era roasa toata.Pe aceasta cale poate stie cineva cat costa ansamblul respectiv si pt masina mea.Va multumesc anticipat.
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Uitasem...citisem pe undeva ca daca intra greu din 3 in 1 si din 4 in 2 cica ar fi o problema la sincroane?Nu dati cu bata daca am spus prost Razz ii.
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Pentru a mea costa intre 1000-1200 lei.
Iti recomand sa faci si tu asta:
https://www.clubopel.com/lin...ge_Adjust_F23.pdf
asta daca ai si tu aceeasi cutie ca mine.
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca nu ma insel cutia mea e F25.Marsalierul e dreapta sus.Masina e vectra a.REFUZ sa cred ca chestille alea de plastic care care tin pielea pe schimbator, schimbatorul in sine si nuca de desubp pot sa coste 12 mil.
  • murzick

  • Mesaje scrise: 1,007
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2006

  • Mesaj Privat
seby9966, cutia ta cred ca este F13WR (WR - Wide Range, adica "lunga"). Incearca asta https://www.clubopel.com/vie...p?p=262594#262594
Sau conform TIS: http://rapidshare.com/files...slash6_adjust.pdf
  • Paulll

  • Mesaje scrise: 1,196
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Eu am fact ce scrie in TIS si vreau sa spun ca intra mult mai usor in viteza. Cu timpul cred ca se schimba pozitia motorului si a cutiei de viteze (datorita uzurii) iar prin ceea ce spune TIS se face o repozitionare a punctilui mort de la schimbator. Cel putin asa a fost l mine.
  • seby9966

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1995 X16SZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt sfaturi.Urmeaza sa gasesc pe cineva care sa se " bage " cu mine la asta...singur nu am curaj si nici scule.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR